středa 2. března 2011

Což takhle dát si Lancôme...

Přiznám se, že moje pleť a peněženka jsou nepolíbené luxusnější kosmetikou. Všechny ty Chanely, Diory, Guerlainy, Clarinsy, Estée Laudery a další a dražší zatím šly jinou cestou než já. Vyzkoušela jsem jednou tři kroky od Clinique (řadu snad Blemish Solution) a výsledky mě příliš neuspokojily, takže jsem se rychle vrátila k Eucerinu z lékárny, který za poloviční peníz předváděl minimálně dvojnásobný výkon.
No jo, ale znáte to. S věkem a zkušenostmi roste chuť. A tak jsem si k předvánočnímu výletu za babičkou a dědou nadělila malý dáreček.



Balíček stál 99,- DKK, to je zhruba směšných 350,- Kč a hodnot v balíčku dostanete opravdu nepočítaně. (Nebo teď už spíš nedostanete, protože už nejsou vánoce a vánoční balíčky se neprodávají.)
  • Trésor in Love, EDP, 5 ml
  • Hypnôse Precious Cells Mini Mascara, 2 ml
  • Hydra Zen Neurocalm, 15 ml
  • Eau Micellaire Douceur, 50 ml 


Krém Hydra Zen Neurocalm
Tak tento krém je skvělý, docela mě ta malá velikost i navnadila na koupi toho většího, jen ta cena... kupodivu v českých i zahraničních e-shopech vychází skoro stejně: $60 za 50 ml. Krém je lehký, krásně se vstřebává, dobře se na něj nanáší makeup, voní jako růže. Balení se mi moc líbí, je to taková ta těžká skleněná lahvička, která dává pocit, že to, co je schované uvnitř, za to opravdu stojí. Krém jsem používala ráno i večer a malé balení mi vydrželo o něco víc než měsíc.
Trošku jsem se bála, že teď v zimě a mrazu mi takový lehký krém nebude stačit. A nakonec stačil, vůbec jsem se nemusela ničím domazávat. Krém velmi dobře hydratuje a vyživí, nezanáší póry a lehce i vyhlazuje pleť. Podle oficiálních zdrojů by měl působit proti vnějším stresovým faktorům, zklidňovat pleť a korigovat známky únavy. A musím přiznat, že něco na tom krému je. Známky únavy se na mě sice projevily, ale za ten měsíc používání jsem měla opravdu minimální míru výskytu jakýchkoliv boláků nebo pupínků. A ty přece taky vznikají ze stresu a škodlivého vlivu prostředí...






Řasenka Hypnôse
Někdy si říkám, že plné balení řasenky je pro mě škoda. Nikdy ho nespotřebuji celé a řasenku plně funkční vyhazuji po půl roce používání spíše z povinnosti než z nutnosti. Takže tohle minibalení mi úplně stačí...
Na řasenky jsem celkem nenáročná. Řasy mám dlouhé a výrazné od přírody, takže mi úplně stačí, když řasenka barví, dobře se nanáší, lehce se manipuluje s kartáčkem a řasy se mi neslepí. Prodloužení nebo zhuštění mi přijde tak nastejno, protože co tak prodlužovat a zahušťovat na dlouhých a hustých řasách, že ano. Úplně mi stačí, že řasenka barví, se zbytkem si poradila matka příroda (a jsem jí za to velmi vděčná...).
Kartáček potřebuji mít dostatečně dlouhý, štětinky by měly být spíš krátké a rovnoměrně rozprostřené po celé délce i obvodu, všechny štětinky by měly být také ideálně stejně dlouhé. Při výběru řasenky jsem opravdu konzervativní, na nějaké plastové kartáčky a vibrace mě kosmetický průmysl opravdu nenaláká. Tato řasenka mi vyhovuje, kartáček je dle mých specifikací, barva je standardní černá. Snad jen ta náplň by mohla být trošku tekutější... no možná je ta řasenka už maličko vyschlá, ale to mě opravdu netrápí. Řasenka se taky příležitostně drolí. Ale jinak se mi moc líbí ten přirozený efekt jedné vrstvy a malé drama dvou vrstev.



Micerální voda
...tak ta ani nestojí snad za zmínku. Funguje úplně stejně jako jakákoliv jiná z lékárny za mnohem nižší peníz. Takže se nebudeme zdržovat a rovnou přejdeme k...

Parfém Trésor in Love



Trésor in Love je krásná vůně, holčičí, trošku nasladko, trošku jak rozkvetlá louka a trošku jak ovocný sad pana Pálky. Ta vůně je taková dámičkovská, úplně se mi vždycky vybaví malé černé, proklatě vysoké louboutinky a perly na krku. Jen to minibalení je nešťastné, sice černá růže na hrdle je krásná, ale nemá rozprašovač, špatně se otvírá a podlaha v mé minišatně tak voní asi víc než já.




4 komentáře:

  1. Jéé, závidím minišatnu :-D A docela jsi mě nalákala na ten krém, kdybych teď nemusela šetřit, už slídím kde ho koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teda zeptám uplně mimo téma: A co ty máš společného s Dánskem? :-) A Tresór in love mi moc voní, přijde mi to takové sladce čisté :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak jako mimo téma... já totiž žiji s dánem. sice v česku, ale i tak. a máme dvě děti: dva a půl a rok a půl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...