neděle 14. srpna 2011

Dárkomat: vyhlášeno - ukončeno

Včera byl na tomto blogu napsán komentář s pořadovým číslem 1000. Jestli mi nevěříte, tak si to můžete spočítat. Mi to spočítal Google Blogger...


Pomineme lehce skutečnost, že asi tak půlku komentářů jsem si napsala sama a raději to trošku oslavíme. Takže pro tři z Vás mám překvapení. Konkrétně jsou to komentáře číslo 999 anniething , 1000 Noogeta a 1001 Mína. Výherkyně, napište mi a specifikujte své barevné preference v oblasti očních stínů. Přidejte adresu a můžete se začít těšit. (Výhru můžete i odmítnout, přece jen byla lehce nevyžádaná...)


Na závěr moc chci poděkovat za to, že mě stále čtete, že mě stále komentuje a že snad i nakupujete dle mých skromných doporučeních. Bohužel můj osobní život nabírá lehce náročné turbulence a to ještě ani škola nezačala... tím jen chci lehce připravit na to, že přijde den, kdy se tady nový článek ráno neobjeví.

6 komentářů:

  1. No páni,příjemné překvapení po ránu:)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, děkuju! to musí bejt fakt něco mezi nebem a zemí, no, jdu psát: )

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné večerní překvapení! Děkuju mockrát! Jdu taky něco sesmolit...

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe, to je dobrý nápad :-) Gratuluju, holky!

    OdpovědětVymazat
  5. No já to tak trochu čekala, jelikož to tvoje tempo je pekelný a asi neznám blog, kde by byly články takhle pravidelně. Ale bude mi to chybět a to teda dost... :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já tě sotva objevila a už bude zvolnění? Co se dá dělat. Přeju ať je dobře a lépe.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...