neděle 20. března 2011

1164

...tak přesně tolik mám dneska bodů na dm active beauty kartě. Svět výhod spustila dm drogerie před dvěma roky v lednu, nejdřív jsem svoje výhody využívala značně chaoticky a neorganizovaně, protože jsem nepředpokládala, že budu někdy schopná našetřit 1500 bodů na program péče o vlasy a pleť zdarma (1500 bodů představuje nákup v drogerii za 30 000,- Kč). A pak jsem na to úplně zapomněla a jednou jsem se podívala na stav konta a měla jsem asi 600 bodů. Od té doby nakupuji výhradně cíleně v drogérii dm a honím body jak Rhodéský ridgeback srnky v lesíku.

Před měsícem jsem zjistila, že dm mění výhody v programu. A já měla nasbíráno teprve něco přes 1100 bodů. Panikařila jsem. Bála jsem se, že program péče bez doplatku zruší. Že si budu muset vybrat deset slevových knížek... Že si budu muset zaplatit vlastní kadeřnici... No nakonec se tak nestalo. Nový program je sice oproti dřívější variantě zkrácený na čtyři hodiny, něco vypadlo, myslím, že se změnily i salóny, které tuto výhodu realizují, ale jinak je to dobrý. Možná je to ještě lepší, protože hranice se snížila na 1200 bodů, což budu mít nasbíráno už velmi brzy a ještě dřív.

Tak a teď se můžete těšit se mnou... Jinak tento článek nepíšu proto, že chci, abyste mi všichni záviděli. I když klidně můžete... připravit na značky... tři... dva... jedna... teď... všichni hromadně závidíme. A teď když už to máme za sebou, tak jen povím, že to sem píšu, protože právě teď potřebuji mít nějaký pozitivní světlý bod v životě a protože zrovna teď jsem spíš na černé straně žití. A protože vím, že kdybych se něčím takovým pochlubila doma (ať už to znamená kdekoliv...), tak nejspíš nebude mít nikdo pochopení a nadšením taky nikdo výskat nebude. Tady si snad se mnou někdo radostí poskočí...

2 komentáře:

  1. Já si poskočím :-) A obdivuju tě za tu píli, protože já hned jakmile jsem měla 150 bodů, vítězoslavně jsem si šla pro knížečku s kuponama. Momentálně je můj stav bodů asi tak 10 :-) Takže se těším na report z kosmeticko-kadeřnického dne! A posílám sílu aspoň na dálku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si poskočím.:-) A děkuji za upozornění, že něco takového DM nabízí - já měla za to, že veškeré výhody se realizují jen v těch knížečkách s kupony, které jsem líná vyzvedávat. Takže přeju brzké prožití okrašlovací akce a (nejlépe okamžitý) návrat na slunnou stranu... Držím palce a díky za tenhle blog!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...