úterý 2. srpna 2011

Maybelline: Dream Satin liquid, 030 Sand

Tento makeup jsem si kupovala loni na konci léta. A asi jsem musela v té době upadnout na hlavu, ztratit krátkodobou paměť a přivodit si pomatení mysli, protože jiné vysvětlení pro to, proč jsem si koupila zrovna tento odstín, není. Ano, pochopili jste správně, dopustila jsem se začátečnické chyby a vybrala si příliš tmavý a příliš žlutý odstín.



No tak s tou tmavostí se to má tak Asi jsem byla minulé léto hodně opálená, že jsem si vybrala zrovna tento. To jsou ty procházky se psem a tak... Takže jsem makeup používala měsíc a pak musel putovat do šuplíčku. No a pozornosti se mu dostalo až v květnu letošního roku, kdy jsem si myslela, že jsem už opálená (no jo zase ty procházky se psem...), ale nebyla jsem, takže na řadu se dostal až teď v červenci. (Mimochodem nemáte někdo tajné zprávy, jestli léto už letos skončilo? Nebo bude ještě nějaké malé pokračování?)



A teď ještě ta žlutost. Ten makeup je žlutý, vypadám v něm trošku nemocně, trošku mrtvolně a trošku mimo. Ale není to tak zlé, protože žlutá se ukáže až při silné vrstvě, to já stejně nedávám, takže ta barva se tak nějak vstřebá. Tak se ukazuje jedna skvělá vlastnost tohoto makeupu, krásně se roztírá a po aplikaci splyne dokonale s pletí. Ale opravdu, toto je jeden s těch makeupů, který na pleti nanesený v tenké vrstvě, vypadá neviditelně, i když ho hledáte.



Další krásnou vlastností makeupu je celkem silné krytí. Konzistence je velmi lehká, krásně se roztírá, takže nakonec by jeden očekával jen přirozené náznakové krytí a nutnost použití korektoru. A ono ne. Už v první vrstvě je krytí celkem přijatelné, makeup lze snadno vrstvit a velmi přirozeně a nenápadně vypadá i při bodovém korektorovém použití. Takový trošku dva v jednom...



No jo, ale přichází jedna zrada, se kterou já osobně asi žít nedokážu. Ten makeup je strašně ulepený. Je cítit už při nanesení na obličej. Nejdřív jsem vinu kladla dennímu krému, protože jako jo, já se zrovna domazávala hutným krémem od YR, tak se nebylo čemu divit. Bohužel lepivá lepidlová vlastnost se ukázala i při použití širokého spektra jiných podkladových krémů, takže to už asi nebyla náhoda. Je pravda, že problém eskaloval především v horkých letních dnech, kdy jsem večer měla pocit, že si na ksichtu nosím veškerou špínu maloměsta, která během dne vlála mým směrem. Lepivost se částečně snížila zapudrováním, ale během dne v okamžiku ztráty pudrové vrstvy se lepidlo objevovalo pravidelně znova. Bylo cítit na obličeji, bylo to cítit v prstech, kdykoliv jsem se obličeje dotkla. Během chladnějších dnů situace nebyla tak dramatická, vlastně to bylo celkem v normě, takže je dost dobře možné, že v zimě bych to ustála bez nejmenších zaváhání. No jo, ale co v zimě s makeupem, který je příliš tmavý pomalu i pro moje letní já.



Teď už jen tak snad pro formu shrnutí dalších vlastností. Makeup má velmi lehkou a příjemnou texturu našlehané konzistence, která se snadno roztírá. Na obličeji je výdrž celkem obdivuhodná, pokud vezmeme v úvahu, že se jedná o běžnou drogérkovou nabídku (i když uznávám, že makeupy od Maybelline jsou pravděpodobně to nejlepší z drogérkových makeupů, tento je už můj třetí exemplář od této značky a opravdu bych chtěla vyzkoušet Fit Me Foundation, která se u nás neprodává, takže si asi budu muset vystačit s Affinitone). Krytí sice nedrželo 100%ně celý den, ale i mé odpolední já bylo celkem spokojené. Efektem je tento makeup lehce rozjasňující a zanechává hebkou, jemně lesklou pleť. Ani po přepudrování to není úplně matné. A opravdu mi přišlo, že póry jsou lehce zamaskované. Že má ten makeup balení s pumpičkou, jste si asi všimli na obrázku. Tak kolem a kolem bych tento makeup doporučila spíše pro suchou pleť, která potřebuje rozjasnění, střední krytí a lehkou konzistenci. A taky nejspíš bude nutné to používat jen v zimě, protože horko mu prostě moc nesvědčí...

14 komentářů:

  1. Tento make-up som ani nevidela v drogérii, ale aj ja mám s Maybelline dobré skúsenosti, teda so spomínaným Affinitone, a ten bol fakt super. Neviem možno som len slepá že som si ho nevšimla (čo je dosť pravdepodobné). Inak pekná recenzia :)


    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Make upy od Maybelline mám skoro všechny vyzkoušené, tenhle jsem používala asi tak před dvěma roky, takže si přesně nevybavuji jak mi sedl, ale vím že jsem s ním byla spokojená. A máš pravdu je lepší spíše na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho doma:) je pravda, že je trochu mastnější, ale souhlasím i s tím, že pěkně kryje a nevytváří masku. Také ho používám na podzim/zimu.

    OdpovědětVymazat
  4. ja neviem. tento mam v odtienoch Ivory {zlty} a Porcelain {na leto na mna moc svetly, ale trosku do ruzova, takze v tomto fajn} ale mne nejako nesedi - asi si ho neviem dobre naniest, ale mam pocit akoby panciera na tvari a mne teda dost zvyraznuje pory :( lenze moje pory su vyrazne samy o sebe, takze mozno je to tym. ale ta kremova konzistencia je prijemna, to hej. vlastne kvoli tej konzistencii ma aj dost mrzi, ze mi tak nesedi...

    Jana Samalik {neda sa mi prihlasit}

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám asi ještě někde taky, ale nemám tušení, co jsem si o něm myslela... no, nejspíš nic dobrýho, když upadl v zapomnění a nepoužívám ho :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jana šamalík: já ten makeup taky strašně cítím na obličeji, i když ne jako masku, ale přesně jako to lepidlo. a pro mě je to škoda, protože jinak je ten makeup opravdu dobrý... zkus to nanést štětcem, já mám pak na obličeji mnohem lepší pocit... (i když pořád to není úplně ono a taky, kdo by se každý den otravoval se štětcem, že ano)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak tak koukám a čtu, makeup přímo pro mě. Makeup dávám jen v zimě. Asi se na něj mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten makeup jsem měla a moc se mi líbilo to krytí. Ale jak říkáš: děsně ulepený. A já ho používala v zimě. Venku ok, ale jak jsem vešla dovnitř do vytopené místnosti (v práci, v obchodě, doma...) tak to prostě nešlo. Přišel mi pak najednou těžký a maskoidní a slitý a fuj. Přála bych si lehkost Pure Foundation (která už se nedělá, nebo alesoň u nás není) a krytí Dream Satin Liquid.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem si ho dneska koupila a jsem na něj zvědavá

    OdpovědětVymazat
  10. Já ho používám celoročně a lepší jsem neměla. :-) Řekla bych, že odstín 010 Ivory je nejlepší, sedne snad každému.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento makeup som pouzivala v zime a musim suhlasit, na zimu je velmi dobry, ma take akuratne krytie a taky akoby zamatovy pocit na tvari :) Jeho velke plus je ze plet nevysusuje, nerobi flaky, no na 2 strane ani nie je mastny. Ja som ho pouzivala bez pudru a v pohode. Ale fakt skor na chladnejsie pocasie. Inak, odtien 010 Ivory je najvhodnejsi pre bledsie typy (a obzvlast v zime). Asi si ho zas kupim :)

    OdpovědětVymazat
  12. Supr recenze. A přidám své zkušenosti, odstín Ivory 010 je opravdu dobrá volba je to takový zlatý střed, make-up dlouho vydrží na obličeji zdál se mi i voděodolný, kryje nedostatky a jak už se zmíňovaly holky, že je mastnější, tak na rozdíl od jiných make-upu, které mě osobně vysušovaly. A přes léto stačilo jen trochu přes make-up přepudrovat. Jednu malou výtku bych měla, po vyčerpání make-upu ze skleničky která ma pumpičku, ostatek make-upu jsem musela vymazávat špejlí. Ale to mě neodradí si ho koupit v dostupné prodejní síťi po třetí. PS: najdete lepší, dejte vědět!

    OdpovědětVymazat
  13. dlho dlho som ho pouzivala, ale potom som ho uz v drogerii nevidela. alebo som slepaa?? :D neviem fatk, ale bola som s nim velmi spokojna.
    teda dufam, ze myslim tento, lebo fakt si dobre nepamatam obal :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že zrovna tento se přestal vyrábět.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...