středa 9. března 2011

Miss Sporty - Be Connected

Nedávno jsem si četla Zlatosféru, a pak jsem rychle utíkala do dm. Tam je maličký stojan Miss Sporty a v něm nic není. Takže zklamaná jsem se vrátila domů. Dneska jsem svůj úlovek vyzkoušela a jsem ještě zklamanější. Utratila jsem sice jenom dvacet korun, ale i tak... čokoládu bych si asi užila líp.



Be Connected - korektor
... je klasický tekutý korektor s aplikátorem. Moc nekryje, v první vrstvě vůbec, ve dvou vrstvách minimálně, ve třetí vrstvě kryje, ale přirozenost pak pěkně dostává na frak. Zkusila jsem ho i na kruhy pod očima, to je pak teprve katastrofa. Normálně se makeup nebo korektor usazují ve vráskách a jiných rýhách na obličeji, tento korektor se do těchto linek pod okem vůbec nedostane, takže zamaskuje jen to okolí a linku nechá tmavou. No vypadala jsem asi o sto padesát let starší. Výhodou je, že odstín 01 Light je hezky světlý.




Be Connected - linky
... mají krásnou barvu, studená hnědá, vůbec v ní nejsou třpytky nebo glitry, i když by to měl být Metallic Eyeliner. Štěteček by byl docela v pořádku, jen kdyby ten můj nebyl mírně jetý. Vůbec nebyl do špičky, spíš byl placatý a taky z něj trčely štětinky na tři světové strany. Já si ho sice přistřihla, ale nějak výrazně to těm linkám nepomohlo. Nejsou moc tekuté, nejspíš jsou už trošku zaschlé, takže se špatně nanáší, ten můj přistřihnutý štětec nabírá málo barvy, takže nenamaluji linku v celku, a ještě to maluje do korýtka (znáte to?... dvě tlusté čáry na okrajích a uprostřed korýtko zbytečku barvy). Ale barva je to opravdu pěkná.




Tyto dvě Be Connected jsou jediné výrobky, které doma mám od Miss Sporty. No asi to tak taky na dlouho dobu zůstane, protože všechno má svůj důvod...

4 komentáře:

  1. Jo, miss sporty je kosmetika, kterou opravdu obcházím velkým obloukem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na miss sporty před sto padesáti lety začínala. A tenkrát dobrý. Ale dneska? Ani lesk na rty bych si tam nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  3. však já jsem asi musela mít zatmění smyslů, že jsem si to koupila...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem při téhle akci neodolala :) Korektor je fakt na nic, ale lesk na rty za 10 korun mi přijde dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...