čtvrtek 31. března 2011

Březen: Měsíc změn

Březen byl opravdu převratný měsíc. Událo se toho tolik, že ani nevím, kde začít. Stěhování, hádky, nemoc, úraz, zmatky a tvrdá vyjednávání... Tak raději osobní turbulence vynecháme, sama se v nich stejně zatím moc nevyznám, a budeme se věnovat těm kosmetických, protože i tam pro mě nastalo menší zemětřesení...

  • Vytrhala jsem si obočí. Trhání obočí je ta nejnudnější a nejbolestivější kosmetická procedura. Alespoň pro mě. A to já mám obočí jako Brežněv, takže si asi dovedete představit, jak to vypadá, když se na to... a pěkně zvysoka. No co k tomu ještě dodat. Bylo to moje letošní první trhání a už opravdu bylo na čase, takhle jsem snad nikdy zarostlá nebyla.
  • Vyměnila jsem fixační pudr. Vyměnila jsem štětec na pudr. Jsem šetřílek a zásadně nevyhazuji nic, co není spotřebované do poslední molekuly. Ten pudr ovšem už nepudroval. Štětec pelichal, škrábal a byl stále řidší, takže vůbec nedokázal nabrat ten pudr, co už nepudroval. Prostě katastrofa. A tak jsem vyměnila Avene Couvrance + Gosh Professional za e.l.f. Complexion Perfection + Sephora kabuki (můj první kabuki vůbec - takže to je vlastně skoro vintage kabuki) nebo e.l.f. Face Kabuki, ještě si nejsem jistá, který z nich to bude, ten ze Sephory stejně už trošku pelichá (ale ten má na to nárok, chudák stařeček maličký).





  • Začala jsem tento blog psát i v angličtině. Protože znáte to, když to bude anglicky, tak sem bude třeba chodit víc lidí. Ale vůbec mě to nebaví, prostě ta čeština mi sedí líp. Anglicky sice mluvím každý den, ale to psaní mi moc nejde. U každého třetího slova hledám, jak se to vlastně píše, a fráze se mi nějak těžko hledají, vůbec veškerá má slovní zásoba je na bodu mrazu a názory se mi velmi nesnadno ťukají do klávesnice. Veškerý můj vtip a šarm se ztrácí v překladu (asi někde v Tokiu během zemětřesení). Taky mě moc nemotivuje, že na tu anglickou verzi nikdo nechodí (protože věřte mi to nebo ne, já bych se pro své věrné čtenářky klidně rozkrájela na kousíčky a každý ten kousíček natřela jiným makeupem). No ale stále je mi líto těch pár zabloudilců, kteří sem chodí z USA nebo VB nebo Ruska nebo z jinudy... Ano vím, můžou to být třeba Češi v Americe nebo tak, ale co když ne a pak jen odchází zklamaní, že se nic nedozvěděli. Jo a jestli mě chcete podpořit i v cizím jazyce, tak just-aperfectday.blogspot.com. Zatím si tam jen překládám náhodně vybrané staré články...  A tímto veřejně vyjadřuji svůj obdiv všem českým blogerkám, které se prezentují také v angličtině. 


A také jsem udělala jedno zásadní životní rozhodnutí. Ráda bych se vrátila do školy. V důsledku tohoto rozhodnutí bych měla za měsíc a půl plynně hovořit německy... No tak uvidíme, studovat budu po večerech, takže je možné, že mě tady moc neuvidíte. A nebo jak to známe, uvidíte mě tady o to víc...





    5 komentářů:

    1. Complexion perfection mám taky, ale moc to nepoužívám, protože mě všechny pudrovatý věci vysušují :-(. Jinak tedy musím říct, že co se psaní v angličtině týče,tak můj obdiv mají všichni, kdo píši dvojjazyčně, protože já bych to nezvládla, moje angličtina je děsná, ale ted na jaře začínám chodit na kurz,tak snad se to zlepší :-)....

      OdpovědětVymazat
    2. Příspěvek o trhání obočí mě rozesmál, děkuju! Jinak já bych třeba i v angličtině psala, ale já ji mám taky příšernou, vůbec nic si napamatuju a navíc mě strašně nebavila, a proto se ani nemůžu dokopat k nějakému učení :( Ale tobě držím palce v novém studování :)

      OdpovědětVymazat
    3. Máš můj obdiv za tu angličtinu, já jsem na to prostě moc líná, jinak se to ani říct nedá. A nechceš pstá i v němčině, třeba by ti to pomohlo :-) Ale nevím, jak moc je velký okruh potencionálních německy mluvících čtenářů :-) Držim palce!

      OdpovědětVymazat
    4. Já bych němčinu ocenila. Wirchklich. :-)

      OdpovědětVymazat
    5. lovelyhair: na jasně, že se to zlepší, angličtina je lehká.
      mína: jsem ráda, že jsem někoho veřejně rozesmála a taky že alespoň někdo se trhání mého obočí směje... já u toho spíš většinou pláču.
      blanche: jsem nad tím německým blogem taky uvažovala (a taky nad dánským, cha...), jen mám z toho trošku strach, protože to po mě nemá kdo opravit, tak se bojím, že jen zahltím internet špatnou, ale opravdu špatnou a velice opravdu špatnou němčinou. a tak si zatím jen pročítám blogy v němčině a spoléhám se na to, že studijní pohovor v němčině bude spíš formalita, protože všechny ohromím svým výzkumným projektem a přirozenou inteligencí.
      blanka: das ist schon...

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...