středa 16. února 2011

A vítězem se stává...

Dneska po obědě jsem losovala, stylově jsem použila prázdný kelímek od Lush (maska Marilyn, která je vlastně skvělá, ale vůbec nefunguje tak, jak by měla...) a raději jsem nechala losovat nezávislou hostesku, která po dlouhém šmátrání vylovila vítěze...





Vítězce blahopřeji a doufám, že se mi ozve na terebe0@email.cz, abychom upřesnily způsob doputování ceny na místo určení. Všem poraženým vzkazuji, ať nejsou smutní, třeba doma zase najdu něco, co vlastně nepotřebuji... a uspořádám další kolo. Pokud má někdo nějaké připomínky, může si jít stěžovat na pražské hlavní nádraží...
Všem děkuji za účast, i když nebyla veliká. Možná bych měla udělat něco víc pro sebepropagaci, ale když já na to moc nejsem. A taky jsme se celkem shodly, že blogů o kosmetice v češtině není moc... Takže tak a popojedem.

2 komentáře:

  1. Wooow, to je poprvé v životě, kdy jsem něco vyhrála!! Děkuji moc Tobě i roztomié hostesce. Napsala jsem Ti mail=)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju Talce, bylo to těsné :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...