pondělí 23. května 2011

Nerušte mé kruhy...

... kdysi dávno pověděl Archimédes, ale k ničemu mu to nebylo platné.

Na začátek si snad dáme menší teoretické okénko. Jsou dva druhy kruhů pod očima: opuchliny-otekliny a tmavé podoční okolí. Opuchliny-otekliny jsou sviňuchy veliké, jako jasně můžete vyzkoušet okurky, pytlíky čaje, chladivé oční gely a další a pravděpodobně nic fungovat nebude. Alespoň taková je má zkušenost, jakmile nedostanu svých minimálně 12 hodin spánku dennonočně, prostě opuchliny-otekliny mám. Měla jsem je vždy, byla období, kdy jsem je úspěšně ignorovala, a také období, kdy jsem je neúspěšně potírala. Až jsem konečně našla přípravek, který funguje. Nebo spíše fungoval, protože zázraky mi došly a ve vzduchu visí otázka celního řízení a prázdné peněženky. Takže jsem hladce vplula do období ignorance a uvidíme...



Zato tmavé kruhy jsou problémem barvy, takže není problém to přemalovat dočista na čisto. Pro umělecké dílo potřebujeme: barevný korektor, makeup, korektor pro oční okolí, fixační pudr. Obecný postup je zhruba takový: naneseme žlutý krémový korektor, kterým zamaskujeme tmavý odstín kruhů, bude to trošku dožluta, takže pokračujeme makeupem, přidáme obyčejný korektor a vše zafixujeme. No a protože zrovna teď doma nemám žlutý krémový korektor, tak vás exkluzivně seznámím s mým inovovaným postupem:




    Pro mě to funguje.

    A několik menších poznámek na závěr:
    1. Garnier oční roll-on někdo rád má, jiný rád nemá. Já říkám, že to není až tak špatné, jen v poslední době mi hodně vadí, že má takové lesklé zakončení (aneb glow finish), takže já osobně si musím přepudrovat.
    2. Pro oční okolí si vybírejte korektory spíše tekutější struktury a nanášejte s citem. Kůže kolem očí je jemná citlivka.
    3. Pudrové korektory můžou vysušovat, tak na to myslete.
    4. Při nanášení korektoru si uvědomte, že oční okolí znamená okolí okolo očí, takže neomezujte se pouze na spodní půlměsíce, i víčko si svou korekční péči zaslouží.
    5. Méně znamená více. Při honbě za světlejšími zítřky i já to občas přeženu a pak vypadám spíš jak šedesátiletá stařena než čuprsuprkočka...

    13 komentářů:

    1. Ako vždy výborný a vtipný príspevok:) Už ti prišla zásielka z "The all natural face"? Mne prišla v piatok.
      Inak veľmi by sa mi páčil, nejaký článok na tému Tvářenka. V takom štýle ako si písala o rozjasňovačoch:)

      Lenka

      OdpovědětVymazat
    2. anonymní lenko, děkuji moc za pochvalu. balíček z tanf mi nepřišel, zato mi napsali email, že polovinu mé objednávky stornovali, takže zatím to nevzdávám a vyčkávám.

      články na téma tvářenky mám v plánu, ale nemám teď moc času na komplexnější fotografické akce a fundované písemné projevy... ovšem kdo si počká, ten se dočká.

      OdpovědětVymazat
    3. hm, zaujimave... vdaka za tipy! ja som vo faze ignorujem (alebo sa tvarim, ze ignorujem, ale stve ma to). ja mam vacky pod ocami aj po spanku, proste mam asi moc vypulene oci alebo co, stale tam mam aj tie tiene z toho...
      chcem sa opytat ale na skusenost s tym satin liquid makeupom. ja som z neho rozpacita - mam pocit, ze vyzeram ako zasypana pudrom :(

      ps: som citala o tazkostiach objednat BB krem v europe. takze som nasla, ze BB kremy sa daju v europe objednat odtialto - http://www.bbcreamshop.eu/ - stranka je sice po holandsky, ale snad sa to da. maju teraz do 1.6. zlavu 10% ak zadas kod GOBB001. obycajne postovne je 2.5eur, ak sa to da poslat ako list. ako balik s track&trace je to tusim 5.75eur. od 100eur je postovne zdarma. snad sa ti to bude niekedy hodit.

      OdpovědětVymazat
    4. Sleduju tvůj blog, líbí se mi! :)

      OdpovědětVymazat
    5. Ten Garnier roll-on mám taky. A spíš než že by poskytoval viditelné výsledky, mě prostě baví :D
      No a na opuchliny mi pomáhá YR oční gelokrém (či co to je), hodně spát (ehm...), nepít kafe (ehm, ehm...) a pít jen neslazené vodu a čaj (ehm, ehm, EHM...). Jo a čím jsem starší, tím jsou opuchliny horší, mrkají na mě už skoro každé ráno. A já pořád doufám, že se leknou toho zbytku, a utečou.

      OdpovědětVymazat
    6. Jana Šamalík, tá holandská stránka je zaujmavá. Konečne som tam našla BB krém, ktorý vyzerá prírodne: http://www.bbcreamshop.eu/product/29/Innisfree%20ECO%20Natural%20Green%20Tea

      OdpovědětVymazat
    7. kate: děkuji.

      jana šamalík: moc děkuji za odkaz. teda škoda, že zrovna nemám čas ani peníze na nakupování na netu, ale hádám, že někdy se mi bude určitě hodit.
      a satin liquid - no nejsem z toho makeupu moc na větvi. přijde mi celkem těžký a na pleti ho hodně cítím. takže za mě spíš ne...

      yarisse: a mě zase přijde, že čím jsem starší, tím víc mi jsou nějaké opuchliny ukradené. jinak samozřejmě rady si dala pěkné, ale stejně mi přijde, že ty výsledky jsou tak minimální, že se to neoplatí nějaký ten zdravý životní styl dodržovat.

      OdpovědětVymazat
    8. Ahoj,
      chtěla bych se tě zeptat. Jsem kosmetický analfabet :D
      Hledám nějaký rozjasňovač pod oko..jednou jsem to viděla na youtube..slečna měla pak oko takové projaněné...hrozně se mi to líbilo..ale nechci nic s velkýma třpytkama..můžeš něco doporučit?...díky Jana ;)

      OdpovědětVymazat
    9. Trb, poslala som ti mailík. Ak by si mala čas sa na to pozrieť, budem ti veľmi vďačná:)

      Lenka

      OdpovědětVymazat
    10. anonymní jano, ono těžko říct, co slečna na youtube měla, je možný, že třeba ysl touche eclat? pak ten garnier roll-on je něco podobného, ale levnější. jinak já jsem zjistila, že se mi víc líbí matné oční okolí, tak proto si ten garnier pudruji.
      a nebo chceš rozjasňovač jako takový? ten se ale nedává přímo pod oči, ale mezi lícní kosti a oční okolí. inspiraci můžeš najít tady: http://denjekrasny.blogspot.com/2011/03/rozjasnovac-aneb-kam-s-tim.html
      třeba shimmering facial whip je skvělý za tu cenu (i když má teda malé třpytky)

      OdpovědětVymazat
    11. trb: To je právě hlavně v mým případě spíš taková hezká teorie. Ale sní se o tom pěkně. Někdy :D

      OdpovědětVymazat
    12. Teda vazne super clanek!:) opravdu mi pomohl:)
      LL*

      luxylady2.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...