úterý 19. dubna 2011

Dárkomat: bleskově a bezvýznamně... Ukončeno.

Dneska jsem byla v dm. Jestli to potřebujete vědět, už jsem dosáhla 1200 bodů v active beauty programu, a tak jsem uvažovala nad tím, že možná květen by byl úžasný měsíc pro zkrášlení... No ale nakonec mě zlákala možnost 20%ní slevy na nákup. Takže zkrášlovací program asi bude muset počkat tak zhruba do srpna.

Ale já tu slevovou knížku vlastně vůbec nepotřebuji. Stejně jako jsem nevyužila skoro nic z té předchozí, kterou jsem si pořídila. A tak... kdo chce a potřebuje, má možnost tady dostat. Pravidla soutěže:
  • nemusíte veřejně sledovat tento blog přes cokoliv
  • musíte nechat komentář pod tímto článkem
  • komentujte cokoliv, třeba mi povězte, co byste si chtěly v dm koupit 

Výhrou jsou dvě slevové knížky. Kupóny jsou probrané velmi prakticky, takže tam nenajdete žádné 25% jokery na libovolný výrobek, ani 20% slevu na další nákup, ani slevy na prací prášky a jiné úklidové prostředky, ani slevy na kojenecká mléka a ústní vody. Najdete tam slevy na krémy, šampóny, řasenky, rtěnky, barvy na vlasy, makeupy... a jednou 25% sleva do C&A.

Knížka za 50 bodů má trvanlivost pouze do 2.5., takže soutěž bude blesková: uzávěrka odpovědí zítra 20.4. ve 20:00. A komentujte vtipně a trefně, protože vítěze budu vybírat osobně já. A pokud se mi bude líbit víc odpovědí, tak může být i víc vítězů, protože takové slevové knížky se dobře dělí...

4 komentáře:

  1. Mně by stačil nějaký ten kupon na krém(y), těch není nikdy dost ; ) nebo šampony.. zbytek bych ani nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy si nebarvím, žádný make-up mi zatím nesedl natolik, abych po něm nevypadala jako postižená leprou (stejně tak po většině krémů), řasenku mám, rtěnku slízám nebo slíbám. Jediné, co by stálo za úvahu je šampón, protože hygiena musí být a na vlnité polámané vlasy je nějaká péče zapotřebí. Nicméně ostatní výše uvedené produkty používá hojně moje tchýně...
    No, i když se na mě štěstí neusměje, strávila jsem tady příjemné chvíle čtením poučných a přitom vtipných článků. Obzvlášť se mi líbila pohádka o princezně s kruhy pod očima :-) Nebylo by někdy k mání podrobnější počtení o rozjasňovačích očního okolí a korektorech? :-)
    Díky Silvie

    OdpovědětVymazat
  3. já bych nejvíc využila asi kupón na krém nebo řasenku, tyhle výrobky mi mizí rychlostí blesku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neviem ci to plati na slovenske DM, ale vyuzila by som hocijaky kupon na riasenku, makeup, ruz. V tomto som doslova maniak a z ziadnej drogerie neodidem naprazdno.

    Velmi ocenujem tento blog, nejako som si nevedela najst ten pravy, s trefnymi recenziami uverejnovanymi v malych intervaloch. No a pozrime ze :)

    Z DM ka sa chystam na novu kolekciu, ktora ma na Slovensko dojst niekedy v maji. Stetceky, nove odtiene lakov, gelove linky a mnoho ineho snad bude coskoro moje.

    Zuzka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...