neděle 13. března 2011

Vrátila jsem se...

...z náročného víkendu. Uběhlo zhruba 36 hodin, které jsem strávila mimo domov, a připadá mi to jak dvacet minut. Tak rychle mi už dlouho víkend neuběhl. Itinerář byl následující:

sobota 7:00 - 10:30
logistické operace
sobota 10:30 - 17:00
družba v malém kolektivu
sobota 17:00 - 20:30
procházka po trase Muzeum - Příkopy - Dušní (Sephora, Douglas, Lush, Clinique, KFC, Aloha, ps: byla jsem z toho trošku rozvrkočená, tolik ruchu a nočního života, že jsem minula MAC a vzpomněla jsem si na něj až u Armani Cosmetics a nechtělo se mi vracet, protože jsem měla podpatky až do nebes)
sobota 20:30 - neděle 3:00
družba ve velkém kolektivu a společenská socializace
neděle 3:00 - 5:00
logistické operace
neděle 5:00 - 9:00
spánek (přestávka zhruba 7:05 - 7:08)
neděle 9:00 - 14:00
družba v malém kolektivu
neděle 14:00 - 15:00
nákupní centrum Flóra (MAC, Marionnaud, FANN, Sephora)
neděle 15:00 - 16:00
družba v menším kolektivu
neděle 16:00 - 19:30
logistické operace

... jsem doma. Následuje několik poznámek v bodech:
  • MAC. Stále nechápu, čím je tato kosmetika tak strašně přitažlivá. Černé nudné obaly, vysoké ceny. Mám ovšem v plánu zkusit některou z dalších kolekcí, myslela jsem si, že Wonder Woman by se mi mohla líbit, ale spletla jsem se... Rtěnky a lesky mě nezajímají, pudry měly takové až moc zajímavé odstíny a tvářenky se mi nelíbily už vůbec.
  • Není prodavačka jako prodavačka. A není parfumérie jako parfumérie.
  • V Sephoře na Václavském náměstí mě už nejspíše nikdy neuvidí.
  • Protože příště zamířím přímo do Douglasu Na Příkopech.
  • V Sephoře na Flóře jsem se zdržela asi jen pět minut, to je jako když dáte dítěti lízátko na dvě sekundy. 
  • A dneska v noci budu mít nejspíš noční můru z paní vizážistky od MAC. Prsa větší než mozek, makeup v masce, bronzer v pórech, třpytky v obočí.
  • Neutratila jsem žádné peníze za kosmetiku a nenavštívila jsem jediný obchod s oblečením. Definitivně jsem se také rozhodla, že raději budu o hladu chodit bosa ve špinavých hadrech, ale svého kosmetického koníčka se tak lehce nevzdám.

4 komentáře:

  1. Tak mě se na Macu právě zrovna líbí ty jednoduché obaly. Problém mám zase s obalama z limitek, jako zřeba wonder women...ty mi přijdou strašné. A jinak? Já začínala u Macu na pigmentech, pak jsem objevila paintpoty, mineralize skinfinish pudry a už to jelo...

    OdpovědětVymazat
  2. ty obaly nejsou škaredé, ale upřímně... víc než třikrát bych to doma nechtěla. já mám ráda barvy a různorodost.

    OdpovědětVymazat
  3. Noční můru z vizážistky, to znám:-) V Sephoře v Pardubicích zas prodavačka silně připomínala Marfušu, jen v oranžovém provedení, že jsem se radši klidila pryč, abych se jí nedostala do spárů:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já v Sephoře vydržím tak 5 minut. Jednak mě hrozně štvou ty slečny, které když jdu např pro oblíbený balzam na rty, tak oni vyvinou až neuvěřitelnou snahu přesvědčit mě, že ten o 300 dražší, než ten co kupuji, je mnohem lepší, hezčí, no že bez něj nemůžu žít :D A za druhé, nevím, jestli tam mají tak špatné větrání, ale ta kombinace stříkajících testerů, sprcháčů, parfémovaných čehosi tam vytváří naprosto nedýchatelnou atmosféru, a já mám do 5 minut migrénu. Takže ta mně ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...