sobota 2. dubna 2011

MoM - Mask of Magnaminty, Lush

Nedělám si iluze. V tomto článku nejspíš nenapíšu nic nového ani objevného, protože MoM už znají všichni, blogerky (tady, tady a nebo tady nebo kdekoliv), kočky z Omlazení, na Lush-fóru... Víte co, tak to snad ani nečtěte a raději si (mi) dejte giveaway. Protože pochybuji, že vymyslím něco objevného na dané téma. A tak se ze začátku jen vytasím otázkou: existuje vůbec možnost, že tuto masku spotřebuji celou před uplynutím data spotřeby? Spotřebovaly jste někdy tuto masku včas?




Ano, koukáte správně, ta moje současná byla vyrobená 11.11.2010 a datum spotřeby uplynulo 11.3.2011. Koupila jsem ji po Vánocích, teď máme začátek dubna a já mám v kelímku ještě tak zhruba menší polovinu. Já si z toho sice nic nedělám, jsem ráda, že ušetřím, ale i tak by mě zajímalo, jak to používat, abych to stihla za ty maximálně čtyři měsíce všechno spotřebovat. Jo a to si kupuji jen to menší balení, jak někdo spotřebuje to velké mi je opravdovou záhadou... (Asi rodinná hromadná aplikace dvakrát týdně???)

A abych to neflákala, tak jen tak pro pořádek tady ještě něco sepíšu. Maska je zelená a voní mentolově. Mně to celkem voní, ale někomu až tak moc ne. Maska pomalu schne, když nanesete tlustší vrstvu, tak klidně to trvá i přes půl hodiny. Maska se hodně špatně smývá, prostě jak uschne, tak drží jak betonové botičky výletníků na Orlické přehradě. Maska je peelingová, čistící a osvěžující. A v balení je jí opravdu hodně, cena v Anglii je víc než přijatelná, ta česká cena překvapivě taky není tak zlá. Pro ještě větší pořádek přidám i pár obrázků...



MoM je docela agresivní záležitost, peeling je hodně nahrubo, takže používám maximálně jednou týdně, možná i míň. Perfektně funguje v kombinaci s nějakým obnovujícím krémem, já se vždycky poté mažu Avene Cicalfate. Který mi teda nedávno došel, takže výraz vždycky berte prosím relativně. Spojené účinky MoM a Cicalfate jsou úžasné, čistá pleť, sjednocená barva, mladická jiskra a měsíční svit. Masku skladuji v ledničce... Pak je ještě více osvěžující a hlavně mám pocit, že se bude kazit minimálně o polovinu pomaleji, takže dvojnásobně prodloužená doba používání se vlastně snese.

4 komentáře:

  1. Já už jsem na tuhle masku taky slyšela hodně chvály,ale ještě jsem nezkoušela nic od Lush, musím napravit. Co by mě ale zajímalo, je teda čistíci, peelingová,jo? Já mám strašně citlivou a suchou plet, tak nevím, jestli by byla zrovna pro tenhle typ pleti vhodná, co myslíš?.....

    OdpovědětVymazat
  2. ta maska je opravdu drsná a myslím, že může i vysušovat... ale myslím, že jednou za čas se to snese i u suché a citlivé pleti, hlavně pořádně namazat. jestli jsi z prahy, tak si zajdi do lushe a řekni si o vzoreček...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky vždycky bojuju s velikostí balení a používám ji ještě po uplynutí doporučované doby spotřeby. Na suchou a citlivou pleť bych ji určitě nepoužívala.

    OdpovědětVymazat
  4. Lovelyhair: masku pouzivam taky a myslim ze to jde i na citlivou a suchou plet jen ji pouzivej jednou tydne:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...