úterý 15. března 2011

Lush - podkladové krémy /color supplements /makeup...

B Never Too Busy To Be Beautiful byla sesterská firma Lush, která se specializovala na dekorativní kosmetiku v naprosto úžasných kýčovitých a občas nekvalitně a nefunkčně udělaných obalech. Další foto např. zde.



tvářenka
třpytky
lesk a rtěnky


Pak přišla hospodářská krize, výdělky nejspíš nebyly až tak veliké a B Never Too Busy To Be Beautiful ukončila činnost velkým výprodejem zhruba před rokem. Ale slíbila svým věrným zákazníkům, že některé z výrobků se vrátí pod značkou Lush. A taky se jich spousta vrátila, např. lip scrubs nebo některé z parfémů, jen to krásné holčičí balení jak od kolotočů se někam vytratilo po cestě. A vrátila se i B Never Too Busy To Be Beautiful Cream Foundation...



Tu původní verzi mám doma (v odstínu Binky, světlá béžová) a podle mě jsou nové podkladové krémy od Lush jen inovací. Když už nastaly změny tak spíše jen k horšímu, balení je teď v kelímku, ubylo odstínů a zmenšila se velikost. Na druhou stranu se zmenšila i cena, původní balení 30ti gramů stálo snad asi 20 liber, teď zaplatíte jen £7.50/20g. Já si nechala při své poslední objednávce z Lush poslat i vzorky všech čtyř odstínů, pátý nový odstín mám z Lush v Palladiu. Vzorky přišly v množství opravdu štědrém a taky je názorně vidět, kolik dostanete vzorku v Anglii a kolik v Čechách.



Tento makeup je hodně hutný a hodně rychle se vsakuje, takže aplikace vyžaduje rychlost, přesnost a pohotovost. A čím starší makeup je, tím hůře se s ním pracuje. Podle oficiálního popisu makeup lze taky použít bodově jako korektor pouze na místa, kde potřebujete. Makeup můžete smíchat s krémem nebo podkladovou bází (docela dobře funguje i při míchání s bází od Dermacolu, i když ze začátku to tak nevypadá, nebojte se, všechno se krásně smíchá a hladce nanese). Můžete taky míchat jednotlivé odstíny mezi sebou a získat pro sebe vhodný odstín. Nevím jak na koho, ale na mě je toho míchání nějak moc.

Jinak i když podle popisu je TO opravdu multifunkční výrobek, tak skutečnost značně pokulhává. Jako krycí makeup to vůbec není krycí. Jako korektor to nevypadá přirozeně a tvoří se fleky. Jako mix s denním krémem to úplně ztrácí i ty minimální krycí schopnosti a jakékoliv jiné účinky. Na suché pleti to zvýrazní suchá místa a šupinky. Na mastné pleti to nevydrží, protože to hned zteče. Ale jestli máte dokonalou pleť, která potřebuje jen lehký náznak sjednocení a mírného rozjasnění, jestli si vyberete z omezené řady odstínů, jestli na sebe potřebujete něco ráno patlat jen tak pro dobrý pocit a jestli máte rádi Lush, tak si to kupte.


A celý tenhle článek píšu jen proto, že vám chci ukázat, jaké jsou vlastně odstíny. Takže tady to je - zleva doprava Jackie Oates, Light Yellow, Light Pink, Dark Yellow, Dark Pink:



Dark Pink je podle mě naprosto nepoužitelný odstín, ledaže patříte k afroamerické menšině. Dark Yellow je taky celkem tmavý, vhodný nejspíš jen na léto pro snědé typy. Light Pink a Light Yellow jsou už vhodnější odstíny, ale myslím, že jsou mezi námi i jedinci, pro které budou příliš tmavé. Novým odstínem je Jackie Oates, téměř bílá, řekla bych až moc bílá. I když ono je to skoro jedno, jaký odstín si vyberete, stejně na obličeji není skoro vůbec vidět a za dvě hodiny není po makeupu ani vidu ani slechu...

7 komentářů:

  1. Má milá Krásnová, chtěla bych tě poprosit o návod, jak na sebe patlat rozjasňovač. Jsem u vytržení, jak tu čtu, že rozjasňovač rozjasní všechno a já nemám tucha, jak to používat. Chci mít taky jasno. :-)) Na celej obličej? Na líce? Kudy kam? Prosím, plácni o tom nějaký článeček! Díky, Tvá věrná Čtenářová

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem tu nově! Ale teda trvalo mi než jsem přišla na to, jak odstranit blog ze sledovaných, ještě jsem to nikdy nepotřebovala :-)
    Na té ruce teda vypadají, že kryjí pěkně, skoro se mi až nechce věřit, že jsou tak na prd...

    OdpovědětVymazat
  3. Blance... já jsem tak nadšená, že mám nějaké věrné čtenářové, to úplně udělalo můj den. takže článek samozřejmě už smolím, jen teda nevím, kdy to bude, protože mám nějaký tvůrčí přetlak... asi deset článků rozepsaných, na dalších dvacet nafocený fotky, a k tomu jsem si založila i blog anglicky...

    viennettka... když mám pěknou pleť, tak s lushem vypadá ještě hezčí. ale to je asi tak všechno.

    OdpovědětVymazat
  4. trosku mimo temu tohto postu, ale...
    sledujem tento blog cez bloglovin, ale neda sa mi teraz pridat tam tuto novu adresu, najde mi to len tu staru. nejaky napad co s tym?

    OdpovědětVymazat
  5. teda moje laická rada v tomhle případě je asi... počkat. moc tomu nerozumím, ale ještě včera večer jsem se na bloglovin našla v obou verzích, dneska tam je jedna verze dvakrát, zítra třeba bude dvakrát zase druhá verze???
    teď nevím, asi bych se měla raději držet žehlení a vaření a techniku přenechat zkušenějším.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Krásnová, netřeba spěchů, já si ráda počkám. A pak budu tááák rozjasněná, Jasněnka zbledne. Muhehe. :-))) Díky.

    OdpovědětVymazat
  7. tak tyhle barvičky bych použila leda jako oční stíny, ale určitě nikdy jako make-up!! bych vypadala jako když mám místo hlavy pomeranč :D ta bílá by se ještě dala, pro člověka s velmi světlou pletí.. ale ostatní, vůbec.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...