úterý 19. července 2011

A vyhrály...

Pokud jste netrpělivé, tak si to přerolujte na konec, protože před vyhlášením vítězů se tady ještě tak trošku veřejně zamyslím a grafomansky zrealizuji...

  • Překvapila mě nízká účast. Jako na jednu stranu je to výhoda, mě se to pak líp losuje, alespoň se vyznám dobře v komentářích a jejich číslování a taky zklamu méně lidí tím, že nevyhrály. 
  • Na druhou stranu, když se nad tím zamyslím, někde bude chyba. Lidí sem chodí čím dál tím víc a soutěží jich čím dál tím míň. Co těch dalších asi tak 200 (ono těžko říct kolik, každá statistika si to počítá po svém), které přišly, řekly si: nemám zájem a zase odešly. Opravdu to znamená, že místo zkoušení neokoukané ručně vyráběné kosmetiky raději zajdou do první drogérie a koupí si balzám na rty tam? Opravdu mám jenom já takového ujetého koníčka?
  • No ale zase to můžeme chápat i tak, že soutěží jenom znalci a fajnšmekři, kteří tu skvělou cenu mnohem lépe ocení. A to je zase dobrá zpráva. Jsem zlatý hřeb české blogosféry?
  • Moc děkuji za komentáře. V poslední době jsem z mnoha koutů zaslechla, že mě nesnášíte a že jsem snad něco jako mor a mám Vás na svědomí... a tak potřebovala jsem ujistit se i o kladných náklonostech.
  • Neskutečně mě štve můj fotoaparát, vždycky si vymyslím skvělou kompozici fotografie, barevně to sladím, a pak to s tím kompaktem nedokážu zaostřit. A tak v poslední době už pomalu rezignuji na kreativitu a raději jedu na první dobrou. Ale ukázalo se, že to nikoho významně neirituje, tak se nebudu znepokojovat. Peníze na kosmetiku sice jsou, ale na zrcadlovku asi ještě dlouho nebudou.
  • Články o konturách, bronzerech a tak už si nosím v hlavě.
  • Myslím, že k jedné akci na Heartsy jde koupit jen jeden kupón. Chtěla jsem si jednou koupit dva a napsalo mi to, že tento prodejce tuto možnost nepovolil... Takže asi tak. Ale dárkových kupónů jde koupit víc (přesně dva), i když tyto zase nemají VIP bonus.
  • Doufám, že sloupce a seznamy teď vyhovují většině návštěvníků, jinak se prosím ozvěte do komentářů s vlastními návrhy.
  • Ověřovací slovo pro komentáře je snad už zrušené. Pokud je to jinak, dejte mi prosím vědět. 
  • Já bych asi nedokázala každý den nafotit své oblečení, nehledě na to, že mé módní kreace se trapně opakují a většinu oblečení nosím dlouho pod heslem: pokud jsou na oblečení méně než tři viditelné fleky, je to pořád dobré alespoň na doma. 
  • Moc nevím, co dalšího soukromého bych Vám ještě napsala. Mám pocit, že nejvíce vzrušující v mém současném životě je moje sbírka kosmetiky. Jinak taková normální nuda a šeď, nic co by stálo za zmínku. Krom toho jsem extrémně stydlivá osoba, takže asi tak. Ale zamyslím se nad tím a možná něco vymyslím.
  • Design blogu asi zůstane zatím tak, jak je. Nemám moc sílu na nějaké grafické projevy. Zatím se budu projevovat jen písemně. Nejsem si moc jistá, jak dlouho mi zběsilé tempo každodenní prezentace vydrží, stejně mi dříve nebo později dojdou témata a volný čas... tak si to zatím užívejte. 

Losoval random.org třikrát, přitom po každém losování jsem už vítěze ze seznamu vyškrtla.

 vítěz číslo jedna Rena


 vítěz číslo dvě GirlieNamedZ


 
vítěz číslo tři LC


Nikdo nebyl kontaktován emailem, ale emaily mám schované a budu si je pamatovat. Výhra objednána, až poštou doputuje ke mě, budu se teprve pídit po adresách doručovacích.

    10 komentářů:

    1. Jééé, moc děkuju!!!! Jestli tě to potěší, tak já se účastním soutěží jen u tebe, protože ty bych ty věci fakt chtěla zkusit a protože tam nejsou žádný laky na nehty :-) A kontrolní slovo už tam není a je to fakt praktičtější, tak snad ti sem nepolezou nějaký roboti.

      OdpovědětVymazat
    2. Gratuluju všem co vyhráli. Zase smůla :D.

      Jinak u mě probíhá giveway o kosmetiku elf.. kdyby měl někdo zájem.

      OdpovědětVymazat
    3. hele kejtyna, už si nám to o té giveaway pověděla včera, tak to by zase stačilo, ju... a třeba vyhraješ někdy příště.

      rena, není zač. ale teda nějakou soutěž s laky na nehty bych si lásnout mohla... stejně mám doma kupu laků na nehty, které nepoužívám.

      OdpovědětVymazat
    4. ani ja som nevyhrala, no nevadi (viac ma stve vypredany wilowtree minerals na hearsty, heh)... vyherkyniam gratulujem a mozno sa zas zapojim niekedy

      OdpovědětVymazat
    5. Ďakujem, výhru si cením a teším sa :) Na mail budem čakať.

      OdpovědětVymazat
    6. já vím proč byla malá účast!! :D jednou podmínkou bylo, aby účastnicím bylo víc než 18...

      OdpovědětVymazat
    7. Reni gratuluju!!! A dalším dvěma výherkyním taky.. i když upřímně musím přiznat, že při tak nízké účasti mě docela mrzí, že to nejsem já, tak teda snad sakra budu mít aspoň to štěstí v lásce:-D
      Myslím, že nízká účast byla proto, že to bylo složitější než u jiných blogerek a holky byly líné si přečíst dva delší články, vybírat na stránkách a ještě odpovídat na tolik otázek- neblázni, jinde maj rovnou obrázek co vyhrajou a stačí napsat jen e-mail:-DDD

      OdpovědětVymazat
    8. No téda! Tenhle článek jsem poctivě četla od začátku do konce a dostala jsem odměnu na závěr :D Moc děkuju, už se na parfémek těším :)

      OdpovědětVymazat
    9. LC, GirlieNamedZ: oběma moc gratuluji.

      Dejnicko, já se nad tím pro příště zamyslím. když mě to ale víc baví složitě... a krom toho, taky si tu výhru musí vítězka něčím zasloužit... a přeji hodně štěstí v lásce.

      OdpovědětVymazat
    10. Mě to takhle taky víc baví a i mě víc baví mít pak víc šancí, že jo, proč bych to zastírala:-D A děkuju!

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...