neděle 17. dubna 2011

e.l.f.: Complexion Perfection

Přiznám se, nejsem pudrová odbornice. Pudr používám pouze jako konečnou tečku líčení, nenosím s sebou pudřenku celý den a vlastně, když už se lesknu, tak to zas až tak moc neřeším. Takže jsem zastávala mylný názor, že pudr jako pudr... Až e.l.f. mě vyvedl z omylu.




Complexion Perfection je vícebarevný kompaktní pudr.  Pudr je poskládán ze čtyř barev, které jednotlivě představují barevné korektory pro různé nedokonalosti pleti: žlutá redukuje tmavé plochy, např. kruhy pod očima, modrá prosvětluje a maskuje žluté a oranžové podtóny pleti, zelená maskuje červené nedokonalosti, např. pupínky, růžová oživí tón mdlé a nevýrazné pleti a redukuje tmavé kruhy pod očima. Všechny odstíny smíchané dohromady vytvoří transparentní mix, který dokáže sjednotit barevný odstín pleti, potlačit jakékoliv nežádoucí podtóny a který je na pleti naprosto neviditelný. Hezky je to vysvětlené na americké stránce (odtud bohužel nelze objednat, protože nezasílají do Evropy).




Tento pudr je naprosto úžasný. Vlastně nikdy bych nevěřila, že pudr něco takového dokáže. Complexion Perfection používám klasicky jako závěrečný pudr k fixaci líčení. Po zapudrování se dějí věci, které mi rozum nebere. Hladká pleť, minimalizované póry, jemný mat. Na dotek jemná pleť. Dokonalá fixace líčení, mám pocit, že trvanlivost kompletního makeupu se prodloužila alespoň o dvě hodiny. Tvářička jak z Photoshopu... Nejdřív jsem si myslela, že je to zásluhou makeupu. V nedávné době jsem totiž testovala vzorky, které jsem si dovezla z Prahy. A všechny testované makeupy byly z vyšší cenové sféry, takže jsem oprávněně předpokládala, že dokonalost pleti mají taky v popisu práce. Jak jsem se mýlila, já pošetilá. Všechno to bylo zásluhou pudru za £3.50.

Pudr má hodně variabilní používání. Závěrečná fixace líčení při použití všech barev je klasika. Žlutý nebo růžový odstín používám separátně na tmavé kruhy pod očima. (Žlutý odstín funguje o něco líp, alespoň pro mě.) Zelený pudr můžete dát jako lokální korektor na červené akné a jiné flíčky. Někde jsem i četla, že je skvělé tento pudr použít pod makeup... no vyzkoušela jsem a je to tedy postup bez kterého se obejdu. Modrý nebo růžový odstín poslouží i jako nouzový rozjasňovač.



Balení pudru je černé a plastové, ale vypadá opravdu krásně. Jen na té černé je vidět každý otisk prstu. Krabička se lehce otvírá a ve víčku je opravdu veliké luxusní zrcátko. Takto si představuji ideální balení pudru na cesty. Balení je celkem veliké, čistá hmotnost pudru je 13,5 g.




Teď snad ještě něco málo k negativním stránkám. Tento pudr strašně rychle ubývá. Ještě se mi nikdy nestalo, že bych se dostala na dno pudru po dvou týdnech používání. Asi to bude mít něco společného s tím, že ten pudr se hodně práší. Stačí jen přejet jednou štětcem a pudru máte všude spoustu, na štětci, v krabičce, na zrcátku, na oblečení, v umyvadle... Je to trošku otravné, protože pudr se usazuje v rozích balení a hodně špatně se to čistí. Taky zrcátko mám pořád celkem zaprášené /zapudrované a špatně se v něm vidím.


Pudr můžete koupit na anglických stránkách e.l.f.u. Často i mají akce poštovné zdarma, které oznamují na svém Facebooku. A snad už brzy bude zprovozněn taky český e-shop. A nebo můžete jen napsat svou objednávku mailem na adresu info@profikosmetika.cz (nemám ale ještě ozkoušené, i když se chystám).

9 komentářů:

  1. Jé, bezva, tenhla pudr mám doma totiž taky a ještě jsem ho pořádně nevyzkoušela, protože jsem zarytá odpůrkyně pudrů :D, respektive jen na sobě, protože mám pocit, že mě všechny pudry stašně vysušují a mám trochu obavu,že ani s tímto to nebude jiné, no musím ho ještě pořádně vyzkoušet......

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho taky, ale používala jsem ho jen v létě, když jsem si spálila obličej, tak jsem s ním redukovala to zčervenání, jako klasický finishing pudr mi moc nevyhovuje, protože není transparentní. Pokud ti práší, asi to bude chtít jiný štětec ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. viennettka: zvláštní na mě vypadá ten pudr úplně transparentně, štětce jsem už vyzkoušela asi tři a pořád práší... tak nevím, co teda dělám špatně.
    lovelyhair: mě nevysušuje vůbec, ale já s tímto problém nemám, takže moje zkušenost asi není v tomto případě moc relevantní.

    OdpovědětVymazat
  4. ja ho mam tiez a prasi, podla mna nie je chyba v stetci, je to proste taka konzistencia, ani na mne nevyzeral transparentne, ale skor som s nim zbledila pritmavy makeup.

    OdpovědětVymazat
  5. s tou transparentností jste mě trošku zviklaly. tak jsem to dneska pořád zkoušela a pozorovala se v zrcadle a pudrovala se znovu a znovu... a opravdu ten pudr na sobě vůbec nevidím. je několik možností:
    jsem slepá?
    jsem tak bílá, že ten pudr prostě a jednoduše splyne s mou pletí?
    jsem asi úplně mimo?

    OdpovědětVymazat
  6. Málem bych zapomněla! Dnes jsem se s ním pudrovala a nemůžu si pomoct, ale fakt mi dost zesvětluje makeup. Těžko říct, proč ho na sobě nevidíš, ale buď ráda :-)
    A k té prašnosti - fakt mi nepráší. Používám na něj ten Elfí štětec na pudr, vyhovuje mi, že je plochý, nemám ráda pudrové štětce co jsou zakulacené. Když to ale není ve štětci, zbývá druhá možnost - způsob nabírání. Já přiložím štětec doprostřed a malými krouživými pohyby naberu pudr. Zkusmo jsem po něm přejela z jedné strany na druhou a to pak opravdu práší :-) Jsem takhle vytrénovaná z tvářenek, na každou si vždycky musím najít štětec i způsob nabírání, protože mi vždycky přijde škoda, když spoustu produktu rozpráším kolem a na štětci toho stejně moc není.

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem ho a byl prima. Nicméně časem mi přišlo, že mi dělá na pleti jakoby křídový nános. Asi na mě byl až příliš světlý. Ale koupila bych zas, byť třeba na lokální používání.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě tenhle pudr celkem zklamal. Nepřijde mi na tváři vůbec přirozený, transparentní rozhodně není, dělá jakýsi ošklivý nános, který nevypadá vůbec pěkně. Mimo to... nějaké sjednocení pleti úplně minimální a vysušuje (a to mi zatím žádný pudr neudělal). A opravdu hodně práší, takže se mimo jiné i rychle spotřebuje, a nemyslím si, že by to bylo štětcem, vyzkoušela jsem jich na tu paletku několik, max. to bude rukama :) Takže za mě tahle koupě byly zbytečně vyhozené peníze. Ale jinak mám e.l.f. kosmetiku ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. thessi, zvláštní na mě je opravdu přirozený. není vidět, ale stáhne teda jakoukoliv červenou. barvu vůbec nesjednocuje, ale to jsem ani nečekala. práší opravdu strašně, taky asi špatné ruce. a ubývá rychlostí blesku, což mě docela mrzí, protože mám complexion perfection celkem ráda...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...