úterý 30. srpna 2011

Lana Bella

Tak milí drazí anonymové, nabrousit klávesnice... tři, dva, jedna, teď... je tady další nákupní článek. I když taky jste si všimli, že těch nákupních článků ubývá? A v tomto bude dokonce jenom jeden balíček.


Od Lana Bella z Etsy jsem objednala s kupónem od Heartsy ($12 za hodnotu $25). Doručení bylo rychlé, v balíčku jsem dokonce dostala dva vzorky a ještě kód pro slevu v dalším nákupu. Tedy jako já těch kódu dostala víc:
  • Nejdřív mi poslali referenční link, na který kliknete a dostanete se na tajnou stránku, která Vám řekne kód. Ten si zapamatujete, zavítáte do obchodu Lana Bella, kód vyplníte a dostanete 15% slevu. Do poznámek můžete napsat můj email a já možná taky něco dostanu. 
  • A nebo použijete kód dandelion a dostanete 10% slevu.
Zatím jsem nic doma nevyzkoušela, když jsem balíček doma rozbalila, tak jsem byla hodně zklamaná, protože všechno bylo špinavé. Jak kdyby od bambuckého (konzistence) a kakaového (barva) másla. A jedna tuba vypadala jako otevřená a použitá. Trošku je to vidět i na fotkách a věřte mi, ve skutečnosti to vypadá ještě hůř. Já se hned tak vlka neleknu, takže jsem to okamžitě řešila a prý mi posílají nový balíček. Takže čekám, co z toho bude. Zatím se jen můžete podívat, co jsem si koupila.


Balzám v plechovce - mám slabost pro cokoliv v plechu.


Tuhý šampón - zatímco šampuky od Lush jsou skvělé, tak jejich tuhé šampóny stojí za velké hnědé a kulaté nic a už delší dobu se ve mě střádá touha vyzkoušet tuhý šampón jiné značky, abych tedy konečně věděla, jestli ta špatná funkčnost tuhých šampónů je chybou Lush nebo tuhých šampónů všeobecně, toto je můj první experiment na daném výzkumném poli.


Deodorační tyčinka - mám vyzkoušené některé z deodorantů od Lush a nijak mě neoslovily, takže toto je opět jen takový pokus, od kterého si moc neslibuji.


A jako vzorek jsem dostala malý kousek mýdla a prací prášek (tři dávky), ze kterého jsem asi natěšená nejvíc a už se nemůžu dočkat, až to vyzkouším.

Komentáře jsou opět volně přístupné všem, kteří mají cokoliv na srdci, mozku nebo žlučníku...

8 komentářů:

  1. fiha, teraz som uplne vykolajena. mala som totiz pocit, ze sampuk a tuhy sampon je to iste :-O aspon teda na nasej lush stranke (.nl) to maju pod tuhymi samponmi a su tam tie okruhle tuhe sampony a aj nejake kocky. tie kocky su akoze tie tuhe sampony? :-O
    no kazdopadne mi to minule uz nedalo tak som si tiez objednala z etsy z Talianska (!!! dufam, ze to dojde skor ako zo statov) od sofiart jeden citrusovy sampon a potom vzorky tych dalsich. som fest zvedava, co to bude :)

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem si taky od nich vyzvedla balíček a taky tak špinavý:( Mám stejné dárečky k nákupu a dostala jsem stejné slevy, teda vlastně ne...mám dvakrát 10% a jednou 15% pro ostatní jako ty...Jinak můžeš mi říct na co konkrétně je ten balzám? objednala jsem si taky jeden s Arnicou, mělo by to byý dobré na revma, ale nadruhou stranu to nádherně voní, tak bych to chtěla používat jen tak, ale nevím kam to aplikovat:D
    Jo a co kokrétně se ti podařilo vyreklamovat? já mám zas pocit, že to moje mýdlo snad někdo použil, je to takové vykouslé, drolí se to...ale když už mám tu slevu tak si něco objednám:D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten prášek bych si přála vyzkoušet, jinak nic moc...

    OdpovědětVymazat
  4. jana šamalík: no v českém lushi právě mají rozdělené šampony: tekuté, šampuky a krájené. a těm krájeným dřív říkali tuhé... a právě ty kocky jsou tuhé šampóny a ty jsou dost na nic, nepění, neumývají a když se hodně namočí, tak se rozpadnou a rozbřednou.

    l.a.n.y: ten balzám hodlám používat na nohy a na ruce a tak. jinak vlastně si nejsem moc jistá, co všechno jsem vyreklamovala (minimálně ten deo), takže asi budu překvapená.

    anonymní: ten prášek mě taky zajímá hodně...

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se pak někde mezi řádky zmíníš co ten prášek na praní, na to jsem zvědavá:)

    Jinak jsem nachytala opět pořádný bronz a včera vyzkoušela zlatý rozjasňovač od Tebe a na opálenej ksichtík to je jiná liga, fakt spokojenost!

    OdpovědětVymazat
  6. Od Lana Belly jsem jsem taky přes Heartsy objednávala (vlastně můj historicky první nákup z Etsy/Heartsy a zahraničí v jednom =o). Taky mám slevový kódů až za ušima a vzorek pracího prášku (ten pro mě změnu nenadchl vůbec, o praní se moc nezajímám a navíc je skutečně silně "voňavý", možná to na prádle není zas až tak silný, ale zatím mě to spíš odradilo). Jinak mám taky deodorant, který funguje (v těch mega vedrech jsem nezkoušela...), Buggy Be Gone Balm (nevím zda funguje, balíček přišel až po dovolené u rybníka a doma naštěstí útoky komárů moc netrpím) a Serie Breathe Easy Balm (netuším jak by se to mělo používat - natřít předek nosu?, ale na ucpaný nos trpím hlavně podzim/zima takže na to snad přijdu...), pak mám ještě Arnica Muscle Salve (zatím nezkoušeno). Původně jsem taky chtěla tuhý šampon, ale nevím, který u všech napsané to samé...
    Taky jsem myslela, že šampuk=cool název pro tuhý šampon

    OdpovědětVymazat
  7. noogeta: tak to jsem ráda...

    petra: šampuk je spojení šampón a puk, je to česká specialita (nejsem si jistá, jestli i na slovensku se tak jmenovaly) pojmenování těch kulatých šampónů, protože vypadají jako puk. tuhý šampón je souhrnné označení šampónů (šampuků + těch dalších: blonde, reincarnate...)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nechápu, že ti to poslali tak zaprasený... :-///
    Jinak mě by zajímal ten balzám! Já jsem úchylná na balzámy v kalíšcích a plechovkách :D :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...