středa 1. června 2011

Dárkomat. Ukončeno.

Dneska jsem vyhrála  v loterii volný den. A protože mě učení už nebaví, tak jsem se rozhodla, že to dneska celé proflákám. Jako jasně asi si budu muset uvařit oběd, umýt nádobí a odpoledne potřebuji navštívit rodiče. Ale jinak??? Sice bych mohla třeba i vyluxovat, ale z domácích prací dneska tak akorát vynesu odpadky... Už jsem byla ve všech našich drogériích a jen tak se v klidu bez časového tlaku kochala. Ve Schleckeru mají pořád ještě kolekci basic Venedig a myslím, že ty tekuté linky na mě čekají. V Rossmannovi jsem se opět zasekla u essence a koupila jsem štěteček na gelové linky, který je hodně vychvalovaný všude možně, ale Catrice u nás zlevněnou nemají a Papagena edice taky ještě nedorazila. V dm se limitovaná kolekce od Alverde dostala konečně do výprodeje, ale nová tam vystavená ještě není. Tak konec zpravodajského okénka.



A tento příspěvek píšu naprosto samoúčelně. Aneb toto je můj stý příspěvek na tomto blogu... Já jsem na sebe tak pyšná, jsem veliká šikulka. Jako jasně mohla bych být i produktivnější... ale život se nežije jenom na netu. Taky si odvážně troufám tvrdit, že většina mých příspěvků byla zpracována s péčí a láskou, takže takový výkon prostě musíme oslavit. Co můžete vyhrát:

minerální tvářenka Climax, Silk Naturals - vzorek

minerální tvářenka Petal, Silk Naturals - vzorek

Tony Tint Cherry Pink, Tony Moly - minivelikost

Všechny výrobky jsou zakoupeny za mé vlastní finance a nejsou používány. Minerální tvářenky jsou teda trošku rozsypané, nejspíše k tomu došlo už během prvního transportu z Ameriky, a Tony Tint vypadá trošku křehce a rozbitně, tak doufám, že přežije transport k vítězi...  ale tak zase dostanete to zadarmo, tak si nestěžujte.

Pravidla:
  1. musíte nechat komentář pod tímto příspěvkem (tak to je snad jasný, ne...)
  2. pokud budete komentovat jako anonymní, nějak se podepište, ať to tady není samý anonym
  3. komentujte o čemkoliv, třeba mi napište, jaká byla Vaše první tvářenka
  4. nemusíte mi nechávat svůj email (pak si to tady zkontrolujte, kdyby náhodou...)
  5. nemusíte sledovat tento blog před GFC (jako ale můžete, že ano)
  6. nemusíte sledovat ani přes bloglovin (taky ale můžete)
  7. nemusíte sem ani chodit často
Vítěze vybere nezávisle random.org v pondělí 6.6., to ať to moc neprotahujeme.


A přeji Vám všem krásný den dětí. 

15 komentářů:

  1. Jééé dárkomat :o)
    Moje první tvářenka byla z časopisu dívka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moje první tvářenka?? Nikdy jsem žádnou neměla, ale třeba (pokud budu mít štěstí) budu :-) Zvlášť ta Petal má krásnou barvu i název! Hodně zdaru do další stovky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Svoji první tvářenku jsem si koupila teprve nedávno - cca před půl rokem. Je od NYC. Ale od té doby jsem poznala, že tvářenka dokáže s mým bledým obličejem divy a pořídila jsem si další dvě. Nejradši mám tmavě růžové odstíny a teď jsem si oblíbila multifunkční líčidlo ELF, které používám právě na tváře:)

    Můj mail je petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem svou první tvářenku dostala před půl rokem k narozkám. Byla to sada od Sephory a mám z ní velikou radost ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moji první tvářenku jsem si koupila teprve před pár měsíci. Zkusila jsem takovou světlou růžovku od essence a jsem z ní nadšená :).

    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. úplně první tvářenka byla improvizovaná tvářenka :D aneb velké využití rtěnky :D

    OdpovědětVymazat
  7. První tvářenku jsem si koupila u essence, ale při cestě domů se mi rozpadla. :D Takže druhá už přežila, mám ji dodnes a je z H&M. Je to ten růžovější odstín a je vynikající i pro mě, jako bledulku. :)

    OdpovědětVymazat
  8. První tvářenku hodlám vyhrát tady! :))) A jinak tvůj blog čtu a líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvářenku mi nadělila starší sestra, když mi bylo šestnáct. Byla z poloviny vypotřebovaná, neseděla mi barvy a taky moc nevoněla, ale pro mně to byla první a na tu se nezapomíná:)
    klaralip89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, první tvářenku jsem si koupila před asi dvěma roky a byla to rovnou ta nejlepší - a teď už se samozřejmě nevyrábí:). Tee

    OdpovědětVymazat
  11. První tvářenku jsem ,myslim, tajně brala mámě z kabelky:-). Teďka už jich mám docela na výběr, nejradši mám asi barvy do bronzova. Jinak tvůj blog mám ráda, líbí se mi styl, jakým píšeš:-).
    Měj se pěkně. Simona

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Prvú lícenku som si kúpila asi pred desiatimi rokmi a vôbec som ju nevedela používať a tak som ju ani nepoužívala :-) Teraz mám tri ktoré striedam a ďalšie by som rada privítala ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moje první tvářenka byl vzorek od Reginy nebo Miss sporty, měla jsem ji ráda, ale byla moc tmavá, takže jsem vždycky vypadala jako klaun. Ale druhá byla podobná barva, od Bourjois, mám ji už skoro rok a vůbec neubývá, přitom ji používám skoro denně. Veronika
    vera.krcalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Juuu, konečne niečo pre Slovensko :) (spomínam na poukazy do DM:D) Blog už sledujem pomerne dlho a každá recenzia je plnohodnotná a pomáha mi orientovať sa medzi výrobkami. Či už vyhrám alebo nie, ostanem stálou sledovateľkou, lebo takýchto blogov veľa nie je:) A vďaka tebe silno rozmýšľam nad BabyFoot :P Snáď mi to veľmi neublíži. S blogom prajem veľa zdaru a ešte viac sledovateľov.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Aaa som zabudla o svojich prvých líčkach ( po česky tvářenke). Odjakživa sa držím koralových odtieňov, občas marhuľkové, no a úplne prvá bola od mamky asi v 14-15 neviem presne, no najprv som netušila na čo sa používa a teraz bez nej nevyjdem z domu :) Ale držím sa hesla, že ich nikdy nie je dosť a jedna z týchto by ma veľmi potešila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...