úterý 21. června 2011

Morgan Street

Morgan Street bych si na Etsy nejspíš nikdy nevšimla, protože sortiment kosmetiky není příliš široký a specializuje se především na mýdla. No a mýdlo je prostě mýdlo, nevidím v tom nic zajímavého, nekupuji si ani proslulá mýdla od Lush, takže proč bych zrovna z nějakého Morgana měla slintat, že ano. No ale... Heartsy kupón byl na $25 za pouhých $8, tak jsem nabídku prozkoumala trošku podrobněji, našla jsem balzám na nehty a krém na nohy, což jsou v současné době dvě lákadla, kterým odolávám jen s velkými obtížemi...



Takže nakoupeno - zaplaceno - doručeno v expresní době 10 dnů, i přestože Morganův obchod se díky Heartsy naprosto vyprodal, takhle si představuji bezproblémový nákup (což se zatím nedá říct o mém dalším Heartsy úlovku, Mae Minerals, no ale k tomu se dostaneme někdy jindy).



Peppermint Foot Salve je krém na nohy, který voní jako peprmintová žvýkačka, trochu mi ta vůně připomíná nějaké peprmintové bonbóny, ale TicTacy to nejsou. Jé... už asi vím, voní to malinko jako Sněhulky, ze začátku je ta vůně hodně peprmintová jako silná ústní voda, ale pak se rozvoní tak spíš dosladka jako právě sněhulkové bonbóny. Trošku mi ta vůně taky připomněla krém na nohy od Burt's Bees. Ještě Vám prozradím, že mám neskutečnou slabost pro výrobky v plechovkách (tak důvod je jasný, plechovku si můžu potom nechat, jen už ty plechovky pomalu doma nemám kde skladovat), dále pak pro krémy v tuhém skupenství, které se nanášejí způsobem šmrdlání, a krom toho, že poslední dva měsíce nakupuji laky na nehty a krémy na nohy ve velkém, jsem úplně normální. Moc jsem sice nepochopila, proč je tento krém posypaný tou sekanou sušenou trávou, ale doufám, že se to brzy tak nějak vstřebá.



Cuticle Balm - Lemon, Rosemary, Tea Tree je krém na nehty /nehtová lůžka v tyčince. Tak krémy na nehty mám taky ráda, vlastně ta lakovací fáze, kterou nyní procházím, navazuje zcela plynule na fázi posedlosti vlastními nehty a upraveným pěstěným vzhledem nehtů pravé dámy. Zatím se mi to sice moc nevede, ale těchto cuticle balm mám doma velké množství, zásoby asi na tři roky. Tento balzám je v tyčince, což je jemná inovace (a na inovace mě jakýkoliv výrobce snadno naláká), a po vyzkoušení můžu s čistým svědomím prohlásit, že tento způsob aplikace se mi zdá poněkud nešťastným. A nejvíc z té tyčinky cítím tea tree olej, což tady není moje oblíbená vůně.



Lip Service - Chocolate Cake, balzám na rty, který by měl vonět nejspíš čokoládově, mě to ale připomíná spíš mleté oříšky a turecký med. Vlastně to voní naprosto stejně jako ten druhý balzám Turkish Delight. Balzám je bez chuti a hodně hutné konzistence. Jako vůbec to není propadák, ale mým oblíbeným balzámem na rty se asi nestane.

Turkish Delight - Lip Balm, balzám na rty s tureckým medem jsem si koupila, protože jsem chtěla vědět, jestli voní stejně jako sprchový krém Turkish Delight od Lush, pak jsem ale zjistila, že k tomu od Lush jsem vlastně nikdy nečichala, takže dost těžko můžu porovnat... Na ale tento balzám mi moc nevoní, voní strašně sladce jako turecký med a pistácie, je to hodně podobná vůně jako Chocolate Cake, takže jsem darovala... A ani jsem si nevyfotila, což Vám nejspíš došlo z absence fotografie.



Hand&Body Lotion, Sample - Verte  jsem dostala jako vzorek, což mě potěšilo a překvapilo, protože jsem nečekala, že když už jsem nakoupila s takovou slevou, tak ještě dostanu něco zdarma. Krém voní jako mix lesa těsně po dešti a posekané louky v rozpáleném slunečním žáru, jak nadrolené jehličí, jako parné červencové letní odpoledne u babičky za chalupou, hned na kraji hlubokého lesa. Prostě  mi to voní opravdu příjemně. Krém se rychle vsakuje, ruce zanechá hebké a provoněné celkem dlouho. Vlastně celkem jsem nažhavená na koupi plné velikosti, ale přece jen to musím zvážit, protože cena za balení s poštou je přeci jen na vyšším stupni marnotratnosti a v běžném denním provozu nejsem ochotná dát takovou sumu za krém na ruce.

Celkově hodnotím tento nákup jako úspěšný. A nemůžu si pomoct a na Heartsy jsem pečená vařená.

3 komentáře:

  1. Ahoj! Můžu mít dotaz? Chápu správně, že etsy je něco jako obrovskej fler a heartsy neco jako slevomat pro jednotlivý prodejce etsy? Ty slevy se tam mění každý den? Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  2. chápeš to správně, víc o heartsy tady: http://denjekrasny.blogspot.com/2011/06/heartsyme.html

    OdpovědětVymazat
  3. No nazdar, nadrolené jehličí potřebuj, protože tys to tak krásně popsala, že nelze odolat!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...