neděle 24. července 2011

Limitované edice...

... máme asi všechny rády. Já teda rozhodně. Takové LE (limitované edice) od essence mi dokáží řádně zvednout náladu a zařídit průvan v peněžence. Nově teď máme i LE od Catrice, zajímavostí jsou taky plné, i když provedení značně pokulhává. Vlastně tyto dvě LE jsou pro mě v současnosti to nejzajímavější ze sortimentu našich drogérií. Přidala bych k nim i LE od alverde, ale ta se asi někam zatoulala nebo už vůbec není.

Takže informace, že essence chystá tři kolekce na léto a že dorazí i k nám, mě velmi potěšila. Ovšem zatímco rocková LE se asi zatoulala do Číny, námořnická LE naštěstí dorazila tento týden. Jako v německém blogoprostoru si o ní čtu už nějaký ten pátek (stejně jako o té balerínské LE), ale jsem ráda i tak. Takže zpráva se šířila po větru, tentokráte po českém větru a vypadá to, že už všichni mají nakoupeno: tady, tady, tady, tady, tady, tady... prostě všichni už to mají, jen u nás v drogérii se pořád plní stojan Blossom etc. WTF, jděte s tím všichni do háje. Si ze mě snad děláte srandu, jako chápu, že Prahu a Brno asi naskladnili v Rossmannovi nejdříve, ale tak snad všechny bloggerky nesídlí jen tam. Nebo jsem tady jediná z maloměsta? Že se na mě nedostanou žádné slevy v H&M asi ještě přežiji, ale toto mě naprosto odstavilo. A co takto ta další LE, značka balerína. V Německu už to dávno frčí a já zase suším prádlo. Až to dojde k nám, tak na tvářenku zase zapomenou a to už jim asi neodpustím a v životě v Rossmannovi už nekoupím ani kartáček na zuby...

A to jsem se ještě nezmínila o tom, že podle všeho na Slovensku prodávají celý sortiment Catrice. Teda možná se mýlím a někdo mě opravte, tuto informaci jsem vydedukovala (tedy vlastně vyindukovala, abych se přesně vyjádřila i pro toho, kdo rozdílům v těchto dvou výrazech rozumí) vlastním mozkem. Něco jsem si přečetla na slovenském blogoprostoru, porovnala jsem různé obrázky a fotografie a fotogalerie a jasně mi z toho vychází, že na Slovensku se prodává něco, co my jsme ani koutkem oka ještě nezahlédly. Nebo možná v Praze jo?

No a nová LE Catrice se jmenuje Out of Space a snad už všechny v Německu usídlené bloggerky vyzkoušely gelové linky. Je život spravedlivý? Není...

18 komentářů:

  1. super článek. Těším se na nové kolekce, snad k nám dorazí.. Jsem z vesnice, mám to ale kousek do města s 50000 obyvateli, a tam se tyto kolekce většinou dostanou, ale samozřejmě až po praze, brně, atd.. :( Ale co naděláme. Ale tu námořnickou už tady mají určitě týden si myslím

    OdpovědětVymazat
  2. To je něco, nad čím se rozčiluju už asi deset let a bohužel se to netýká jen drogerkové kosmetiky. Když jsem začala jezdit častěji do Francie, tak u nás byl tehdy jen Fann. Když se tudíž začaly otevírat moje moje oblíbené obchody (troufám si říct, že možná není v Paříži Sephora a Marionnaud, kde bych nikdy nebyla :-) ), byla jsem nadšená. První vlna nadšení ovšem přešla, když jsem si porovnala ceny, druhá, když jsem začala porovnávat sortiment. Nevím, ale tak nějak jsem měla za to, že když mám za krém zaplatit půlku svého platu, měla bych mít aspoň možnost vybírat z kompletní nabídky. Ale ne... A prostě to nechápu, u značek jako Essence a Catrice to prostě ani není o kupní síle, ty věci jsou okamžitě pryč, stojany jsou permanentně poloprázdný a přebraný...Mně to přijde jako pohrdání zákazníkem, ať se na mě nikdo nezlobí :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Mně štve, že Balerina nás minula a kdo ví, jestli vůbec bude. O holografické kolekci (květen, haló) radši ani nemluvím. Prostě hodně opožděná Blossoms a pak až 50's. Ach jo. Catrice Papagena mě zaujala jen na obrázcích, v reálu se mi nic nelíbilo. A jestli maj na Slovensku celý sortiment Catrice, tak nesnáším toho, kdo to sem nedováží. Spíš by stálo za to zjistit, zda to maj v Polsku. Český (ne)jen kosmetický trh se už celá léta řídí podle polského (je to větší odbytiště, tak určuje trendy, a co tam nemá úspěch u nás buď neuvidíme, anebo to za chvíli stáhnou z prodeje).
    Jinak kdybys něco nutně chtěla z té padesátkové kolekce, tak ti to ráda koupím, pokud to ještě budou mít (včera jsem nakupovala i pro kamarádky a měli všechno, ale až ve třetím Rossmannu).

    OdpovědětVymazat
  4. A děkuju za zmínku a mrzí mě, že u vás tu kolekci ještě nemají. Nevím, co je maloměsto podle tvojí definice, ale třeba v Ústí nad Labem ta kolekce je taky (což teda podle mojí definice maloměsto není, ale tak abys věděla, že naděje žije a že ta kolekce je i jinde, než v Brně a Praze).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    trochu sleduju i polské blogy, a Catrice tam podle všeho mají jen v některých drogeriích, ale mají. Nevím, nakolik se český trh řídí podle polského, ale jsme podstatně menší trh, takže všechno co mají v Polsku se k nám bohužel nedostane... Ale pevně doufám, že Catrice dorazí i sem.

    Polky ale zas nemají vůbec tu limitku 50's girls reloaded (teď mají čerstvě Ballerinu). Řeší to tak, že nějaká Polka, která žije v Německu ty věci nakoupí a pošle do Polska a holky si to rozdělí. Platí to převodem a mají to celkem dobře vymyšlený. Možná by to bylo dobré řešení i pro nás - domluvit se s někým, kdo žije v Německu a nechat si poslat věci z limitek, které k nám vůbec nedorazí?

    OdpovědětVymazat
  6. Mě to taky nasírá, bohužel nemůžu dělat nic jiného, než se vztekat...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, uz asi druhy mesiac mame na Slovensku velke stojany Catrice, ale nemame Sephoru, a ani Rossman, co je skoda, pretoze ked stale citam ake tam maju veci, plus zlavy, tak som v soku, u nas zlavy na kozmetiku nikde a nikdy nehrozia.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě to taky hrozně štve. V drogérii nejsem teda každý den, ale vím, že novou kolekci od Essence jsme dostali včera. Papagenu máme někdy od konce června. Tyhle stojany jsou ihned rozebraný a naše prodavačky nic nedoplňují. Takže i kdybych se chtěla jen podívat, tak nemám šanci. A to bydlím v Praze! Sice už jsme teda vesnice, ale pořád sme vedený pod Prahou. Fakt mě to štve...

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě se tu náhle objevila kosmetika Flormar, kterou možná z německých blogů taky znáte. Mají ji v Douglas.
    Tu námořnickou LE nám poslali, aby nám nebylo líto, že nemáme moře?:-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za zmínku o mém blogu. Já jsem námořnickou kolekci sehnala v drogerii v Šumperku, což sice město je-ale žádný veleměsto. když jsem studovala v Ostravě,která je několikanásobně větší, tak tam limitky měli o hodně později...podle mě tam ty limitky dávají prodavačky až se jim chce a proto je to v každém obchodě jinak.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě to taky děsně štve a ještě je hrozný, jak to všechno přichází s velikánským zpožděním (a to se týká i drahých značek). Souhlasím s Renou, že je to fakt pohrdání zákazníkem. Nechápu jejich postupy, když limitky Essence vždycky mizí rychlostí blesku, proč toho příště nevezmou víc, navíc tím škodí víc sami sobě, protože by z toho samozřejmě měli větší tržby...

    OdpovědětVymazat
  12. Jsme prostě okrajové tržistě...co se neprodá v Sephoře ve Francii a okolních státech, prodá se v ČR s přirážkou.
    k LE já taky obvykle dorazím v momentě kdy je vše vyprodané.
    Catrice Papagena mi přišla špatná, pigmentace, barvy, payoff (jak se to řekne česky?), Cosmic snad někdy dorazí, celý catrice sourtiment bych uvítala.

    Flormar se prodává v OC v Praze ve stáncích, nejen v Douglasu a jestli se nepletu jsou to Turci.

    OdpovědětVymazat
  13. yarisse, ústí nad labem tak to je pro mě velkoměsto, třebíč má 40 000. a jinak já stále doufám, že to k nám někdy doputuje. i když ten stojan blossom je u nás narvaný k prasknutí, mají ještě úplně všechno...


    michaela, neznám nikoho v německu ani v polsku, kdo by sdílel mou vášeň pro kosmetiku...

    absolutv, ha já to věděla, že máte catrice...

    OdpovědětVymazat
  14. jinak: v parfumériích mě chabá vybavenost sortimentu moc netrápí, protože u nás parfumérii nemáme a stejně to raději kupuji na netu.
    já akorát nechápu postup essence, protože jestli to chápu dobře, tak mia na blogu (miabelladox.blogspot.com) spolupracuje, takže ten článek (odkaz výše) byl s nimi ve spolupráci. a pak to sem stejně nedovezou??? tak proč se vůbec namáhat s nějakým pr.

    catrice papagena byla špatná, nic jsem si nekoupila.

    day, já už ten pocit mám dlouho, prostě, co se neprodá v německu, to přijde k nám, je to hned za rohem, takže dopravní náklady jsou malé a skoro nic tady nemáme, takže všechno s radostí koupíme...

    OdpovědětVymazat
  15. a jinak pokud je pravda, že k nám balerína LE nepřijde, tak potom jsem totálně... velmi smutná.

    OdpovědětVymazat
  16. Nesťažuj sa :) ! Na Slovensku máme škaredú Holografics limitku od Essence, z tej sa mi nepáči nič... o baleríne môžem snííííííívať a od Catrice máme TAKMER celý sortiment, aspoň u nás v Košiciach ale zas nebola a ani nebude Papagena, čiže asi tak.

    OdpovědětVymazat
  17. Mě nejvíc neštve ani tak Essence, ale že už tu není Revlon :(

    Ach jo, nepřála bych si nic víc, než jen dojít do centra a tam si nakupovat v ULTA, Target, Dollar tree....njn zpátky na zem :)

    Btw od jakého věku se přestávám považovat za dívku :D ?(viz anketa :D :D )

    A taky mi přijde pěkně na palici, že Mia jim evidentně dělá reklamu a přitom sem ta kolekce ani nepřijde...tak proč se s tím namáhají?

    OdpovědětVymazat
  18. pierotta, tak zrovna té papageny le ti vůbec nemusí být líto. ale jinak si dovedu představit, že na slovensku to bude ještě bídnější, protože je to přece jenom poloviční trh...

    dashulka, jako to s tou miou taky nechápu, proč to vůbec pustí do světa, když pak je z toho akorát houby. jinak já raději nebudu ani začínat o tom, jaké značky mi tady chybí. revlon bych taky brala hned...
    btw, nevím to asi záleží na každém zvlášť. jak se cítíš...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...