čtvrtek 4. srpna 2011

EcoTools mini štětečky

Ono to na fotografiích nevypadá, ale tyto štětečky jsou opravdu maličké. Mini maličké. A roztomilé. A nejsou drahé. A použití mají multifunkční. Ale jsou opravdu maličké.  Jo a tyto štětce používá i Marion, takže vůbec nejsou špatné. Opravdu.



Kupovala jsem na iHerb a musím se přiznat, že jsem ty štětečky opravdu chtěla. Problémem bylo, že jsou všude permanentně vyprodané. Na iHerb jsem dokonce dvakrát čekala, než mi je naskladní. Poprvé jsem to propásla, podruhé jsem si raději s nákupem pospíšila. Když mi přišla pošta domů, tak jsem byla úplně překvapená, protože tyto štětce jsou prostě malé. Musela jsem si zvyknout, ty malé štětce se tak nějak špatně a nezvykle drží. Měla bych mít malinké ručičky a bydlet v malinkém domečku, mít malinkou koupelnu s malinkatou kosmetikou. Pak by to bylo perfektní. Štětce jsou tak malé, že mi jeden z nich nedávno propadl umyvadlem do odpadu.  Srovnání velikosti se rtěnkou aneb námořnická kolekce dorazila i do našeho Rossmanna.




Takže hlavní vlastností těchto štětců je:
  1. malost
  2. roztomilá ekologická rukojeť
  3. malost
  4. jemnost
  5. malost 


A přesto (a díky tomu) jsou tyto štětce megapraktické.
Vejdou se všude a nezaberou vůbec žádné místo, i když je to trošku nebezpečné, já jsem už jeden z nich ztratila (a druhý mi spadl do toho umyvadla). Asi budu potřebovat ještě jednu sadu.
Výhodou také je, že při procházce bytem nacházím štětečky na všech možných a nemožných místech pro praktické použití během dne.
S troškou cviku s nimi nanesete všechno. Rtěnku. Stíny. Korektor. Rozjasňovač.
Vlastně jen tak mimo řečí, je tento štěteček to jediné, co v současnosti používám s korektorem.

A protože tento článek píšu jako vzpomínku na můj umyvadlový štěteček, nyní poprosím o minutu ticha...

...

...

...

(Doufám, že se tam má dobře, už delší dobu mi tam padají různé sponky a pérka, takže sám tam nebude. Ještěže nenosím žádné šperky...)

15 komentářů:

  1. Hele, to by neměl být problém vyndat, já už se to naučila rozšroubovat, kluk tam hází rozličné věci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj sú milé ! :) Na koľko vyšli ?

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt, že zkrácené verze štětců od MACu mám radši než dlouhé, ale tyto jsou zkrácené už nějak moc :-) Jako ne že bys mě nenalákala na další nákup, ale já bych je asi taky velmi rychle poztrácela.

    OdpovědětVymazat
  4. rena: mě je jasné, že kdybych opravdu chtěla, tak to jde vyndat. ale když si představím, jaká chutná voda a prostředí tam na mě čeká... tak asi raději budu držet tu minutu ticha. jen si říkám, až někdy další nájemce bude provádět údržbu, tak zrovna v tomto umyvadle najde věcí...

    girlienamedz: $3,25...

    viennettka: já myslím, že jestli po nich prostě netoužíš kvůli té jejich roztomilosti (jako já), tak je podle mě nepotřebuješ...

    cherry llegar: a to opravdu jsou.

    OdpovědětVymazat
  5. Opět príma článek :-) Mně spadla do odpadu kontaktní čočka, rovněž jsem vzdala snahu ji zachraňovat.....

    OdpovědětVymazat
  6. Mně už do umyvadla spadly dva a alespoň jeden jsem ztratila, ale také mám doma 3 sady. Nosím brýle a musím se naklonit až k umyvadlu, všechny moje přesné štětce jsou dost dlouhé. Také nerada umývám štětce, kromě těchto mám asi jen 5 plochých štětců na oči, takže je používám často. Jsou dobré i na obočí.

    OdpovědětVymazat
  7. tak tieto su teda riadne malinke, neviem, ale lepsie sa mi lici aspon s kvapkou vacsimi. Ja som mame tiez kupila ecotools, tuzila po nich ako ich videla v Amerike, no...skusila som a mam z nich zmiesane pocity..

    OdpovědětVymazat
  8. Oni jsou vsechny stejne? Nebo ruzne na stiny, tvar atd? Ze si tim namaluju oko si dokazu predstavit, ale rozetrit tim treba makeup, takovou miniaturkou to musi zabrat veky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. monyk: tak to bych asi taky nehledala.
    marion: tři sady, tak to je úžasné, já si nejdřív myslela, že i těch šest kousků bude až moc... a teď bych nejraději koupila ještě jednu sadu.
    evie: toto jsou moje jediné ecotools zatím, ale určitě bych si chtěla ještě nějaký koupit.
    plumfoolery: ano, všechny jsou stejné. a na makeup bych to taky nepoužila, spíš je to určené na lokální použití, korektor, rtěnka, stíny, v nouzi linka i rozjasňovač (snad by šla i tvářenka, ale to jsem nezkoušela)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k Essence úlovku. A ty štětečky vypadají opravdu roztomile. Naštěstí se mi ale s malými štětci špatně pracuje, tak je nepotřebuju. A do odpadu mi spadlo něco jen jednou a to zubní kartáček, když jsem byla malá. Rodiče to rozšroubovali, vylovili a já dostala tak, že už mi tam nikdy nic nespadlo (jen jednou málem šťourátko do uší). Ale ten zvláštní pocit, když mi kartáček mizel v díře v umyvadle si pamatuju dodneška :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Trb :) Prosím tě, můžu se zeptat na kolik tě vyšlo poštovný (a vše kolem) při nákupu z iHerb? Děkuju moc předem;)
    Jinak ti musim pochválit blog, je opravdu nejužitečnější ze všech co jsem zatím prošla. Už několikrát jsi mě přesvědčila k nákupům :D Díky tobě mám teď taky pěknou sbírku BB :D Díky za tvojí snahu a upřímnost. <3 Kami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, děkuji moc, jsem ráda, že se ti blog líbí...

      pokud si dobře pamatuji, tak poštovné jsem platila vždycky $6, měla jsem pokaždé malé objednávky, takže dph nebo clo jsem nikdy neplatila.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...