pondělí 28. března 2011

...a tentokrát to zadarmo nebude. Giveaway. Ukončeno.

Dneska ráno jsem se načesala, namalovala, ohákla do jarních kalhot, topíku a sáčka, přidala jsem balerínky a sluneční brýle a vyrazila do Lidla nakupovat. Cestou jsem velmi litovala, že jsem si místo slunečních brýlí nevzala čepici a rukavice, nehledě na nízkou hřejivou schopnost bavlněného saka... Jaro, kde jsi?


Kdysi dávno jsem studovala víceleté gymnázium. Znáte to, tam chodí samé chytré děti. Které nerady sportují. A tak pravidelně každé září, někdy i v říjnu jsme vyvolávaly déšť. Přes zimu jsme seance vynechávaly, ale v dubnu, v květnu a v červnu jsme zase seděly na podlaze dívčí šatny v jogínském lotusovém květu a spojeným palcem a prostředníčkem máchaly v prostoru za zpěvů buddhistického OOOHHHMMM. Poté za zvuků imaginárních tamburin jsme skákaly oděné ve spodním prádle a tílku a pohazovaly rozpuštěnými vlasy jak o sabatu a úpěnlivě vyvolávaly déšť. Protože pobyt venku zpravidla znamenal běh. Do delších nebo ještě delších vzdáleností... A tak jsme vyvolávaly déšť.


A já dnes vyvolávám jaro... oděná jen do dlouhých loken kaštanových vlasů a neoholených nohou. Na lačno a poté, co jsem rituálně vypila černý čaj se dvěma kapkami citronové šťávy a panákem griotky (zamíchaný levou rukou v pravotočivém směru, pitý pravou rukou přes levé koleno). A přináším oběti... neboli jak nejlépe vyvolat jaro než uspořádat jarní giveaway...

Takže zapomeňme na poetický úvod a raději se věcně věnujme pravidlům:
  1. musíte sledovat můj blog přes Google
  2. musíte nechat komentář pod tímto článkem
  3. musíte se nějak identifikovat 
  4. musíte chtít vyhrát
  5. musíte chtít, aby už přišlo jaro.
Výherce bude vylosován pravděpodobně v naprosto neregulérním slosování bez notáře či notářky nebo jiného odborného dozoru. Ceny jsou následující: Everyday Is A Good Day Blush, Spring Eyeshadow, Angel Kissed White Gold Eyeshadow vše od The All Natural Face, nejmenší velikost, nové a nikdy nepoužité, stále zalepené fólií.



 A teď přichází ta lepší část. Mám i druhou cenu tudíž i druhé kolo soutěže, jejíž pravidla jsou:
  1. musíte splňovat všechna pravidla pro první kolo soutěže 
  2. do komentáře mi navíc připište překlad anglického slova giveaway.
A prosím... buďte kreativní, protože i cena pro vítěze je kreativní. V tomto kole vybere vítěze odborná umělecká porota složená mnou a mnou, která si také vyhrazuje právo cenu neudělit. Cenou je umělecký předmět žlutohnědé - zelenkavé barvy vyrobený mnou a také vlastnoručně podepsaný. Dále slibuji, že při každé další uspořádané soutěži bude použito výhercova překladu místo anglického termínu giveaway, který se mi vůbec nelíbí. Já to mám ráda hezky česky.



Toto giveaway je otevřené všem až do 11.4.2011, to snad už jaro konečně dorazí i na Vysočinu. Času dost, takže se na to dobře vyspěte a přemýšlejte.

13 komentářů:

  1. sleduju!
    komentuju!
    identifikuju se mailem? mahoganycat@gmail.com
    chci moc!!
    aaaach chci!!
    (a nejradsi a good day blush. -.- ale prvni koment nikdy nevyhrava)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. část:
    1. sleduju!
    2. toto je komentář!
    3. Mína, miina-blog@centrum.cz
    4. chci vyhrát, páč jinak bych se nezdržovala tímhle komentářem!
    5. chci jaro, páč dneska jsem mrzla úplně stejně jako ty :)

    2. část:
    1. viz 1. část
    2. tak to bude oříšek, já mám slovní zásobu na bodu mrazu, tak snad třeba dárečková smršť :)

    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já, já, chci hlavně to jaro aby bylo. A dala bych si ten čaj s griotkou, ale to už dost odbočuju od tématu.
    Mám se nějak víc identifikovat? Mám pocit, že o mě už všichni všechno vědí. Jo a můj překlad je "zadarmorozdávačka" přece :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju, komentuju, aga.hauerova@seznam.cz, moc bych si přála vyhrát a jaro vyvolávám každodenně!

    OdpovědětVymazat
  5. (Vyhrát nechci, ty stíny mám oboje).

    Já jsem šla včera také nalehko a byla velmi nespokojená, ráda bych to počasí někde reklamovala. Také přivolávám jaro, už i vím, co si koupím, až budu mít peníze a najdu u nás doma někde místo na další oblečení, boty a kabelky.

    My jsme se na gymnáziu také radovaly z deště a to přestože jsme měly štěstí na tělocvikářku, která nás do neoblíbených činností nutila jen výjimečně. Dodnes jsem jí vděčná, že pro mě z nenáviděného předmětu udělala něco mezi snesitelným a oblíbeným.

    Na ten překlad jsem zvědavá, také bych měla nějakou ?????? uspořádat.

    OdpovědětVymazat
  6. sledujem!
    komentujem!
    identifikujem sa ako schamka zavinac yahoo bodka com
    to je jasne, ze chcem vyhrat! :-D
    a je jasne, ze chcem jar! ku nam uz ale dorazila, takze teraz chcem, aby tu bola takato rozkvitnuta dlhoooo

    OdpovědětVymazat
  7. Chci jaro, chci vyhrát a identifikuji se jako magnifity, magnifity@seznam.cz
    Tak! :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Jsem pilná Čtenářová.
    2) Šmíruju přes strejdu Gůgla.
    3) Nechávám. Jeden pěknej kulatej komenář. :)
    4) Čtenářová. blacerna@centrum.cz
    5) Chci. Naposledy jsem vyhrála ponožky svého oblíbeného rádia a poukázku do picérie. A kdysi dávno cédéčko Víti Vávry, takže vyhrávání mi fakt jde. :)
    6) Jaro chci, i když mi muž nateče a kýchá. Kýchá bez větších přestávek až do listopadu, ale i přesto chci jaro.
    7) Volný překlad - Pryčdávová.

    OdpovědětVymazat
  9. 1)Sleduju i čtu
    2)Místo pro komentář..:D
    3)Paní Méďová alias Pipeta5@seznam.cz (Ne,nemám ráda chemii :D)
    4)Chcu a chcu a chcu vyhrát vyhrát a vyhrát
    5)Já už jaro chtít nemusím,já už ho tu u nás mám :P
    6)Pravidla splňuji,áj promis
    7)Dárkomat ..?

    OdpovědětVymazat
  10. 1. část :

    1. Sleduji, sleduji
    2. Komentuji, komentuji
    3. (nechávám, nechávám), tak dost ... I.Like.Serials@seznam.cz
    4. Chci moc vyhrát, protože nikdy nic nevyhraju :(
    5. Přeji si neskutečně moc krásné sluneční jaro. Protože ten vítr je nepříjemný. Člověk už se těším na ty jarní outfitky :))

    2.část:

    1. Snad splňuji :)
    2. Rozdávání dárečků :)

    OdpovědětVymazat
  11. Takže blog sleduju přes google každým dnem. :) Komentuju komentuju a obdivuju tvoje množství kosmetiky. Identifikace snoblovamonika@gmail.com . Chci strašně moooc vyhrát protože jakákoliv t těch tří věciček by se mi líbila. Po jaru toužím strašně moc. Já bych to nazvala pošlitodál :)

    OdpovědětVymazat
  12. Blog sleduji, jelikož je zábavný. Přes Google, jelikož mám ráda Google. Komentář nechávám, jelikož chci vyhrát a za tím účelem se klidně i identifikuji coby designeclectic@klikni.cz. Chci, aby jaro přišlo a zůstalo navždy.
    Giveaway je dárkoegomastítko.

    OdpovědětVymazat
  13. 1.sleduju
    2.komenty komenty komt...
    3.dejnicka@volny.cz
    4.pořád se někde hlásím a nic, tak jasně, že chci vyhrát:-D
    5.Hmmm, ale tak jo, chci jaro, páč už tu roky nebylo a už asi nikdy nebude, už máme jen zimu a léto:-(

    1.jo
    2.Dárkovačkanovýchčtenářůpřitahovačka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...