čtvrtek 17. března 2011

Eyeko fixa podruhé.

Nedávno jsem šmejdila v koupelně a hledala, co bych tak zrovna ten den upotřebila. A našla jsem linkovač od Eyeko. Rozhodla jsem se, že mu dám opravdickou šanci, a pravidelně jsem ho týden používala. A jaký je můj verdikt?
  1. Fixa se asi třetí den rozepsala a teď už píše krásně, dokonce i tenkou linku vykouzlí. Jen musím dávat pozor, abych pořádně zavřela víčko na fixe, protože jsem zjistila, že to nejde zrovna snadno a často nechám víčko pootevřené... a z toho pak fixa vysychá.
  2. Líbí se mi fialová barva.
  3. Po rozepsání pero maluje určitě mnohem přesněji a už zvládne i tenoučkou linku. A když se domaluje, tak linka drží, opravdu nehrozí, že se Vám otiskne na nadoční oblouk.
  4. A ta barva je opravdu krásná. 
  5. Tahle fixa je vhodná i pro ty nejcitlivější oči. Dokonce se mi podařilo si fixu zabořit přímo do oka (byla to hromadná nehoda, sice se obešla bez krvácení, ale nějaké nadávky (moje), slzy (cizí), kňučení (psí) a jiné proběhly). Poté co jsem vytáhla fixu z oka, jsem byla naprosto okouzlená, protože jsem neuronila ani slzu, dokonce mě oko ani nepálilo. Nic, incident byl naprosto bez následků (na mé straně). 
  6. A ta barva... no líbí se mi pořád víc a víc.
  7. Zas ale na druhou stranu, kdyby nebylo té barvy, tak tu linku až tak ráda nemám.
  8. Protože mi přijde mnohem jednodušší nakreslit linku tekutou linkou než tímto perem. Možná je to jenom můj problém, ale mě se tím perem opravdu strašně špatně manipuluje. Možná je to jenom o zvyku...
  9. Ta fixa vlastně jen způsobila to, že se mi zastesklo po pravé lince. A protože doma zrovna teď žádnou nemám, tak hledám. Můj první a nejlevnější pokus vyšel trošku donikam.
  10. A tak jsem na lovu... Jestli máte nějaký tip, radu či poradu, tak sem s tím. Zrovna teď beru i černou, ale kdybyste věděly o nějaké tmavě hnědé, tmavě šedé, tmavě jakékoliv jiné...

Jinak ta barva se mi opravdu strašně líbí. Kombinovala jsem ji většinou s hodně světlým makeupem, růžovou tvářenkou a hnědým leskem. A raději jsem pro tentokrát vynechala rozjasňovač. Trošku barevné, trošku komixové, trošku jarní, trošku trhlé a naprosto skvělé. Podle nálady jsem tvářenku nanášela opravdu viditelně, někdy míň - někdy víc, takže občas to bylo až klaunovské... no co už, žijeme jenom jednou a v sedmdesáti se tak malovat asi nebudu (i když možná... představme si to ještě s fialovým přelivem a taškou na kolečkách, no brutální).



Eyeko Grafitti Eyeliner Pen odstín Purple, jestli si ho chcete koupit uveďte můj Ambassador kód E13943 a dostanete dárek k objednávce.
Alverde Gloss Tube z čokoládové kolekce, který naprosto zbožňuji, voní, vyživuje, chutná a zamilovala jsem se i do té barvy.
Pink Quartz Minerals Blush, odstín Cedar Rose, vzorek za $2,50, která sice není úplně perfektně růžová (já tam vidím i lososovou), ale celkem ujde.


    4 komentáře:

    1. Ta fixa vypadá zajímavě, ale objednávat si z Anglie jenom kvůli jedný fixe, na to jsem lakotná. :-)) Navíc si dycky nakoupím miliardu pičičandovin a stejně používám jenom tužku na vobočí, pudr, řasenku a tvářenku. A někdy rtěnku a lesk. Si namaluju hobe a jak dodržuju pitnej režim, tak to mám akorát vopatlaný na skleničkách, z čehož rostu vo pět čísel. :)

      OdpovědětVymazat
    2. mě zase naopak přijde, že už nakupuji kosmetiku jenom na netu. a krom toho zrovna eyeko má poštovné zdarma, takže jedna nebo tři fixy... na tom ani tak nezáleží.
      a s tím pitným režimem jsem na tom úplně stejně.

      OdpovědětVymazat
    3. Jo tak poštovný zadáčo říkáš? No tak to by se mohlo vyzkoušet! Páč já dycky toužila po linkách, akorát s tekutejma linkama se mi to nikdá nedařilo. :-( Dycky sem to měla šišatý a vobtisklý pod vobočím.

      OdpovědětVymazat
    4. Ten lesk mám také a moc se mně líbí, i když Golden Nougat ještě více, je to světlejší hnědá se krásnými zlatými třpytkami.

      S linkami neporadím, s fixou Oriflame jsem nebyla spokojená, protože je málo pigmentovaná. Teď ale vidím, že bych jí měla dát druhou šanci, třeba se také rozepíše. Linkám od Darling Girl můžu vytknout jen jedno a to že nevydrží, moc snadno se setřou, což je mně moc líto, protože jsou levné, přírodní a k dispozici v asi 110 odstínech. Kdybych našla něco, čím je zafixovat, koupila bych si jich deset.

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...