středa 17. srpna 2011

Mae Minerals tvářenky

Včera večer jsem ukázala MVP a dneska ráno jsou na řadě tvářenky. Odstíny na oficiálních stránkách bohužel vůbec neodpovídají ani u tvářenek ani u MVP a jsou opravdu špatně barevně nafocené, já jsem při své objednávce tak ani moc netušila, jaký odstín vlastně kupuji, takže objednávka bude taková trošku do loterie. Doufám, že alespoň trošku pomůžou moje obrázky.



Tvářenky jsou v osmi odstínech, teda podle názvů, no podle mého amatérského oka bych napočítala těch odstínů asi zhruba jen pět (a to ještě možná i toto je přehnané číslo): Blushing Pink je světle růžová. Dark Dusty Rose je tmavě růžovo-červená, velmi lesklá a kovová. Fall Leaves je broskvová. Golden Clay je broskvová do hněda. Natural Pink je světle růžová. Peach je broskvová. Peachy Pink je broskvová do růžova. Sunset je broskvová do hněda.



Všechny odstíny jsou velmi nenápadné a univerzálně použitelné (a nudné), snad jen kromě Dark Dusty Rose, která je jediná barevně výraznější a nápadnější. Ale tak pokud hledáte klasiku a v běžném líčení se raději držíte při staré dobré osvědčené zemi, tak myslím, že Mae Minerals má dostatečně co nabídnout... A kdyby jo, tak dneska nakupujte přes Heartsy (kupon $31 za $12).

6 komentářů:

  1. Líbí se mi Blushing pink, Fall leaves a Peach, právě tím jak jsou nenápadné:)Ale celkově na mě působí odstíny kladným dojmem.

    OdpovědětVymazat
  2. Fallleaves je krásná, o té budu uvažovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, škoda, že jsi neukázala na tváři, ale to by asi zabralo času! To chápu :)))
    Jinak co se týče nakupování přes Heartsy.. Já z toho mám strach :-/ Já nevím... Jinak než přes PayPal to nejde, že? Nebo...? Já se v tom fakt nevyznám.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nejhezčí je určitě Fall leaves a Peachy pink a Sun set ideál k moři!
    Ale teda nechápu jak to používáš, když je to tak v sáčku? Jak to nabereš na štětec?
    Ivet

    OdpovědětVymazat
  5. tak uvažujte, holky...

    anonymní jedna: to by asi zabralo. heartsy se neboj, jde to i jenom s kartou...

    anonymní dvě: naberu na štětec ze sáčku (pozor nabrat jen opravdu maličko, úplně to stačí), tvářenku zapracuji na hřbetu ruky nebo většinou ji jen zklepu (otočím štětec a rukojetí poklepu). ale chce to teda trošku cviku odhadnout, kolik je ještě ne moc...

    OdpovědětVymazat
  6. After application the hair is simply dried, either naturally or using a drier.
    Likewise, using imported shampoos and conditioners from a tropical country when your climate
    is cold and temperate is not such a good idea. When one thinks of fungus,
    they don't generally associate it with the head or scalp, but the itching, burning scalp, rash or pimples on the scalp could very well be caused by a fungus, requiring antifungal shampoo to provide well needed relief to the symptoms.

    Also visit my web-site hair products

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...