neděle 28. srpna 2011

The All Natural Face: oční stíny

Tento článek jsem slíbila. Pak jsem tak nějak neměla čas ty odstíny nafotit, tak jsem si počkala na volnou sobotu. No a co myslíte, v okamžiku, kdy si to napatlám na ruku, zajde sluníčko a nastane konec léta. Takže dneska se můžete pokochat odstíny nafocenými v různém stupni stínu, deště a špatného počasí.


Článek také není plnohodnotnou recenzí, protože s těmito stíny nemám moc zkušeností a sice nějaké vzorky doma mám, ale ještě jsem je nepoužila. Každopádně výběr odstínů u The All Natural Face je veliký a barvy jsou opravdu pěkné. Jen vzorky jsou teda setsakra malé.



Wispy Violet je matná fialová, lehký a světlý odstín.
Rose Gold je tmavě vínová s růžovobroskvovými odlesky.
Moss je matná tmavě zelená.
Green Gold je bronzovohnědá trošku khaki (olivová podle TANF) se zlatými odlesky
Fairy Mist je tmavší šedivá s růžovými odlesky a TANF tvrdí, že je to duochrom.
Deep Steel Teal je  teplá šedá.


A to je asi dneska vše... přeji krásný den.

Vlastně ještě něco: děkuji moc jedné z mých čtenářek za tvorbu loga. Pokusím se vzchopit veškeré své grafické schopnosti a dotvořit nový vzhled. Pokud má někdo nějaké námitky či připomínky, nechť se ozve nyní nebo mlčí navždy. Přeji krásný den.

16 komentářů:

  1. Design se mi moc líbí, akorát u tebe nejsem zvyklá na tak úzkou stránku...Ale to záhlaví je moc pěkné. Jo a můžu vědět v kolik vstáváš? Že je taky vždycky tak brzo nový článek každý den! :D
    Vally

    OdpovědětVymazat
  2. vally, vstávám tak v šest nejpozději v sedm. ale teda články jsou přednastavené, protože stejně nemám ráno čas vysedávat na netu...

    OdpovědětVymazat
  3. To záhlaví mi přijde pěkný, ale vůbec se mi nehodí k tomu jak píšeš a jakou atmosféru celý blog má, která je mimochodem skvělá. Ale je to jen subjektivní hloupý pocit.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí nový header, ty kačenky jsou úžasné :-D A z těch stínů mě zaujal odstín Fairy Mist.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou ale změny, ale pěkný, pěkný. Takové veselé to je.

    OdpovědětVymazat
  6. vsak ma nebudes bit, ked poviem, ze sa mi to logo vobec nepaci...? to predosle bolo take recesisticke, podla mna sa viac hodilo k tvojmu stylu, ako pises. ale co tam po logu, chodim sem kvoli textu :)

    k tienom - seda s ruzovymi odleskami, hm to znie zaujimavo...

    OdpovědětVymazat
  7. Ta nalíčená kačenka je luxusní. Ale buď mám unavené oči nebo je to písmo menší a hůř čitelný. (Vzhledem k tomu v kolik jsem šla spát, tak asi ta první možnost...)
    Kdyby sis měla vybrat mezi očníma stínama na Silk Naturals nebo The All natural face, co by jsi zvolila?

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný vzhled blogu, a s tím písmem - pravda. Zvětšila bych ho.

    OdpovědětVymazat
  9. ta Wispy Violet je nádherná! tak akorát na jaro a Rose Gold zase ted na podzim!
    jinak - ty jsi kosmetička nebo tak něco v oboru?

    OdpovědětVymazat
  10. Nový design blogu se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. adél: to je možná jen o zvyku. já se tady taky zatím úplně necítím...

    paní méďová: děkuji.

    viennettka: zrovna ten fairy mist se mi taky strašně líbí, když jsem to plácala na ruku, tak jsem si říkala, že jsem blbá: mám to doma a nepoužívám to.

    kejtyna: děkuji.

    jana šamalík: no teď nevím, asi ti zabavím klávesnici od počítače a tou tě ubiju... ono hlavně to předchozí logo, mi jen připomínalo, jaký jsem lempl a designový antitalent.

    OdpovědětVymazat
  12. petra: písmo není menší, je to jen jiný typ. ale já to ještě opravím. a kdybych měla volit oční stíny sn nebo tanf, tak bych asi vůbec nevěděla, protože oční stíny nepoužívám... opravdu nemůžu srovnat kvalitu.

    anonymní: písmo určitě změním...

    anonymní: kosmetička ani nikdo z oboru nejsem. a wispy violet se mi taky líbí moc.

    noogeta: děkuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Písmo je na mě maličké. Logo není zrovna moje gusto, ale povedlo se. A myslím, že se sem i hodí. Takže si nejspíš zvyknu :)

    OdpovědětVymazat
  14. No fíha, kačenek jsem se v první chvíli lekla! Ale jak ta neomalovaná na fintilku křiví zobák se mi docela zalíbilo.:-) (Možná bych zkusila dát pryč ta sluníčka a sjednotit písmo.)
    Ke stínům nemám co říct, neb aktuálně trpím ekzémem kolem očí. Beztak to mám z těch blogů o kosmetice. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Promiň, ale proboha proč kachny??? Normálně by mi možná tak nevadily, ale takhle mi asociují stránku jiné blogerky, která mě spíš děsí, k dámě s inteligentními články se mi to fakt nehodí:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...