úterý 7. června 2011

Heartsy.me

Nakupujete na Etsy? Já ano a nejspíš i nadále budu, i když už i já jsem zaslechla zvěsti o porušení soukromí. Ale prostě nemůžu si pomoct a mým důvodem je Heartsy.me.

Etsy.com je americká (nebo spíše celosvětová) verze Fler.cz. Takže tam nakoupíte spoustu ručně vyráběných výrobků. Třeba kosmetiku. Heartsy.me je slevový portál, něco jako zlateslevy.cz pro Etsy. Na Heartsy najdete každý den kromě neděle několik nových nabídek slevových kuponů pro etsyobchody. Slevy se pohybují zhruba mezi 50% - 70%. Každý den je jedna ze slev většinou na kosmetiku, další na šperky a bižuterii, často se objeví i slevy na kabelky nebo různé dekorativní předměty, někdy můžete najít i akce na čokolády a jiné cukrovinky. Občas se dokonce objeví i akce na ne-etsy prodejce.

Jak to funguje? Stačí si koupit slevový kupon, zaplatit. Pak jen navštívíte obchod daného prodejce, vyberete si, co chcete, vložíte do košíku, při checkoutu a volbě způsobu platby zatrhnete políčko other. Každá zakoupená poukázka má kód, tento kód spolu s celkovou hodnotou kupónu napište do políčka pro zprávu prodejci... Nic neplaťte, jen počkejte až prodejce zareaguje a pošle Vám buď dodatečný účet, pokud jste nakoupily nad hodnotu poukázky, nebo rovnou odešle zásilku. Většina kupónů má platnost tři měsíce a lze zpravidla použít i na úhradu poštovného (to si raději zkontrolujte u každé nabídky, abyste se potom nedivily).

A já si nemůžu prostě pomoct a nakupuji. A nakupuji. Protože kde jinde Vám jen tak dají 70% slevu? Pokud jste novým uživatelem Heartsy dostanete taky $5 slevu ze svého prvního nákupu. Takže např. za svůj první nákup v hodnotě $30 jsem měla zaplatit $11, ale měla jsem pětidolarový kredit, takže jsem zaplatila jen 6$. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Pro $5 kredit se jen přihlašte přes můj odkaz:
Heartsy - Daily deals on fabulous handmade items, at least 50% off.

Tak ale abych nebyla jen pozitivní, není všechno až tak skvělé a spousta věcí na Heartsy mi taky vadí:
  1. Pro užívání portálu musíte mít aktivní účet a být přihlášeni. Bohužel nejde jen tak zabrousit na stránku a porozhlédnout se.
  2. O některé kupóny je opravdu velký zájem. Každý prodej začíná v 17:00 našeho času a často se stane, že 17:10 už není na prodej nic.
  3. Většina obchodů inzerujících na Heartsy je podle mě naprosto nepřipravená na zvýšený zájem, takže obchody jsou vyprodané, webové stránky padají.
No ale i tak, několik balíčků už mám na cestě a bojím se, že další budou brzy následovat...

10 komentářů:

  1. Pěkné. Já se Etsy pořád statečně bráním, protože už takhle existuje plno obchodů, kde jsem schopná nechat výplatu. Jo a ani nevím, jestli jsem ti poděkovala za odkaz na silk naturals. Jsem tam teď pečená vařená a testuju co se dá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se na Etsy byla párkrát porozhlédnout, ale jediný nákup, který jsem tam udělala byly ty vzorky just pure minerals na tvé doporučení :-) Slevové kuponky zní fajn, taky je někdy omrknu. Budu se opakovat, ale opět díky za tip na něco pro mě nového :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vdaka za tip! na etsy nakupujem dost casto, aj ked hlavne material na sperky a bizu

    OdpovědětVymazat
  4. blanche: upřímně já právě prošla deetsyovským procesem, kdy s velkým zapřením, jsem na etsy asi dva měsíce nenakupovala a poté dva měsíce žila v etsyprostém prostoru. dokonce jsem na etsy nechodila ani jen tak z nudy. a pak přijde taková rána - na heartsy jsem každý den a na etsy už zase svištím. ani nebudu počítat kolik balíčků je na cestě.

    viennettka: taky jsem si ze začátku říkala, že jen tak nakouknu... no a už v tom lítám. alespoň, že se můžu svěřit tady na blogu...

    jana šamalík: není zač. etsy je totiž super.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to jako Blanka - raděj tam moc nelezu :-) A za Silk Minerals taky díky, já o nic věděla už dlouho, ale až díky tobě jsem se rozhodla objednat, což obnášelo zařídit si paypal, čemuž jsem se vždycky strašně bránila, ale já to super sérum prostě potřebuju!!!! :-)
    A tady brouzdám teprve posledních pár dnů, ale je tady moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  6. rena: děkuji. mě je tady taky fajn. a jen tak mimochodem, ani jsem nevěděla kolik lidí jsem ovlivnila k nákupu silk naturals...

    OdpovědětVymazat
  7. Takže jak to tu čtu, vůbec na ty stránky nepolezu, už tak mám problém s výplatou vyjít...

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna jsem o Heartsy psala, teď to vypadá, že opisuji. :) Sice jsem se zaregistrovala asi před měsícem, ale žádná akce mě nedonutila utratit peníze, když mám zrovna šetřit. Budou tam ale dvě zajímavé značky (Sweet Anthem a HiFi Cosmetics), ty se nejspíš vyprodají během minut, tak si nejspíš zaplatím VIP členství.

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. už nefunguje. a je to fakt škoda!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...