čtvrtek 23. června 2011

Crazy Rumors ???

Nakonec jsem neodolala a zaplatila si VIP členství na Heartsy.me, tímto doufám, že má posedlost Heartsy se během jednoho měsíce vyčerpá a já v srpnu budu moci začít znova žít i jinou kosmetikou než tou ručně vyráběnou. Což mi připomíná, že posledně jsem VIP Heartsy klub zapomněla zmínit. Za menší poplatek ($7.99 myslím) se stanete jeden měsíc členem VIP. Díky tomu máte přístup ke slevovým akcím s 24hodinovým předstihem, výše kupónů je navýšená o deset dolarů a taky máte možnost nakupovat exkluzivní VIP nabídky. Zrušit členství je možné kdykoliv, já jsem to zatím zkoumala jen tak povrchově a vypadá to celkem složitě... tak uvidíme.

No a dnešní VIP nabídka je: Crazy Rumors. A já tak nějak nevím, jak s tím naložit. Crazy Rumors je známá firma, dokonce teď už i v Čechách. Kdyby to bylo po jednom kusu, už bych asi nakupovala... Ale v nabídce jsou jenom celé sady: Perk Lip, A La Mode, Fresh Squeezed, Gumball, Brew, Soda Pop, Candy Cane - vše 4 kusy balzámů v sadě za $6. A pak sada barevných balzámů Hibiskiss 6 kusů za $12. Vlastnictví 4 a více balzámů na rty od toho stejného výrobce mi přijde jako mladická rozmařilost...

A tak se ptám svých chytrých čtenářek:
Zkusily jste už Crazy Rumors? Stojí to za to?
Kterou sadu byste mi doporučily vyzkoušet?
Nechcete si někdo se mnou napůl objednat? (Balzámy bych předala naprosto nedotčené, barevné balzámy bych pro potřeby tohoto blogu vyzkoušela odstíny.)
Nebo taky... chcete si někdo objednat?

10 komentářů:

  1. Neskúšala a ani som o nich nepočula, taká SodaPop vyzerá lákavo, no mladíckou nerozvážnosťou nazývam práve to, nad čím sa zamýšľam. A to, že objednať si niečo, čoho hodnota je nižšia ako poštovné, ktoré by som za to zaplatila až ku mne na SVK je nerozumné :( Škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. GirlieNamedZ: to mě teda zajímá jako mladickou nerozvážnost máš za lubem?

    OdpovědětVymazat
  3. Dva nebarevné balzámy na rty bych určitě využila, takže bych tě jich s radostí zbavila. Příchuť atd.je mi jedno (bolí mě hlava, nemám sílu zkoumat nabídku), jen musí být bezbarvé.

    OdpovědětVymazat
  4. Jedu pres mobil, tak se mi blbe pise komentar a prihlaseni. Takze mrkni na muj blog: www.mall-from-wonderland.blogspot.com mam tam nekde mezi prvnimi clanek na 4 crazy Rumors. Za me rozhodne doporucuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych i šla napůl do těch barevných, ale šly by mi maximálně Pearl, Breeze a Coral, ten zybtek určitě ne... Klidně bych šla i napůl do těch bezbarvých, do těch tedy raději, ale Renča byla rychlejší. Jako milovník kávy bych se přimlouvala abyte kdyžtak vzaly sadu Perk, protože by mě moc zajímala recenze na ní;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Niečo v zmysle, že je nerozumné objednať si balzamy a za poštovné až ku mne domov by som zaplatila viac ako za ich samotné. Len toľko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Malltynka: já jsem to právě u tebe četla a navnadila jsem se velmi.

    děkuji moc za rady a vězte, že jsem si objednala: barevné balzámy, sadu perk a sadu brew. a hlavně za to všechno (8 obyčejných + 6 barevných) jsem zaplatila i s poštou méně než 500,- Kč. teď jen čekám, kdy mi napíší, že poštovné do čr je pětkrát dražší a budou chtít doplatek. tak to jim to asi hodím zpátky na hlavu... a nevím, jestli si neobjednat ještě, když je to tak levné a proslulé...

    OdpovědětVymazat
  8. Budu se těšit na příspěvky o Crazy Rumors :) Já už dodělala druhý a zbývají mi už jen 2 a už se silně začínám otáčet po nějakém tom dalším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem se na ně dívala a vyzkouším, až nebudu švorc. Každou chvíli se sice zadlužím kvůli kosmetice, ale zrovna mám balzámů dost. Měla jsem i 8 balzámů od jedné značky najednou, takže mně 4 připadá jako ideální počet na vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, tak sem sehnala Crazy Rumors balzámky v čechách na PureSkinCare. French Vanilla je úplně nej nej :-) Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...