pátek 15. července 2011

Lush: podkladový krém podruhé

Víte co, tento makeup je dobrý na jednu věc a já Vám hned prozradím na co... Teda nejdřív si střihnu takový maličký úvod do problematiky. Podkladové krémy od Lush jsem si už jednou zrecenzovala, dobře si to tam nastudujte. Takže vlastně proč to tady sepisovat podruhé, že ano. Můj názor na danou problematiku se nezměnil. Pak jsem si ale na některém z blogů přečetla (nebo možná to bylo v nějaké diskuzi, co já vím, už se v tom nějak ztrácím... a další oslavná recenze je taky tady), že tento podkladový krém je ideální na léto. No a červíček pochybností začal hlodat, co když jsem napsala tak špatnou recenzi jenom proto, že jsem to používala ve špatnou roční dobu? No... to je třeba rychle prozkoumat....

oficiální foto, zdroj: http://www.lushcz.cz/e-shop/produkt/20752-svetle-ruzovy-podkladovy-krem.html?katID=95


Teď už to nebudu natahovat a prozradím, na co je ten makeup dobrý. Umí úžasně identifikovat oblasti obličeje se suchou kůží. Aneb nevěděla jsem, že mám přesušenou pleť, dokud jsem na sebe tento zázrak nenapatlala. Stačí dvě minutky a hned víte, že s hydratací byste měly přidat v oblasti nosu a taky si připomenete, že ten téměř zahojený pupínek jste si před týdnem opravdu neměly rozškrábat až do takového strupance.

Podkladový krém od Lush se především vyznačuje velkou mírou zasychavosti. Co kam nanesete, to během asi sedmi sekund zaschne do trvalé podoby, která jde upravit pouze osekáním vnější omítky. Takže pokud máte rády stopy štětce /prstů /houbičky na pravé nebo levé tváři, tak tady jste na správné adrese. Já to moc ráda nemám, takže jsem se zamyslela: hlavním problémem tohoto makeupu je rychlá reakce s kůží a bleskové vsáknutí a zatuhnutí v terénu. Pojďme to s něčím smíchat a uvidí se. A s čím jsem míchala?

Začala jsem s podkladovou bází: 



Dermacol Pearl Energy Satin Base
No jako ano, základní hutnost makeupu se mírně zředila a při trošce trpělivosti a práci hbitých prstů se to dalo. Krytí nečekejte, se suchými šupinkami se smiřte, ale alespoň nebudete vypadat jak mapa Austrálie.



Yves Rocher Vyhlazující báze pod makeup, odstín růžová
Yves Rocher předvedl mnohem horší výkon než Dermacol. Tato vyhlazující báze je spíš hutně krémová, takže konzistenci makeupu nezlepšuje a výsledek je vlastně úplně stejně špatný jako bez báze. Jen stupeň krytí je snížen.



alverde Transparentní makeup
Takto jsem vytvořila velmi zajímavou směsici dobrých a špatných vlastností. Jako ano, makeup se lépe roztíral, méně zalézal do pórů a téměř neukázal žádná suchá místa. Bylo ovšem naprosto nemožné makeup vrstvit, v takovém případě nanesení druhé vrstvy nejdříve odstranilo vrstvu první, takže výsledek šulnul, což je ovšem chyba především Transparentního makeupu, jehož signifikantní vlastností je právě silná tendence z obličeje se odrolit.



Sephora, Sublimateur de Teint Luminizer
Lehké rozetření mě příjemně překvapilo, do pórů ani na usychající kůži nic nenalezlo. Navíc bronzující báze značně zlepšila odstín podkladového krému, takže tento pokus hodnotím celkem úspěšně.


Když to nefunguje s bází, zkusíme to s nějakým krémem:



alverde Anti-aging Vitamin-Lifting-Liquid Gojibeere
Tak toto byl velmi zajímavý experiment. Sérum alverde se vsakuje do pokožky velmi rychle, takže výsledná míchanice séra a Lushe vytvořila rychletvrdnoucí směs, která se vyznačovala všemi možnými nedostatky, na které si vzpomenete: nekrytí, suchá místa, nerovnoměrné nanesení, špinavé prsty...



Calu Vitamínový krém, vzorek zdarma
Nevýhodou byla celková hutnost směsky, kterou jsem na obličeji opravdu cítila. Ale jinak jsem byla s výsledkem celkem spokojena, dokonalé rozetření, sice minimální krytí, ale dostatečné sjednocení, suchá šupinatá místa a zvýrazněné póry byly v takové podobě, že se to dalo tolerovat.


Nebudeme troškařit a vyzkoušíme ještě rozjasňovač:



e.l.f. Shimmering Facial Whip, odstín Citrus
Citrus předvedl velmi solidní výkon. Lehká konzistence, letmé rozjasnění, rozzářená pleť. Malé krytí a šupinatá místa sice stále patřila mezi nevýhody užitného způsobu, ale tak vlastně se to dalo.

Vzhledem k tomu, že se to jmenuje podkladový krém, tak na to zkusíme naflákat makeup, třeba se to zlepší:



Etude House BB Magic Cream
Standardně jsem nanesla Lush podkladový krém, výsledkem byla pleť plná pórů a suchých šupinek. Tak jsem přidala hydratační BB. Nastalo sice zlepšení, suchých míst ubylo, ale póry mi zůstaly a navíc se mi BB hodně špatně roztíral, takže mi přibyly šmouhy na půlce obličeje.



Maybelline, Dream Satin Liquid
Tento makeup je celkem tekutý a krycí, takže velkou část špatného výkonu podkladového krému vyrušil. Vlastně jsem nezaznamenala žádný signifikantní rozdíl při samostatném použití Maybelline a při použití s podkladovým krémem. Jen se mi ten Maybelline makeup trošku hůř roztíral do ztracena...



Minerální makeup Just Pure Minerals
Just Pure Minerals makeup je tak úžasný, že ani takový zmetek jako podkladový krém od Lush nedokázal zcela pohltit jeho dobré vlastnosti. Po nanesení minerálního makeupu na Lush podkladový krém byly moje póry téměř neviditelné a šupinkatý nos byl šupinkatý jen zblízka po důkladném zkoumání. Účel podkladového krému mi ovšem stále unikal.



A tímto jsem experiment ukončila. Jako jo, jestli chcete, tak si Lush podkladový krém kupte. Pak si doma otevřte příruční laboratoř a namíchejte si tu správnou formuli... Pro začátek doporučuji Lush podkladový krém - Sephora bronzová báze - e.l.f. Shimmering Facial Whip v poměru 1:1:1. Jedinci se suchou pletí můžou přidat ještě díl denního hydratačního krému.  No a my normální na Lush podkladový krém raději zapomeneme, ušetříme 375,- Kč a koupíme si normální makeup z drogérie.

11 komentářů:

  1. Díki za recenziu, nevedela som onom a keby ano pravdepodobne po nom idem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, takového testování. Já nanesu bází, na to lushí make-up a jsem spokojená. Mě vyhovuje. Holt každý má rád něco jiného ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holka ty válíš:-DDD Mrzí mě, že ti to nesedlo, ale zase jsem se mohla pobavit u tak super recenze:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ten podkladový krém taky vůbec nevyhovoval, nezakryl nic a suchá místa zvýraznil. Ale hrozně mě pobavilo to testování :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D :D dost dobrý jako....no už od doby, co ho uvedly na trh, mě nijak nelákal, už aspoň vim proč :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuju tvou trpělivost, já bych ji teda rozhodně neměla, pokud by to samotné nefungovalo jak má, pryč s tím!

    OdpovědětVymazat
  7. Já někdy na začátku roku dostala zdarma ten tmavě žlutý, když lush dával ty dárečkové tašky.. Když jsem ho zkoušela dát na celý obličej, tak dělal šupinky. Momentálně ho používám jen jako korektor, nanáším ho štětcem na korektor ze Sephory, a jsem moc spkojená!! Nutné je ale malé množství, a mě teda sjednotí pleť uplne dokonale:)

    OdpovědětVymazat
  8. hotova currie sklodovska, ci jak sa pise :))

    P.S. milujem tvoj blog, sice mi kozmetika vela nehovori, ale nasmejem sa kvalitne, citala by som tak ako knihu :)
    P.S.2 nemas ziadne zadery na nechtikoch
    p.S.3 ten podklad ci mejkap ma aspon krasny kelimok

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji moc za komentáře. mým snem je totiž získat nobelovu cenu za chemii nebo fyziku, tak si zatím trénuji...

    maizy, tak to jsem asi četla u tebe na blogu, jak ti vyhovuje. no asi to není pro každého.

    první anonymní, tak štětcem jsem to nezkoušela, asi to budu muset vyzkoušet zítra...

    druhá anonymní, ps2 tak to je přece jasný, že vám tady fotím tu lepší (levou) ruku...

    OdpovědětVymazat
  10. Výborná recenze! Obdivuju tě, já bych se na to po druhém pokusu vykašlala.

    OdpovědětVymazat
  11. :D tak takhle jsem se nad recenzí dlouho nepobavila! Válíš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...