středa 27. července 2011

e.l.f.: Shimmering Facial Whip a All Over Color Stick

e.l.f.u je teď všude plno, tak přidám taky trošku. Prostě 50% slevě v anglickém obchodě jsem odolávala asi den a nakonec jsem to vzdala. Kromě jiného jsem vědomě zkompletovala svou sbírku rozjasňovačů na celou barevnou škálu. Je to úžasný pocit, tak se s Vámi podělím.



Shimmering Facial Whip (SFW) aneb Třpytivé multifunkční líčidlo v tubě je tekutý rozjasňovač/tvářenka, prodává se v osmi odstínech a musím potvrdit, že se opravdu blýská na všechny strany ze všech sil. All Over Color Stick (AOCS) aneb Multifunkční líčidlo v tyčince je tyčinka pro použití jako tvářenka, rozjasňovač, oční stíny nebo rtěnka a vyrábí se v šesti odstínech. SFW i AOCS stojí jen 35,- Kč (nebo £1.50), takže se není čemu divit, že všichni nakupují.






A musím potvrdit, že s ohledem na vynaložené náklady, jsou SFW i AOCS velmi dobré produkty. Opravdu viditelně rozjasní a výběr barev je ucházející. Mám jedinou výhradu, účinek vůbec nevydrží. Tipuji výdrž tak kolem čtyř hodin při ideálních podmínkách a maximálním výkonu. No tak dobře... na tváři nedrží, to se stává i u lepších a dražších značek. Problém ovšem je, že barva a rozjasnění se sice ztratí, ale zanechají za sebou lehký opar miniaturních třpytek, které se mi na tvářích drží a drží. Není to moc viditelné, ale já to při podrobném pohledu do zrcadla poznám a vůbec se mi to nelíbí a silně mě to irituje. Některé odstíny jsou na tom v tomto ohledu mnohem hůře než jiné.

SFW v tubičce

AOCS je konzistencí tuhý až krémový, oproti SFW se hůře roztírá a průměr tyčinky je celkem velký, takže se i špatně přesně aplikuje. SFW je konzistencí tekutý až krémový, záleží na konkrétním odstínu, velmi lehce se dávkuje z aplikátoru tubičky, rozmázává se o několik stupňů lépe než AOCS a je také mnohem více blyštivý.

AOCS v tyčince


SFW používám jako rozjasňovač, příležitostně si ho míchám do makeupu nebo výraznější barvy občas použiji jako tvářenku. AOCS téměř nepoužívám, protože prostě je horší. Jako tvářenka a rozjasňovač je mnohem lepší SFW, AOCS jsem zkoušela i jako oční stíny, ale výdrž byla tak minimální, že mi to patlání za to opravdu nestojí. A jako rtěnka se celkem špatně nanáší, AOCS je hodně hutné a tuhé konzistence, a vůbec na rtech zanechává takový nehezký pocit.

SFW odstíny

AOCS odstíny



Camilia je studený odstín lehce do fialova, jedna z mých čtenářek ho označila v diskuzi pod starším článkem za nepoužitelný a musím souhlasit: není to univerzální odstín pro každého. Na druhou stranu ta barva třeba u mě teď v létě není moc zřetelná a stejně mám pocit, že i v zimě, až budu bílá jak čerstvě padlý sníh, tam mi možná bude i slušet. No vyzkouším... Jo a ze všech SFW je tento nejvíc krémový.
Shimmering Facial Whip: camilia

Citrus je naprostá nutnost pro léto, protože na opálené pleti vypadá skvěle. Citrus je lehce bronzovo-růžovo-tělový odstín, na denním světle ve stínu se jeví spíše do růžova, ale na sluníčku to pořádně rozbalí bronzovými diskohrátkami a pokud doma už máte spotlight, tak tento si musíte pořídit jako další. Jo a ze všech SFW je tento nejvíc tekutý.
Shimmering Facial Whip: citrus

Golden Peach vůbec není pro mě pěkný odstín, je zlatě broskvový. Barva je celkem pěkná, sice by mi asi moc neslušela, ale to není ten hlavní problém. Zrovna tento mám v tyčince AOCS a špatně se nanáší, ta hmota je opravdu hutná a nechce se jí moc do světa (trošku za to viním stáří, protože toto je první AOCS od e.l.f., kterou jsem koupila). Špatně se roztírá a obsahuje opravdu viditelné třpytky, které jsou na obličeji vidět i z dálky bez důkladného zkoumání už při nanesení, celá situace se jen zhorší po několika hodinách nošení.
All Over Color Stick: Golden Peach

Lilac Petal je vzhledem k názvu opravdu zvláštní barvy, protože je žlutý. Vlastně je to taková alternativa Spotlight pro pleť s teplými podtóny. Takže pro mě nevhodný odstín, vyzkoušela jsem ho akorát teď v létě a myslím, že hned tak ho nepoužiji. A taky bych se chtěla pozastavit nad tím pojmenováním, protože ta barva opravdu není ani trošku lila. Obrázky na oficiálních stránkách taky tento odstín ukazují spíš do růžova. Už jsem i přemýšlela, že v té tubičce je jiný odstín a tubička má špatnou nálepku s názvem, protože swatches vyhledané na netu moc neodpovídají tomu, co mám doma já. Tak jestli tento odstín doma máte, prosím mi dejte vědět, možná jsem vedle jak ta jedle.
Shimmering Facial Whip: lilac petal

Persimmon je tělový-trošku-růžový odstín se studenými podtóny. Je světlejší než citrus a mnohem studenější, díky čemuž je tento odstín opravdu univerzální. Mimochodem tato AOCS vypadá úžasně i na rtech, teda pokud holdujete třpytivým a lesklým odstínům v této oblasti.
All Over Color Stick: persimmon



Pink Lemonade je opravdu růžový odstín asi s největší pigmentací. Pro mě by to stačilo i jako tvářenka, jako rozjasňovač je pink lemonade přeci jen moc barevný. I když si nejsem moc jistá, jak často to jako tvářenku opravdu použiji, protože na mě je to přece jen moc lesklé, vyzkoušela jsem jednou a co je moc, to je příliš... (Možná ve formě AOCS by to bylo lepší???) Jo a tento odstín vypadá úplně úžasně na srdíčku rtů.
Shimmering Facial Whip: pink lemonade


Spotlight je klasika. Tekuté stříbro a univerzální rozjasňovač. Odstín je bílý se stříbrnými odlesky a opravdu se blyští za všechny prachy, vlastně víc než za všechny prachy, protože stojí jen 35,- Kč. Rozjasňovač , který byl měl být v každé kosmetické taštičce. Jestli už takový máte, můžete vynechat, jestli Vám ale zatím něco takového chybí, tak tady koupí rozhodně neprohloupíte.
Shimmering Facial Whip: spotlight



Toasted je nudný hnědý odstín, který mám jako AOCS. Dokonce mi přijde, že ze všech ostatních se nejméně rozjasňuje. Je to prostě jen hnědá, jako rozjasňovač vůbec nefunguje, jako tvářenka na mně vypadá strašně. Tento AOCS je opět celkem suché konzistence, takže se špatně nanáší a ještě hůře rozmatlává (a tady za to stáří určitě nemůže, protože toto je můj nejnovější nákup).



Závěrem:
  • odstíny ukázané na stránkách (českých nebo anglických nebo amerických) jsou podle mě tragické
  • SFW i AOCS jsou parfémované, vůně mi ale nevadí
  • je dobré SFW před použitím protřepat, vzhledem k tomu, že základní složkou je voda, lze pozorovat silné tendence oddělování tekuté vodové a tužší nevodové složky
  • balení SFW a AOCS jsou levné čínské výroby, takže za moc nestojí, ale jistou praktičnost jim musím uznat
  • SFW můžete míchat s makeupem nebo dokonce s tělovým mlékem pro letní rozzářenou pokožku (my co jsme na míchání líní používáme Body Gloss od Palmers)
  • SFW bývá přirovnávám k High Beam od Benefitu, nemůžu posoudit, High Beam vyzkoušený nemám
rozjasnění se SFW

... a poslední pohled na odstíny, seřazené naprosto subjektivně na:

studené odstíny, hezky růžové pro sladké holčičky

bronzerové odstíny pro opálené dračice

univerzální odstíny pro každého, jeden si vyberte podle tónů své pleti a kupte...


A zrovna dneska mi v mailu přistálo, že e.l.f. UK má opět 50% slevy. Kód: SUPERELF50 platí do 30.července 14:00 (aneb 1PM UK čas).

14 komentářů:

  1. Ahoj, já mám odstín Lilal Petal a opravdu jsem byla na rozpacích, když mi dorazil...já tam fialovou opravdu taky nevidím:(
    V tyčince mám odstín Spotlight a to je klasika, prostě rozjasňovač.
    S výdrží s tebou opět souhlasím, ale tak za mě můžu říct, že za ty peníze sem vlastně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. blistia sa teda riadne na slniecku:), si si spravila dobru zasobu, ale asi ani ja by som neodolala takej zlave:D...

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam perssimona je hezky,alep rijde mi ze nejde moc vidět :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já nemám žádný a díky tobě chci snad všechny SFW (ne, tu 50% slevu nevidím!).

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn článek...taky už nějaké vlasním..:)

    OdpovědětVymazat
  6. noogeta: jako za tu cenu, je SFW opravdu skvělý. AOCS radím spíš vynechat, protože výkonem je opravdu horší.

    evie: a sleva je tady znova!!!

    lucie, myslíš barvu? ta u persimmon asi není moc vidět, ale rozjasnění teda vidím solidně.

    míno, tak se zamysli a podívej se ještě jednou...

    OdpovědětVymazat
  7. Dost sa teda blistia, neviem ci nie az prilis. Ale uzasne zdokumentovany clanok, popisany! Dala si si stym naozaj riadny kus pracE:)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj nebudes jeste objednávat?nikdy jsem z uk neobjednávala ale maji tam ted 50% holky kdyby jste nekdo objednavala vite jak na to napište na mail
    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. biancaprincipessa: snažila jsem se...

    lucie, jako teď jsi mě celkem nalomila, takže kdybyste někdo chtěl, můžeme společně objednat. jen ještě počítejte s tím, že si od vás vyberu 40,- korun za poštovné po čr...

    OdpovědětVymazat
  10. já mám doma spotlight a souhlasím s tebou na 100%..za málo peněz hodně muziky...jinak ostatní výrobky od elfu u mě propadly, takže už neobjednám :(

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím jsem SFW odolávala, ale asi jsi mě přesvědčila :). Naopak mám High Beam, tak jsem zvědavá, jestli se to dá opravdu srovnat.. (ale mám strach, abych se pak nemlátila do hlavy, že jsem zbytečně koupila drahej Benefit)

    OdpovědětVymazat
  12. jája: mám pocit, že i já jsem elfu už přesycená.

    elvie: vyzkoušel a srovnej, docela by mě to zajímalo.

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek :) už se docela dlouho rozhoduju jestli si mám objednat tu tyčinku nebo tu tubu, konečně jsem se rozhodla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...