pondělí 2. května 2011

e.l.f.: Healthy Glow Bronzing Powder Luminance

Vypadá to, že e.l.f. snad opravdu vstupuje konečně na český kosmetický trh. Zpráva se nese blogovým éterem a eshop sice občas funguje a občas nefunguje, ale rozhodně to vypadá slibně. Když jsem to tam naposledy omrkla, tak ceny za produkty základní řady byly pouze 35,- Kč za kus. A poštovné za 55,- Kč. Tak to není špatné, co říkáte... No a jak jinak oslavit takovou úžasnou událost než nějakou pěknou údernou recenzí z mého uměleckého pera.



Na úvod snad jen tak poznamenám, že nejsem dívka bronzu. Ano vím, že bronzery v létě dokáží divy. Že opálené vypadá s bronzerem ještě opálenější. Že snědá pokožka je znamením krásy a zdraví. Že bronzer je jen převlečená tvářenka... Nevadí, já prostě na ty bronzery moc nejsem. Barevná škála mi přijde nekreativní, hnědá není moje barva a stejně připomínám barvou spíš sněhovou královnu bez bázně a hany v jakémkoliv ročním období, takže fascinace bronzovým jasem se mi úspěšně vyhýbá a upřednostňuji něžné barvy lotosových nebo růžových kvítků. A tak i když každý vychvaluje bronzery ze studiové řady, tak já spořivě šetřila a nakoupila jen obyčejný Healthy Glow Bronzing Powder v nejsvětlejším odstínu. Protože cena je nízko, odstín vypadal zajímavě a vůbec název Luminance ve mě spíš evokuje rozjasňovač než nějaký ubohý bronzer, takže šup s tím do košíku.



Balení bronzeru je z levného kraje. Mně to až tak nevadí, ale přece jenom... je to levný plast za malý peníz. Balení je celkem maličké, což teda zase vidím jako pozitivum, alespoň mi tento naprosto ukvapený a zbytečný nákup doma nezabírá moc místa.



Barvou Luminance zůstává někde na pomezí bronzeru a zlatého rozjasňovače. Na bronzer je opravdu hodně světlý a na rozjasňovač je přeci jenom až moc barevný (na můj vkus). Specifikem je, že tento (říkejme tomu asi...) "bronzer" nejde do oranžova. Ale zato se pěkně blyští žlutě. Chtělo by se říct zlatě, zlaté odlesky jsou hodně silným pocitem letního slunce, ale mě to přijde spíš docela nudně žluté. Taková ta žlutá barva falešného zlata.



Dalším problémem je pro mě pudrové zakončení. Vůbec nevypadá přirozeně. Tam, kde se popudruji tímto bronzerem, tam jsou stopy štětce potáhnuty zlatým/žlutým pokovaným leskem. Asi jako kdybych si vzala žlutou průhlednou samolepku a nalepila ji na dané oblasti. Po trošku delší chvíli samolepka nazná dalších změn, tam, kde je to možné, zaleze do pórů. A tam už zůstane, akorát když má tu možnost, tak se vyleze podívat na hřebeny usychající kůže. Raději už Vás nebudu zatěžovat dalšími květnatými popisy a ještě zmíním poslední negativní maličkost: ten bronzer strašně práší. V důsledku toho (a to je pro mě špatná zpráva) se mi vždycky nabere strašně moc pudru na štětec. Zajímavé ovšem je, že z krabičky pudru vůbec neubývá (nejsem si ale jistá, jestli v tomto případě je to pozitivní vlastnost).



Vlastně mě moc nenapadá jak a kam použít tento bronzer, při lokálním použití to vypadá hodně nepřirozeně, protože kam to dáte, tam se to blýská na lepší časy jak o závod. Při použití na celém obličeji to vypadá velmi zajímavě, ale také "velmi nositelně". Jediné, co mě napadlo, bylo spárovat to s rtěnkou od alverde. Aneb přivítejte androgynní sluneční královnu a bohyni bronzu z Číny... Následuje několik rádobyuměleckých fotografií ilustrujících břeskutou vtipnost tohoto špatného nápadu...



10 komentářů:

  1. No to ma teda prekvapuje, od e.l.f. mam toho dost a nebola som zatial sklamana. Je sice pravdou, ze uprednostnujem radu Studio. No aspon viem, comu sa vyhybat. Recenzia za jednotku :)

    OdpovědětVymazat
  2. No a já tohle mám,jsem taky bílá a používám to jako rozjasnovač, sice to není můj top ten produkt,ale jsem s tím spokojená :D! Tak nevím, ale jinak souhlasím s tím, že balení je fakt nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. za mě tedy tento bronzer určitě ne.
    nelíbí se mi barva a nelíbí se mi ani ten kovový lesk. ale to je ostatně otázka hlavně vkusu a preferencí.
    hlavně mi vadí, že zalézá do pórů a vysušuje. a taky se na ten pudr stačí jen podívat a už práší za kočárem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla z téhle řady ten Sun Kissed tuším: oranžový lesklý hnus. Na pleti to udělalo takový ten parádní efekt "mám na sobě metalickou tělovou barvu", aneb poručík Data se může jít zahrabat. Prášil úplně děsně a vůbec to byl hnus. Nesnášela jsem ho.
    Možná pro někoho snědého a/nebo někoho se sušší pletí a tudíž bez viditelných pórů (z mých větších udělal takovou zrůdnost, že se ty krátery málem objevily na nových geologických mapách).

    OdpovědětVymazat
  5. Hřebeny usychající kůže....LOL. Krásná recenze :-) Možná bys měla psát recenze jenom na špatné produkty, jsou výborně vtipné!

    OdpovědětVymazat
  6. yarisse: poručík data... tak to je přesné.
    monyk: to já mám naopak pocit, že bych měla napsat už konečně nějakou do nebe vychvalující recenzi.

    OdpovědětVymazat
  7. no pravda je taková, že jsem ho zatím použila pouze sporadicky, protože jako rozjasnovače a i bronzery mám úplně jiné favority, takže možná, při častějším používání by mě taky štval, zatím jsem si těch nedostatků asi nestihla tolik všimnout,ale jako barva sama o sobě se mi celkem právě líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. honey!!!really love your blog!!!
    great =P
    xxx

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem ráda, že jsem si tvou recenzi přečetla než jsem si ho objednala. Měla jsem ho v seznamu, někdo ho moc vychvaloval.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...