středa 16. března 2011

The All Natural Face - rozjasňovače

english 

Rozjasňovače od The All Natural Face je naprosto skvělé. Já je používám spíš jako tvářenky, protože jsou jen decentně rozjasňující, od rozjasňovače čekám mnohem větší svit a třpyt. A jako tvářenky jsou taky naprosto skvělé... Decentní studené barvy pro přirozený (líný) makeup...


Apricot Kisses... já mám ráda tyto ovocné odstíny, broskvová, meruňková, švestková, malinová... to jsou prostě barvy pro mě, takže i tento rozjasňovač mám ráda, používám ho i jako lesklou tvářenku, zatím nemám plnou velikost, ale překvapivě vzorek byl opravdu veliký.
Dessert Sand... je jemná studená růžová, vzorek byl ale opravdu maličký, vydržel mi asi na tři použití, takže jsem si musela koupit plnou velikost.
Champagne Rose... další ovocný odstín, jemně broskvová smíchaná s lososovou, alespoň tak to vidím já, spolu s Apricot Kisses nejvýraznější rozjasňovače, které se dají použít spíše jako tvářenka.
Cherry Blossom... pro mě asi nejhezčí odstín, jemná jakoby zastřená růžová, používám jako tvářenku, efekt má podobný jako Everyday Is A Good Day, jen tak jemně projasní pleť, vlastně ani nechápu, jak je možné, že tento odstín ještě nemám doma v plné velikosti.
Original... krásná jemná světle růžová barva malilinko do fialova.
Pale Rose... zase lehce růžová, o něco výraznější než Original, která mi na jablíčkách kouzlí dotek jarního slunce.
Wedding Day... klasická béžová malinko do růžova, klasický odstín pro rozjasňovač, jako tvářenka se skoro vůbec neobjeví.





Mám doma čtyři odstíny v plném balení a nejraději bych si nakoupila všechny. Což je docela na pováženou, protože odstíny to jsou hodně podobné a výsledný efekt v líčení je vlastně už jen ohraná písnička. Ale stejně mám nutkavý pocit, že mi doma něco chybí... Asi jsem nemocná...


A až si budete objednávat, tak moje konzultanské číslo je 1703.

3 komentáře:

  1. Od ANF jsem toho zkusila dost, ale tvářenky jsou na mě moc teplé a rozjasňovačů jsem si vůbec nevšimla. To je musím příště zkusit, mám ráda lesklé tvářenky. Sice jsou její vzorky čím dál menší, ale líbí se mně, že má na výběr různě velká balení.

    OdpovědětVymazat
  2. hlavně rozjasňovače od tanf mi vůbec nepřijdou jako rozjasňovače, ani třpytky v sobě nemají... za mě to jsou spíš takové tvářenky, mimochodem mnohem hezčích odstínů než z tvářenkového sortimentu.

    OdpovědětVymazat
  3. jojo taky mi teď došly vzorečky a jako tvářenky jsou nádherný! (jestli jsi nemocná, tak já taky- jsem zvědavá, kolik odstínů si nakonec objednám, protože bych rozhodně potřebovala všechny !! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...