úterý 12. července 2011

Green Mountain Soapworks

Další z mých nákupů na Heartsy. A toto byl megavýhodný nákup. Za $14 jsem dostala $45. Při nákupu jsem ještě použila slevu $5 (kterou jsem dostala za to, že pět lidí se přihlásilo přes můj link, moc Vám všem děkuji). Takže za devět dolarů jsem se mohla vyřádit. Vzala jsem to ovšem zlehka:

    ...vše od Green Mountain Soapworks, obchod mají u Artfire. Nabídka GMS je veliká: ručně dělaná mýdla, tělové krémy, tělové peelingy, tuhé parfémy a balzámy na rty. Taky nabízí tzv. Soy Tart Melt neboli domácí vůně. Ceny jsou přijatelné a poštovné mě nechalo klidnou.



    Balíček přišel normálně rychle asi za dva týdny a kousek a tak normálně zabalený, i když moc se mi líbilo, že jednotlivé parfémy a balzámy byly separátně zabalené v plastikových pytlíčcích. Sice nevím, k čemu přesně to je dobré, podle mě roztečení, vytečení, přetečení a smísení až tak nehrozí, ale potěšilo mě to. Co se mi ovšem nelíbilo, byl zákaznický servis. Mám pochopení pro to, že během Heartsy prodeje asi měli zvýšený provoz a neměli moc času. Ale... během dvou týdnů jsem jim poslala asi tři zprávy a odpověděli pouze na tu poslední. A stejně jsem tu odpověď moc nepochopila, tak jen doufám, že to bude fungovat.





    Koupila jsem si dva balzámy na rty a tři tuhé parfémy. Strašně se mi líbí balení balzámů a hlavně parfémů, protože jsou balené v mini plechovkách s ilustracemi a nemůžu se dočkat, až ty parfémy všechny zužitkuji a plechovky si založím do své sbírky prázdných a naprosto zbytečných kosmetických kontejnerů. A teď mám takový menší pocit, že já prostě vůním vůbec nerozumím, všechny ty tóny a srdce a hlavy mi jdou trošku kolem hlavy. Takže nejraději bych Vám tady napsala, že vůně to byly příjemné, nazdarbazar a vyberte si podle popisů v obchodě. Ale tak trošku se vzchopím a něco vymyslím. Všechny tři vůně, které jsem objednala, jsou příjemné a voní mi. Nejvíc mi voní Japanese Cherry, to je lehce jarní vůně, trošku smyslná a velmi ale velmi krásná. Vlastně, když se nad tím trošku víc začuchám, tak mi voní hodně pánsky... a proto se mi asi tolik líbí, protože já na sebe pánské vůně cákám běžně. Water Blossom Ivy je typická květinová vůně, na takové sice moc nejsem, ale tahle se dá, protože to není až tak nasladko. Cashmere Mist je pro mě dost těžko popsatelná, není ani sladká ani kořeněná, je velmi ale opravdu velmi lehká až nenápadná a má to být duplikát nějaké vůně od Donny Karan. No co já vím, odborník na vůně nejsem... Vůně bohužel na těle vydrží tak středně půl dne. Voní pořád stejně.




    Balzámy na rty pro mě byly trošku překvapením, protože jsou celkem silně zbarvené. Watermelon je oranžový a Black Cherry tmavě červenorůžový. Oba dva krásně voní: jako třešňový jogurt a jako melounové Orbitky. Na rtech jsou bezbarvé, lehce se nanáší, ale myslím, že budou rychle ubývat, protože jsou lehce měkčí konzistence.

    Nevím, jak vy, ale já jsem s tímto nákupem spokojená velmi...

    7 komentářů:

    1. Vida, já mám balíček na cestě a děsně, ale děsně mě naštvalo že jsem nedostala žádné potvrzení objednávky ani nijak nekomunikovali. Takže jsem se jala bombardovat je maily. Největší úspěch měl mail ze 4. července, na který mi hned někdo odpověděl a ve kterém psali kdesi cosi o pondělním odeslání. Teď mi každý druhý den odpovídá někdo předchozí maily a pokaždé s jijným datem odeslání, mají v tom parádní hokej.
      Upřímně, nejsem z nich kdovíjak odvařená a doufám, že alespoň výrobky budou stát za to

      OdpovědětVymazat
    2. Skvělé věci!!! Ty tuhé parfémy, to musí být skvělé :) Všechny ty výrobky mají krásné obaly :)

      OdpovědětVymazat
    3. day: přesně. nekomunikují. ani mi nenapsali, že přijali objednávku. nenapsali, že odeslali objednávku. na moje vlezlé dotazy nereagovali a najednou přišel balíček.
      ale jinak s těmi výrobky jsem celkem spokojená, tak třeba se máš taky na co těšit...

      OdpovědětVymazat
    4. christyi: to jo, obaly jsou opravdu krásné.

      OdpovědětVymazat
    5. jeeej, tie obaly su krasne!

      inak mam za sebou prvu nakup cez heartsy, resp. zatial som si nic nekupila, ale mam kredit na Sobe Botanicals, co maju duochrome licenky, tak som na to zvedava... vobec si samozrejme neviem vybrat :-D
      no a uz som aj klikla, ze definitely chcem, aby sa na heartsy objavili Wilowtree Minerals a Baroque Body :)
      Pomooooc! Asi mi niet pomoci a mas ma na svedomi! :-D

      OdpovědětVymazat
    6. jana šamalík: vítej do klubu. ani mě už není pomoci...

      OdpovědětVymazat
    7. škoda, že mi není 18 (giveaway)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...