pátek 1. dubna 2011

Z drogérie: Gliss Kur maska a sprej

Z poslední ankety vzešel překvapivý vítěz, možnost číslo jedna neboli Víc recenzí známých značek, ať si to můžu koupit normálně v drogérii. No tak dobrá, já se pokusím, i když se trošku bojím, abych se u toho malilinko nenudila. No ale nic, v mezipauze toho bojení se jsem vlítla do šuplíků a vytáhla jsem všechno, co jsem koupila v drogérii. Konkrétně v dm, protože proto, však důvod znáte.

A jako první si vezmeme Gliss Kur. Já vím, starostlivé majitelky dlouhých vlasů mi vysvětlí, že Gliss Kur je jen samý silikon. A silikony jsou špatné a zlé. Protože zatěžují vlasy. Protože se nevymývají. Protože jsou to prostě silikony. Já se hádat nebudu. Asi je to pravda, nějak mě to nepéruje. Moje vlasy silikony nejspíše úspěšně ignorují. Vůbec mám celkem bezproblémové vlasy, které se mnou ustály roky barvení, odbarvování, stříhání, holení a jiných experimentů. Teď nějak stárnu, tak se mi líbí dlouhé vlasy a přirozené barvy. Už nemusím svou individualitu vyjadřovat barvou a stylingem svých vlasů, protože mi konečně došlo, že každému je moje individualita naprosto šumák, takže si vlasy můžou dělat, co chci já... Už nemám potřebu vyzkoušet vše, co letí kolem, a když mě naposledy někdo hecoval, ať se oholím dohola, tak mě to nechalo naprosto chladnou. ...tak teď jsem maličko odbočila, takže silikony přede mnou - silikony za mnou, Gliss Kur si stejně kupuji.



A Gliss Kur kupuji často... Protože mi voní, protože mám ráda jejich reklamu, protože se mi líbí všechny řady, protože to není nejlevnější značka v drogerii a já mám pocit luxusního nákupu (ano, ten poslední důvod je dost blbost, ale na mě funguje). Teď mám doma sprej na rozčesávání vlasů a masku. Masku jsem dostala před třemi měsíci, ale já nějak na ty masky nejsem, takže ještě není ani vyzkoušená. Ale ten sprej je prostě úžasný. Protože opravdu funguje a pomáhá mi rozčesat jakýkoliv účes nebo jiný patvar. Díky tomu spreji jsem si jistá, že když si udělám na hlavě slušivé kudrlinkové ovčí houno, tak ho druhý den rozčešu bez problémů do ještě slušivějšího afra... A není nic lepšího než kosmetické přípravky, které dělají přesně to, co slibují na obalu.

Maska i sprej jsou z řady Nutri Protect pro suché a namáhané vlasy. Mám pocit, že tato řada se už neprodává... ale to vůbec nevadí, klidně si vyberte jinou řadu, všechny krásně voní a taky fungují. Mám moc ráda např. Liquid Silk Gloss (to je ta růžová a voňavě asi moje nejoblíbenější) nebo Asia Straight (to je ta fialová a nečekejte vlasy rovné jak hřebíky, i když ten šampon se očividně alespoň snaží). A příště si asi koupím Satin Relax, protože se mi líbí ta barva...

2 komentáře:

  1. Já všeobecně ráda značku schwarzkopf. Pro slovo schwarz mám vůbec slabost. :-)) Používám jejich http://www.krasa.cz/stylingovy-a-pecujici-sprej-hairbody-200-ml.html, na krátký vlasy značka ideál. Výše zmiňovanou masku jsem obdržela od tchýně k narozeninám, použila jsem ji slovy jednou. Jako není špatná, ale pro mé mini vlasy naprosto zbytečná. Ale teď maj něco novýho, co se nevymývá. To já ráda. Jak to tam můžu našplécnout a nesplachovat, to je moje. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně paradoxně vykouzlily na hlavě katastrofu šampony bez silikonů, ve spojení s vlasovými oleji, které se před časem tak strašně rozmohly. Ale Gliss Kur je moje vlasová jistota. Vlezu do drogerie a podívám se, co tam zrovna mají za šampon ve 400ml balení za 90 korun:-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...