pondělí 11. dubna 2011

Z drogérie: essence Whoom Boom - krémové linky.

Nepochybuji o tom, že značku essence všichni dobře znají. A je mi jasné, že asi všichni zaznamenali, že měli masívní výprodej za opravdu směšné ceny a teď zase mají nové výrobky, nové stojany a tak vůbec. A aktuální limitovaná edice je Whoom Boom. Všichni to znají, snad už všichni to mají, a jestli ještě ne, tak šupky hupky utíkejte do Rossmana to okouknout, protože to celkem stojí za to. Ještě Vám povím, že essence mám ráda, běžně u nich sice nenakupuji, ale limitované kolekce si nikdy nenechám ujít. (Na mě totiž mnohem víc působí faktor nedostupnosti, než racionální výpočet výkon /cena, který je u essence velmi vysoko i v běžné kolekci.)

A tak jsem utíkala a domů jsem si donesla krémové linky Whoom Boom. Český název se sice snaží předstírat, že jde o linky gelové (protože ty jsou nejvíc trendy), ale nenecháme se zmást... jsou to linky krémové. A jsou moc pěkně vybarvené...


Když už jsem u toho essence stojanu stála, tak jsem si vybrala i konturovací duo-tužku. Z té teda nejsem extra na větvi. Jo a taky jsem si koupila jeden balíček sušenek a u pokladny za to všechno paní pokladní chtěla jenom 130,- Kč. Tomu říkám férová cena.


Barevné balení má barevné vybavení. Čtyři krémové linky, bílá, zelená, modrá, šedivá, a že prý profesionální štěteček. Dovolím si s tímto tvrzením nesouhlasit, ten štěteček sice není až tak špatný, ale profesionální výkon při aplikaci nečekejte. S tímto štětečkem přesné tenké linky prostě nenamalujete. Linky jsou spíš jemně nahrubo, s lehce rozostřeným a romantickým efektem. Není to vůbec špatné, pro některé dny se mi takové líčení dokonce opravdu líbí. No ale profesionální, precizní a přesná tenká linka to není. Takže radím investovat do jiného nářadí (třeba štěteček od Alverde z poslední jaro/letní kolekce vůbec není špatný)


Linky jsou krásně krémové a opravdu jdou snadno a lehce nanášet. Výdrží mě úplně dostaly. Jak jsem je ráno namalovala, tak jsem je večer odličovala. A odlíčit jdou celkem těžko... Takže body za dlouhou výdrž u mě mají. Další body získávají za barevnou paletku. Bílo-béžová je krásná pro jarní líčení, já mám vůbec takovou menší úchylku na bílé linky. Zelená vůbec není moje barva... ale tak vyzkoušela jsem. A teď vůbec nechápu, proč jsem zelené stíny nikdy nenosila, protože tato zelená mi strašně sluší. Modrá je dobrá, o tom žádná. A šedivá je možná až moc světlá, ale zase je to jarní kolekce, takže nakonec proč ne.



Linky v sobě mají jemné třpytky, které jsou téměř neznatelné. V té béžové barvě nejsou vidět vůbec, já je nejvíc vidím v té zelené, ale vůbec mi nevadí, protože jsou velmi decentní a vhodné i na každodenní použití. Balení linek je opravdu krásné (teda mě se líbí), barevné, jde lehce otevřít, ale na druhou stranu i při přenosu v kabelce zůstává zavřené a nedochází k samovolnému úniku barevných komponent. Malý "profesionální" štětec je vhodný pro líčení a úpravu na cestě. Jediné co chybí, je zrcátko, kdyby bylo na vnitřní straně víčka místo komixových sarapatiček, asi bych si musela tajně poskočit blahem, protože by to bylo prostě perfektní...


A při použití se nemusíte vůbec omezovat. Linky můžete použít jako linky nebo jako krémové stíny nebo jako podklad pro sypké stíny nebo pigmenty... Prostě možností je spousta. A já mám ráda multifunkční přípravky.

2 komentáře:

  1. teda to vypadá fakt dobře a už mě s Essence všichni pěkně provokujete,my nemáme nikde pobíž Rossmanna a tak jen suším hubu :D, já jsem asi jediná,kdo od essence ještě nikdy nic nevyzkoušel!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, díky, díky, pořád jsem je u stojanu prohlížela a nakonec nekoupila! Teď už vím, že pro ně hned odpoledne letím!!! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...