čtvrtek 18. srpna 2011

20x dno: 2/20 ruce

Můžu potvrdit, že kosmetiku jsem za poslední týden nenakoupila žádnou. Menší problém nastal s tím, že jsem si slíbila, že prostě nebudu nakupovat nic. Jako jasně potraviny a jiné potřebné k životu jsou povoleny. Tak to mě asi trošku zmátlo, protože když jsem šla v úterý do Lidl, tak jsem kromě banánů, másla a chleba donesla domů i šaty bílé barvy. Došlo mi to až doma. Snad mě omlouvá to, že šaty stály pouhých 69,90 a vypadám v nich jako zdravotní sestřička...




1/20 Angel Delight - mýdlo z Lush
Zbytek mýdla čekal v posledním tažení svého úspěšného života na vyhlášení "projektu". Takže jsem s ním umyla štětce a promptně jsem ho nahradila dalším exemplářem z Lush: Honey I Washed The Kids. Mýdlo na ruce je něco, bez čeho se neobejdu. A zrovna toto HIWTK mi tak krásně poslední týden provonělo koupelnu...



2/20 A-Derma, Epithéliale
Epithéliale byl strašně drahý krém z lékárny, který jsem kupovala pro muže, protože si stěžoval, že má vyrážku a že s tím mám okamžitě něco udělat. Koupila jsem krém, on ho ani neotevřel, schoval do lékárny a skončilo. Před půl rokem jsem zjistila, že prošlá lhůta se blíží, tak jsem to vzala do svých rukou a mazala si tím ruce. Nic moc, špatně se vsakuje, mě smrdí, konzistence je taková trošku jak našlehaný sliz. A teď si budu ruce mazat vazelínou a Lemony Flutterem od Lushe. LF bych si raději nechala a chodila k němu jenom čuchat, ale to je značně neefektivní postup. K vazelíně mám zase takový odtažitý postoj, mám určité zábrany k něčemu, co je stoprocentně vyrobeno z ropy... no, ale jedna ze tří kosmických blogerek doporučuje, takže se nebudu upejpat... Smyslem tohoto projektu je přinášet určité oběti, jo a ráda bych tu plechovku konečně naplnila něčím užitečnějším.



Tak co a jak se držíte Vy, nakupujete - nenakupujete?




16 komentářů:

  1. Grrr...já pořád nic a ano koupila jsem na ebay levný brtc jasmínový bb cream, ale dostanu ho od maminky až k narozeninám na podzim, takže se nepočítá.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, obdivuju tě, že to zvládáš. Já jsem se taky pokoušela držet, ale zatím se mi to moc nedaří :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jen co se vratim z USA (kde nezrizene nakupuji a objednavam, protoze tak levne postovne a zadne clo se preci neda odmitnout) pridavam se k projektu!!! Ale budu muset udelat nejmin 50x dno, aby to bylo aspon trochu poznat=) A drzim palce...

    OdpovědětVymazat
  4. Ehm...když Day říkala, že laky se nepočítaj, tak jsem koupila dva a pak teda ještě Catrice krémové stíny, ale to se podle mě taky nepočítá, protože žádné krémové stíny doma nemám;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mna odstavil Egypt:) ale aj tam som si daco kupila:)

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ač jsem se zařekla, že celý měsíc (ano měsíc!! to jsem měla asi momentální poblouznění) :))si nic nekoupím, tak samozřejmě, že jsem to nedodržela! Vzala jsem útokem Dm drogerii a odnesla jsem si "alespoň" highlighter-stíny na oči v tužce od Alverde a bio Karité balzám na rty od Saloos, který je mimochodem dokonalý, což jsem od něho očekávala, ráno mám krásně jemné rty:) používám ho na noc, jelikož má nepraktické balení, kdy se do něj musí šahat prstem a zcela nahradil vazelínu, do té doby u mě často používanou. Mám koupenou z UK Vaseline s aloe vera v zelené plechovce a ještě klasickou Vaseline ve 200g balení, ač nejsem také příznivcem produktů z ropy, tak musím uznat, že vazelina plní svoji funkci a např. přítel ji v hojném množství používá na manuální prací zničené ruce.:)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně tě obdivuju, že sis takovou dobu nic nekoupila :). Fakt gratuluju. Já dneska zase zhřešila.

    OdpovědětVymazat
  8. jejda holky, jeden týden to nic není. a hlavně, až uvidíte, co mi za ten týden došlo poštou, tak pochopíte, že ten první týden opravdu nebyl těžký...

    OdpovědětVymazat
  9. Nenakupuji.
    Přestalo mě to bavit. Nějak mě začaly bavit a zajímat jiné, snad hodnotnější věci než šminky;)))

    OdpovědětVymazat
  10. talka: já opravdu seriózně uvažuji, že si to prodloužím na 30, protože mi přijde, že těch dvacet dám hned a zas až takový účinek to mít nebude. a závidím ti pobyt v us, ale to už asi říkala.

    anonymní: a mě zrovna ten na rty saloos nějak neohromil, vlastně by se dalo říct, že mě zklamal...

    OdpovědětVymazat
  11. Lush je moje oblíbená značka, už téměř nekupuju jinou kosmetiku. Ale jinak - jinak si moje peněženka na nákupy stěžuje neustále ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji. Já tento týden taky nic nekoupila (kromě kosmetického štětce - ale to se nepočítá o:-) ), ale to jen proto, že čekám až mi přijdou tři balíčky z USA. Pak to bude horší. Navíc kromě krému na ruce, kterýho zbývá tak na jedno - dvě použití a pleťového krému, který vydrží max týden, mi nic nedochází u 90% věcí nejsou ani v polovině. A nejhorší je, že u obou docházejících krémů nemám náhradu takže stejně budu kupovat... Závidím ti že se tak držíš...

    OdpovědětVymazat
  13. Já se držím zuby nehty. Do drogérie mě nikdo nedostane! A dokonce jsem se inspirovala natolik, že fakt vypatlám i všechny pudry do poslední částečky! A ten parfém v akci se nepočítá, protože začalo bejt horko a já v horku nesnesu nic jinýho, než pusinky od Salvádora. :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju!
    Já jsem na tom podobně jako Talka. Napočítala jsem přesně 50 kosmetických přípravků jenom v koupelně. Laky na nehty, šminky a syslí zásoby jsem zatím raději nepočítala. Tak já nevím - klidně bych na tom přežila pár let... Ale projekt 356x dno by asi nikoho nezajímal a mne by nebavil. Ale s tou dvacítkou bych se možná připojila - rozmýšlím, rozmýšlím. Tři věci už jsem dopatlala, ale tam toho moc nezbývalo, tak nevím, jestli se to počítá...

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem včera musela, vždyť konečně naskladnili ty štětce od elf, co jsem je tak dlouho chtěla. A kleštičky na řasy jsem už nutně potřebovala nové.
    Držím palce těm co se drží.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám nějaký problém s definicema (a s pamětí). Takže nic nenakupuju, až na to, že jsem nakoupila Lush (a tady začíná ten problém :-) ) - hnědou hennu (jenže mám černou...ale když já to míchám, víc se mi to líbí...), šampuky (mám dva rozdělaný šampony, ale jeden má silikony, druhý není nic moc...) a fresh farmacy (mám načatý mýdlo od clinique, ale to není přírodní a na cestě black african soap, no a na to jsem nějak zapomněla...). Asi bych měla jít víc do sebe... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...