pátek 12. srpna 2011

Každý "projekt" má své důvody

A dneska Vám ukážu své tři důvody pro 20x dno. Ve středu jsem šla na poštu a přinesla jsem si čtyři balíčky. Máma s tátou jsou už zvyklí na to, že pošťák u nich kvůli mým nákupům zvoní často (poštu si nechávám stále posílat k nim, já vlastně ani neumím vyplnit jinou adresu do jakéhokoliv formuláře), ale zase toto bylo moc už i na ně... No zvědavě mi nakukovali přes rameno, ale já jsem se nedala. Balíčky jsem rozbalila až doma. To ovšem přišlo další znamení, spolubydlící mi nakoukla přes rameno a povídá: "Hele, ty sis koupila další rtěnku? A balzám na rty? A nemáš jich náhodou už dost?" Přitom ona ví jenom o tom, co mám v koupelně, moje zásoby v šatně jsou veřejnosti nepřístupné.

A vlastně já ani nevím, kolik balíčků mám ještě na cestě /na celnici. Jako určitě nejméně tři Heartsy objednávky, něco z eBay, něco z evropských končin a to si raději nepamatuji, co jsem si objednala z Asie...







Crushed Botanical z Etsy /Heartsy. Na tuto objednávku jsem se hodně těšila, protože jejich sortiment zní velmi lákavě. Všechno přišlo hezky zabalené v plátěném pytlíku. Pak mě ale čekalo při rozbalování velké překvapení, protože všechno bylo strašně špinavé. Částečně to bylo určitě vinnou špatně zabalených vzorků tvářenek (takhle špatně zabalené vzorky jsem snad dostala poprvé). Ale musím i přiznat, že balení některých výrobků (hlavně vzorků makeupu) vypadají hodně ošuntěle a staře. Trošku se bojím toho, jak moc čerstvé se to ke mě dostalo.



Nessa´s Naturals z Heartsy. Tak toto je asi ten nejroztomilejší nákup z poslední doby. Nemám k tomu zatím víc co dodat. Obchod je celkem nový, dříve měli obchod na Facebooku, kde jsou i lepší fotky na koukání.



Stila. Narazila jsem na Stila tónovací krém za strašně levný peníz, takže jsem neodolala... A i když normálně stojí nehorázné peníze, já ho mám za 250,- i s poštou z cheapsmells.com.

Čtvrtý balíček jsem zapomněla vyfotit, tak o tom až třeba někdy jindy...

14 komentářů:

  1. Haha, v článku se vidím. Zrovna jdu na poštu, mám tam tři balíčky a tuším obsah jen jednoho :) aspoň je překvápko ne?

    Myslím, že jsem nepoučitelná. Právě čtu Confessions of a shopaholic, říkala jsem se, že mě kniha třeba nějak poučí, ale místo toho jen nyní prolízám obchody a hledám nějakej luxusní šál :D :D :D :D

    PS: stále jsem nenavštívila heartsy, bojím se :D a su pyšná, jak odolávám. Aby to nedopadlo jak se SN, taky jsem odolávala, ale kdo může odolat, když vám Renča pořád říká, jak jsou ty patlátka na xicht skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. na tu stilu som zvedava asi najviac:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mám svůj voucher na Summer Sensations (doufám, že se to tak nějak píše, názvy si nikdy nepamatuju stejně jako jména:D). Urgovala jsem to, prav děpodobně i rozumněli:D Poslali prázný mail, tak už jsem napsala lehce vytočený mail, že bych chtěla ten voucher:D což zabralo, místo 20 dolarů sem dostala VIP 30 dolarů:D a omluvu k tomu;)

    OdpovědětVymazat
  4. wau, tak toho si kupujes naozaj hodne, kde na to beries peniaze? :D a ked toho mas vela, stihnes to spotrebovat kym sa to nepokazi?

    OdpovědětVymazat
  5. dashulka: no ještěže mě sn až tak už moc neláká... jako jo, někdy něco ještě vyzkouším, ale v dohledné době to neplánuji...

    evie: a zrovna stila si bude muset počkat na svou premiéru až na podzim /zimu.

    l.a.n.y: tak teď ti asi závidím...

    bellatrix: beru na to peníze v rodinném rozpočtu, vlastně kosmetika je jediné, co si kupuji ve velkém, takže se ta částka celkem snese. a já stejně nenakupuji draho, ty tři balíčky nahoře stály tak kolem 600,-. no a právě se bojím, že se mi to začne kazit, takže teď nakupovat chvilku nebudu...

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, taky jsem zvědavá na tu Stilu :)

    http://andy-sek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jo, nic ve zlým, ale to už fakt hraničí s nějakou psychickou nemocí ne? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Když máš tak ráda kosmetiku, sleduješ i nějaké "makeup guru" na youtube?
    Máš třeba ráda pixiwoo?

    OdpovědětVymazat
  9. andy: však ono na ni dojde...

    anonymní: takže myslíš, že mám zvážit ústavní léčení?

    anonymní: sleduji spíš opravdu hodně blogů. na yt toho teď už moc nesleduji a hodně si vybírám. pixiwoo mám ráda, i když mám pocit, že v poslední době tam jsou jenom reklamy...

    OdpovědětVymazat
  10. Jasný, sejdeme se na odvykačce :-) Jako já se poslední dobou trochu držím, až na ten úlet ze SN, ale to jsem něco objektivně potřebovala, no a když můžu vyzkoušet vzorky, tak to se přeci musí využít... :-) Třeba heartsy mě až tak neohrožuje, protože většinou bych opravdu chtěla tak třeba jen dvě věci a zbytek bych nakoupila jen proto, abych vyčerpala kupon a to se zas udržim. A navíc mám ten projekt na pleťovku, že jo... Spíš mám trochu problém s tím, co nutně potřebuju pro děcka, všechny ty přírodní věci jsou drahý jak prase. Naštěstí jen jedno snese vlněný oblečky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemusíš závidět:) Mometálně mám na celnici balíček od Lucy Minerals za který budu platit tak 400 navíc, nemluvě o tom, že mi to chtějí trhat či co, aby mi to proclili. Mám tam totiž štětec a pak 18 vzorků a jako proclít cokoliv jiného umím, ale ty vorky jsou výjimka, kterou mohou propustit, ale musí se nějak zničit a právě to nechápu. Nemáš s tím zkušennost co s tím jako chtějí udělat? Jestli mi to rozthají, tak je asi zažaluju o 36 dolarů:D

    OdpovědětVymazat
  12. rena: jako to jo, dětská kosmetika taky leze do peněz...

    l.a.n.y: zkušenost s tím nemám vůbec... a že to musí zničit to nechápu, teda pokud se tím jen nemyslí, nějak označit??? třeba to znamená, že pod heslem "však je to všechno stejně sypký", ty vzorky vezmou a sesypou na jednu hromadu, nechají pročichat psy a pak pošlou v jedné velké obálce.
    jo a myslím, že na té celnici si snad o nějakou tu žalobu přímo říkají...

    OdpovědětVymazat
  13. Oproti klasickému proclení musím doložit snad třikrát tolik věcí a oni mi to nakonec třeba fakt roztrhají:D Myslím, že by mě asi kleplo:D Ještě by mě mohli obvinit, že to mám na výrobu drog nebo trhavin:D
    Jasně jim napíšu, že jsou to vzorky a chci to jako vzorky proclít, ale nesmí dojít k porušení obalu. At si mě tam nakreslí i hvězdičky, srdíčka, mě to je to fuk, ale jestli mě šáhnout na ten obsah tak se neznám:D

    OdpovědětVymazat
  14. l.a.n.y tak potom dej vědět, jak to dopadlo...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...