pondělí 11. července 2011

Moje hříchy proti kráse

Neholím si nohy každý den.
Stříhám si kůžičku u nehtů.
Koušu si kůžičku u nehtů.
Netestuji na zápěstí nebo za uchem nový odstín barvy /henny.
Neumývám štětce každý týden.
Umývám štětce, když si vzpomenu, což je velmi zřídka.
Klidně vyzkouším v obchodě testery i na jiné části těla než na zápěstí.
Občas se mi stane, že si ráno zapomenu vyčistit zuby.
Nehty si odlakovávám tak halabala a čekám, až zbytky opadají, případně je přelakuji jinou barvou.
Netrhám si pravidelně obočí.
Jím čokoládu po stogramových porcích.
Nespím osm hodin denně.
Ponocuji do noci u počítače.
Nípu si pupínky a manuálně odstraňuji zanesené póry.
Nemažu se tělovým mlékem.
Nemyji se sprchovým gelem.
Nečešu se každý den.
Když na to přijde, nečešu se klidně tři dny a kousek.
Nechávám růst vlasů na přírodě a nezastřihávám pravidelně konečky. 
Používám prošlé krémy.
Používám prošlé makeupy.
Tiše předpokládám, že věci slisované do pudrů mají neomezenou dobu trvanlivosti, tudíž jsou vhodným sběratelským objektem.
To samé si myslím o minerálním makeupu.
Klidně půjčím rtěnku kamarádce.
Škrábu si štípance od komárů do krve a fascinovaně si prohlížím usychající čepičku krve.

Tak to bylo jen tak naokraj do nového týdne. Jé.. kdybych byla cílevědomá a pracovitá, utvořila bych z tohoto tag, něco jako 25 hříchů proti kráse, a poslala to dál alespoň dalším dvě stě padesáti osmi lidem. No ale já jsem líná. Tak si rozmyslete a třeba něco sepište...

A doufám, že jsem se Vám moc neznechutila... a někdy třeba ještě na tento blog přijdete... a že si o mě nemyslíte, že jsem nechutná špinavá cuchta...

23 komentářů:

  1. No fůůůj, už sem nikdy nepřijdu :-) Pro mě ze seznamu neplatí asi jen ta nehtová kůžička (nemám s ní žádný problém, záděry se mi dělají minimálně), česání vlasů (to si může dovolit někdo s krásnými vlasy jako ty, ne s pěti chlupy, co neučesaný vypadají, že jsou tři) a testery zkouším jen někde, kde mi obchod připadá "hygienicky čistý". A ještě bych tam pár věcí mohla přidat :-) Třeba, že se někdy zapomenu i osprchovat (ráno to nestihnu a večer už jsem moc líná a unavená) a nikdy mi nepřišlo, že by madla v mhd byla něčím nebezpečná lidskému zdraví a mého muže, který si po každé cestě mhd desinfikuje ruce, považuji za fanatika... :-) Přeji všem hezké špinavé ráno :-p

    OdpovědětVymazat
  2. Uff, to jsem si oddechla, že nejsem sama, hodně hříchů máme společných.
    Ale Reni, tvého muže chápu, naprosto netuším, kde jsem to chytla, ale skoro bych radši spadla než bych se v MHD držela, tak aspoň docela trénuju balanc:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Spousta věcí z tvýho seznamu mám stejně, ale nedělám je zejména proto, že prostě nepotřebuju :-)
    Tělovým mlékem se mažu dle potřeby, jinak mám normální kůži a nejsem vysušená, třeba po moři ale musím každej den i vícekrát, nebo bych se začla mega vysušovat a loupat. Jsem přírodní skoroblondýna, takže denodenní holení a časté trhání obočí u mě není potřeba, narozdíl od některých mých kámošek, který prostě musí, nechcou-li vypadat jak Brežněv.
    Ač mám na hlavě ne tři, ale dva chlupy, taky se občas nečešu když to nestihnu a řeším to culíkem či drdolem. Tuhle jsem usnula omylem s drdůlkem bun sponge, kterej se mimochodem skvělá věc na léto a druhej den si říkám, ty vole, to vypadá dobře. Přesně takovej ten messy styl jako Serena z GG, o kterej se jinak marně snažím :-))
    A rtěnky a lesky si s kámoškama taky půjčujem, vždycky když někde jsme, rády si prohlídnou, co mám zase novýho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Některé věci dělám taky, myslím, že každý má něco :) Neřeš to ;)

    OdpovědětVymazat
  5. rena: no k tomu česání, úplně si vzpomínám,když jsem měla krátké vlasy, tak jsem se klidně nečesala půl roku. jo to byly krásné časy.

    dejnicka, rena: já teda taky moc nechápu, co je za problém se v mhd chytnout. chytala jsem už i horší věci než tyč v autobuse...

    dashulka: bun sponge ještě nemám, ale budu si jí muset pořídit.

    christyi: já to až tak neřeším, jen mě napadlo...

    OdpovědětVymazat
  6. chacha, skvělej post, fakt se bavím ;-)
    Nedávno jsem v tramvaji chytla madla, který bylo celý od meruňkový marmelády, furt lepší situace než-li máma, která si odemyká kolo ze stojanu a na sedátku má nasazenej celej kelímek nugety :-D

    OdpovědětVymazat
  7. chaa videla som sa v 1, 7, 10, 11, 12, 13, 19, 22, 24.. To sme my no, skutočné ženy :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Nie sme my stratené dvojčatá... veľa vecí máme spoločných :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsme na tom trochu podobně. Taky bych takovej dlouhej seznam dala dohromady.
    Strašně mě zarazilo, že nohy by se měly holit každej den. To fakt holky dělaj? To bych nepřežila.

    OdpovědětVymazat
  10. Já se v těch tvých neřestech taky vidím, ani bych neřekla, že jich bude tolik a to bych jich možná ještě jednou tolik našla!

    OdpovědětVymazat
  11. trb ono to u mě možná bude mít souvislost s dokumenty na Spektru, když jsme před pár lety měli UPC zadarmo na zkoušku. To jsem byla jeden čas posedlá bakteriemi na všem, vyhazovala doma houbičky na nádobí skorem po jednom použití, pomalu každého kontrolovala jak dlouho si mydlí ruce apod., rodina ze mě byla docela zoufalá a chtěla mi vyhodit televizi:-D Mno a něco mi holt zůstalo dodnes...

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle článek jsem snad psala já? :D Úplně v š e c h n o dělám taky. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Dejni přesně...ale pak mi dojde, že nic se nemá přehánět. Taky mám antibakteriální gel na ruce, občas mívám záchvaty, kdy lítám doma se savem v ruce a bref je můj nej kámoš a pak si uvědomím, že třeba když jsem doma a napíšu někomu sms, pak třeba něco jím rukama a neumyju si před tím ruce a přitom na mobilu je podle výzkumů jedno z nejvíc bakterií. Když by se nad tím vším měl člověk zamýšlet, musel by se odstěhovat do sterilního vakuovýho stanu....
    Holt jsem po máti zdědila pár návyků, který mi přijdou normální a pak tím vysírám lidi okolo, třeba strašně šikanuju chlapy, jestli se často myjou, umývaj si ruce, jak zachází se syrovým masem a podobně..:D :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak třeba to syrový maso, to je jasná věc, na to dávám taky hrozně bacha. Ale třeba zrovna savo a bref mám pocit, že to nadělá víc škody jak užitky, že když se toho nadýchám, tak je to horší než kdovíjaký bakterie. Já skoro všechno čistím octem a kyselinou citrónovou :-)
    Ale co bych se fakt chtěla naučit (a to už souvisí s tématem víc) je opravdu důsledně používat sluneční krémy, na sebe i na děcka. Jak máme tu zahradu, tak mi většinou až tak za hodinu dojde, že nejsme namazaní (pozůstatek mé opalovací obsese na střední, jelikož opálená vypadám 1.exotičtější a tajemnější 2.hubenější 3.není vidět akné). Dneska se snažím o opak, jelikož vypadám jednak starší, jednak zmalovaná i s minimem makeupu, ale prostě mi chybí ten reflex.

    OdpovědětVymazat
  15. tak na syrovém mase taky vyšiluji...
    ale safo a bref doma nemám, a když mám, tak stejně nepoužívám.

    opalovací krémy bych taky měla používat svědomitěji. jako jo... když někam jedeme, kde bude slunko, tak všechny namažu třikrát. ale když jdeme jen ven se psem, tak si většinou ani nevzpomenu. a přitom za tu hodinu, co my dojdeme do lesa a zpátky, se většinou opálím mnohem víc než za odpoledne na koupáku...

    jinak všem děkuji za komentáře a jsem ráda, že v tom nejsem sama... jinak bych na sebe mohla prásknout samozřejmě i spoustu dalších neřestí, ale tak nebudeme to přehánět.

    OdpovědětVymazat
  16. tak to si nejsem jistá, jestli bych o sobě psala veřejně na internet ... :D seš odvážná. ale ruku na srdce, kdo dodržuje tohle všechno naprsoto vzorně a nikdy nic nevynechá nebo nezapomene apod? to bychom celý den nedělali nic jiného, než se starali o věci, které používáme ... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já taky nejsem fanatiky čistoty teda ono pokud je to suché a slisované a nesmrdí to musí se to vyhodit? Já mám doma stíny a rtěnku po babičce a občas je i používám.
    Jo já nejím čokoládu zpracovávám ji po tabulkách.
    Jen co se týče nehtů a péče o ně nejsem normální - NESTŘÍHAT! NEKOUSAT! OLOUPANÉ????

    OdpovědětVymazat
  18. danielo, ty jo a mě nepřijde, že bych na sebe až tak moc napráskala... takže já si to klidně zveřejním i na netu.

    day, a zrovna ty nehty mě asi z těchto hříchů taky mrzí nejvíc. hlavně to kousání. i když teď jsem se naučila, že když to ustřihnu, tak to nekoušu a vypadá to asi tak o milion procent lépe...

    OdpovědětVymazat
  19. řekla bych že všechno sedí i na mě :D

    OdpovědětVymazat
  20. Peknee :) Určite nie si sama a pripájam sa ku mnohým "hriechom" aj ja. Veď nie sme stroje ;))

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. A já čekala, že to bude mnohem horší. Já se taky nečešu, nesnášim to. Kůžičku si koušu, zuby si taky občas zapomenu vyčistit...navíc hodně piju a jsem závislá na kofeinu :-) Jo a ruce jsem si nenamazala asi tak měsíc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...