úterý 16. srpna 2011

Mae Minerals MVP

Toto není naprosto kompletní a vyčerpávající článek o odstínech MVP (Mae Versatile Powders) od Mae Minerals, ale vzhledem k tomu, že zítra bude na Heartsy opět kupón pro Mae Minerals, který nabízí celkem výraznou slevu ($31 za $12 a za třicet jedna dolarů u Mae v pohodě pěkně nakoupíte), tak jsem se rozhodla, že Vám alespoň ukážu odstíny. Jen letem světem, ale tak snad trošku to usnadní nákupní rozhodnutí.  





Mae Versatile Powder jsou minerální pigmenty použitelné variabilně na různé části těla (nebo přesněji obličeje). Odstínů na výběr mají celkem dost, já mám doma tyto:



Hope je světlounká, nenápadná růžová. Bubble Gum Ice Cream je svítivě světlá růžová. Cherry Lollipop je trošku jahůdkově červená, trošku korálová a trošku nápadně růžová. Raspberry Cocoa je světlejší hnědá se třpytkami. Silver Bells je výrazně metalická šedá. Snow White je bílá. Straberry Lollipop je hodně podobná Cherry Lollipop, ale je víc růžová. Supernova je světlá zářivá fialová.

Supernova jako linka horní, částečná dolní
Strawberry Lollipop jako tvářenka a Snow White jako rozjasňovač

Podle všeho Mae Minerals jen nakupuje pigmenty od velkoobchodů a přesypává, přebaluje a značkuje si. Výrazně mi to nevadí, i když uznávám, že moc upřímné to od Mae Minerals není. Zas ale zase, co bychom asi tak chtěli za tak velké slevy... Zítra ráno ještě ukážu tvářenky, mou úvodní nákupní zkušenost si taky přečtěte, a pak se rozhodněte, jestli Vám takový nákup udělá radost nebo ne.

12 komentářů:

  1. Těším se na ty tvářenky. :) Protože krom tvářenky a řasenky si nic nedávám.. To mi připomnělo, že bys mohla napsat něco o řasenkách...Tvých oblíbených... Atd. Atd....

    OdpovědětVymazat
  2. Já nenakupuji kvůli dnu 10 a ty přijdeš s tímto, ach jo...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tedkom tam nedávno byla nějaká kosmetika a za 25dolarů si myslím dostala 63 jako VIP, ale nešla jsem do toho, ti smradi na celnici by mi to všechno krásně napočítali. Tedkom jsem objednávala mýdla od strašně milé paní, obchod ted nevím, ale včera na to byly vouchery - bohužel já čekala a čekala až je prodaly:( Bavily jsme se jak označit balíček a bud mi teda napíše pod 22eur nebo gift. Co myslíš že je lepší? Podle toho co sem četla tak i u dárku musíš na celnici uvést cenu zboží, ale nepíše se jestli platíš nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  4. áááá ty jsi teda pokušitelka...máš krásný kukadla !!!
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  5. anonymní: no nevím, u řasenky mi stačí, že barví...

    day: chacha a to si piš, že mám ještě další trumfy v kosmetické taštičce.

    l.a.n.y: myslím, že lepší je to napsat s hodnotou menší. ale zas jako pozor, aby tam nebylo napsané třeba $5 (nebo taková jiná zaokrouhlená pěkná částka), protože jsem zaslechla, že na celnici si na tohle už dávají pozor a takové balíčky otvírají a chtějí fakturu. jinak u heartsy já většinou toho prodejce poprosím o uvedení hodnoty heartsy kuponu...

    snbbibi: jé tak děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. To asi ne spíš jsem přemýšlela tak o 23 dolarech, není to na hraně, ale je to blízko, není to žádé kulaté číslo, tak snad by to mohlo projít....

    OdpovědětVymazat
  7. diky moc za tvoje tipy, dik tobe jsem objevila heartsy :-) ¨
    http://dolce-rousinka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi tak zlá :)! Už mám na cestě dvě objednávky z The All Natural Face, zítra objednávám Silk Naturals a ty teď přijdeš s tímhle :D! Hrůza hrůza :).

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší je skutečně nechat tam napsat hodnotu toho kuponu. Oni to totiž můžou zadržet prakticky z jakýhokoliv důvodu (třeba špatně čitelné celní prohlášení, poškozený obal, firma má místo adresy p.o.box...) a pak po vás chtějí doklad, kolik jste za to platili.Pokud tam bude nějaký hausnumero, tak by s tím mohl být problém...

    OdpovědětVymazat
  10. No ini je problém, že já ten kupon bohužel nestihla koupit...Takže ted nevím...

    OdpovědětVymazat
  11. l.a.n.y: já myslím, že dvacet tři dolarů by mohlo projít, ještě tam napište třeba 23,50 nebo tak nějak. jinak dneska jsem se schválně dívala, jak mi chodí balíčky bez cla a ty deklarace jsou teda dost divně vyplňované, všechny jsou zatrhnuté jako gift se směšnou hodnotou jako osm dolarů a dva dolary (nákup byl na ebay a na cosme-de) a prošlo bez cla.

    tee: chacha, dneska mi přišla objednávka z tanf, už se úplně těším na zítra, až to vyzkouším.

    rousinka: není zač.

    OdpovědětVymazat
  12. no já mám právě taky pocit, že věci z ebay mi chodí se zatrhnutím gift, ale zas ty hle balíčky budou dost velké, tak nevím jestli mi uvěří...ale objednávala jsem štětce, nevím kdy, ale určitě až po zavedení DPH, byly asi za 1200 a neplatila sem nic, takže hádám, že tam taky napsali gift. Já to asi risknu, když je to dárek tak stačí dodat kolik to stálo, kdežto kdyby zasáhla blbá náhoda, tak by se dozvěděli že to nestálo 23,5, ale spíš 57 dolarů:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...