sobota 4. června 2011

One Hand Washes The Other

To je tak... Párkrát jsem o OHWTO zaslechla na nějakém blogu, občas na YouTube, pak jsem omylem zabloudila na oficiální blog a už se nedalo nic dělat, "musela" jsem objednat. Vzhledem k tomu, že na účtu u Paypalů se mi krčilo posledních dvě stě padesát korun, tak objednávka byla maličká, ale i tak... strašně moc mě potěšila.


OHWTO můžete nakoupit na ArtFire (což je pravděpodobně lepší a levnější verze Etsy, protože spousta prodejců se přestěhovalo z Etsy právě na ArtFire - ale to je jen osobní domněnka). Dodání bylo tak standardní, asi dva týdny, jen mě trošku zmátlo, že jeden den jsem objednala, za dva týdny jsem dostala od OHWTO email, že moje zásilka byla právě odeslaná, a další den už pan pošťák ťukal na okýnko... Všechno přišlo strašně pěkně zabalené, v zapečetěné obálce byly dva vzorky vůní, přiložené taky byly dva pohledy: jeden One Hand Washes The Other a druhý Czechoslovaks! Join Our Free Colors! (to mělo být asi vtipné, jen já jsem to moc nepochopila). A tak nebudeme to protahovat a raději si ukážeme, co jsem si objednala.


Tuhé vůně
Vůně jsou to, co OHWTO proslavilo. Takže samozřejmě, že jsem si musela objednat, snaha "ochutnat" tohle voňavé království byla tím prvotním impulzem objednávky. Jednu tuhou vůni jsem si koupila a dvě jsem dostala jako vzorek. A všechny naprosto zbožňuji... Nejraději bych se někam zavřela, navoněla se a celý den k sobě čichala.
Dark Kiss jsem si objednala v celé velikosti, cena $3.99. Tu vůni jsem čekala víc kořeněnou, je možná až moc nasladko, ale i tak je krásná. Nejvíc tam cítím ostružiny a možná trošku vanilky. Jako vzorek jsem dostala Sakura a Viva La Juicy. Sakura je mi z těch tří asi nejbližší, voní tak nevtíravě, svěže a čerstvě, jako prázdný parčík jarního rána. Viva La Juicy je na mě moc sladká, takže musím dávkovat opatrně, voní mi trošku jako mandarinkový džus. A nejraději bych doma měla samozřejmě všechny vůně z nabídky.




Balzám na rty
Vždycky, když nakupuji něco nového neznámého a nevím, co bych, tak si koupím balzám na rty, tam podle mě není moc co zkazit. Tady jsem koupila borůvkový. Hydratuje dobře, roztírá se lehce a voní jako borůvkový jogurt. Cena $3,25 je spíše vyšší cenové kategorie, ale tak dejme tomu.



Black Magic Soap - vzorek
Black Magic by měl být zázrak pro aknózní pleť. Většina kosmetických znalkyň prohlašuje, že hydratace není nikdy dost. Já to mám trošku jinak, vzhledem ke zkušenostem se svou pletí razím spíše heslo: Přípravků bojujících s beďary není nikdy dost. Takže jen tak pro jistotu jsem nakoupila i tento malý zázrak. Vzorek je celkem veliký a odhaduji, že mě na pár měsíců vydrží. Tady mám pocit opravdu dobře utracených $1,25.


A pro komletní info: za poštovné jsem zaplatila jenom $3,65.

10 komentářů:

  1. Podle tvého popisu by mi voněly všechny tři vůně a taky mám potřebu kupovat přípravky na akné ve velkém... Takže opět díky za užitečný tip, jdu prozkoumat nabídku a rozšířit wishlist o pár položek.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že za týden ten eshop zavírají=( snad stihnu ještě pár věcí objednat! Díky za super článek=)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už viem, odkiaľ budem najblišie objednávať:DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Také je mám v seznamu, hlavně bych chtěla vyzkoušet to mýdlo.

    Ten odliv prodejců z Etsy v poslední době je kvůli porušování soukromí zákazníků: http://ohwto.blogspot.com/2011/03/stop-that.html.
    OHWTO je jeden z prvních obchodů, který z Etsy odešel.

    OdpovědětVymazat
  5. marion: tak to jsem nevěděla, já jenom lehce zaznamenala trend odchodů, ale, že je to kvůli tomuhle...

    talka: já myslím, že ho sice zavřou, ale brzy znova otevřou. tak si jen pamatuj, co chceš koupit ...

    viennettko a levandulko, jen pěkně nakupujte, nemusím být jediná, kdo utrácí za "blbosti"...

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá inspirace, zřejmě taky nezůstanu pozadu a objednám :)

    OdpovědětVymazat
  7. to mydlo vyzera zaujimavo, dufam, ze bude casom aj recenzia
    vone mi teraz asi nedaju spat, tak nez sa obchod opat otvori, budem premyslat, co "potrebujem" :)

    a vdaka za tipy! tieto handmade male kozmeticke "znacky" mam na tomto blogu najradsej (spolu s tvojim stylom pisania)

    OdpovědětVymazat
  8. jana šamalík: děkuji. recenze bude... a je přece jasné, že vůně potřebuješ všechny (já teda ano), teď jde jen o to, jak to všechno skloubit s rodinným rozpočtem.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky moc prosím o recenzi na mýdlo, až ho vyzkoušíš. Já ho chtěla koupit na coastal scents, jenže je těžký, takže prodraží poštovný a pak už to až takový super deal není, když vůbec nevím, jak a jestli funguje...

    OdpovědětVymazat
  10. rena: recenze určitě bude, už testuji... a myslím, že to černé mýdlo z coastal scents je něco úplně jiného.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...