pátek 5. srpna 2011

Quite Unique a Summer ScentSations

Možná jste si dneska prohlédli nabídku Heartsy na zítřek a jediné, co Vás zaujalo, byla nabídka Summer ScentSations. Už jste se těšili, jak v sobotu o páté (hned po čaji) svedete souboj o kupón: hodnota $24 za $10. No a pak jste si všimli... tato nabídka bude pouze pro VIP.

No vidíte, ještěže mě máte... protože Vám povím, že kromě Heartsy existuje i jeho starší a chudší bratranec Quite Unique a tam si kupón $20 za $10 pro Summer ScentSations platný i pro normální smrtelníky můžete koupit už dneska.

Tak to bylo jen tak na okraj...

16 komentářů:

  1. Tam bych si i vybrala, když jsi nám to takhle pěkně strčila pod nos, ale oni nezasílají do ČR... jaká je asi tak šance, že mi odpoví na dotaz dřív než si zbytečně koupím ten kupon... :-) asi na to kašlu.

    OdpovědětVymazat
  2. já si kupón koupila. na etsy do eu zasílají, sice je to možná trošku dražší...
    jinak kupon jde vždycky vrátit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem to prozkoumala důkladněji a EU nemají přesně u těch věcí, který jsem chtěla a včera rozklikla...

    OdpovědětVymazat
  4. aha, tak to mám asi potom štěstí, že to, co chci já, posílají...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koupila jsem si ten kupon a tedkom sem se uplně vyděsila, že nezasílají do ČR...Tak jak to tedy je?

    OdpovědětVymazat
  6. tak nakoupila jsem normálně a za parfém, tři minerální makeupy a kelímek na rty mi to normálně napočítalo poštovné... $8 do čr. takže se neděs, do čr posílají. nebo když tak jde kupon vždycky vrátit.

    OdpovědětVymazat
  7. Uff:D SEm ráda:) Chtěla jsem se zeptat u některých jak je poštovné tak je tam EU a někde jen jiné destinace nebo tak něco, myslíš že i tak zasílají do ČR? Jo a ještě sem se chtěla zeptat včera jsem si ten poukaz koupila, platila jsem to nějak pomocí googlu, ale ted se nic neděje...oni mi to nějak elektronicky pošlou? Jak se platí s paypalem vím, i online kartou umím, ale nikdy to nebylo prostředictvím googlu a už vůbec to nebyl poukaz...

    OdpovědětVymazat
  8. l.a.n.y: taky jsem to platila přes google, ten si pak nakonec v posledním kroku řekl o číslo karty (paypal mi to snad ani nenabídlo). a poukaz mi přišel na email snad do dvaceti minut, maximálně...

    OdpovědětVymazat
  9. no mě došel jen mail, kde si můžu kontroloval objednávku, zatím tam je jen, že je přijata...říkám si, že když sem to objednávala v sobotu, tak asi o víkendu nemakaj:D Teda opravdu v to doufám

    OdpovědětVymazat
  10. l.a.n.y: jako je to asi možný, že o víkendu nepracují... mě přišel email z google checkout, že potvrzení objednávky, že si to můžu zkontrolovat, že to je na kupon do summer scentsation a že jsem platila kartou. já myslím, že jestli si dostala ten samý email, tak dostaneš ten kupon zítra...

    OdpovědětVymazat
  11. Stále mi nic nepřišlo, už začínám být trochu nervozní, přeci jim to nemůže trvat tak dlouho...

    OdpovědětVymazat
  12. tak to je opravdu divné. to já jsem už i nakoupila a už mi ten balíček i odnesli na potu. ještě mě napadá: a zaplatila si to? jinak být tebou bych se už zajímala na quite unique, jak to vlastně je a co dělají...

    OdpovědětVymazat
  13. JJ na účtě mám tu částku blokovanou, dnes sem platila na voucher na Heartsy a bez problému, už sem i objednávala. No ono je problém, že nejsem až tak dobrá v angličtině, ale zkusím to hodit do překladače, snad pochopí o co jde

    OdpovědětVymazat
  14. tak kdyby si třeba chtěla něco pomoc, tak se klidně ještě zeptej...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem hned usedla k pocitaci a prozkoumala obe stranky a musim rict, ze me (diky Tobe=))zachvatilo etsy/heartsy silenstvi=) objednala jsem kupon z heartsy a i s mesicnim VIP clenstvim jsem zaplatila jen $5=) Tak uz se tesim na vyrobky, jen me trochu vydesila ta dodaci lhuta=) A jeste jeden dotaz, jak se rusi to VIP Heartsy clenstvi? Musi se nekam volat, nebo je tam nejaka volba primo v nastaveni uctu?

    OdpovědětVymazat
  16. talka: zrušení není vůbec jednoduchý. já si nejdřív myslela, že se mě paypal prostě každý měsíc zeptá, jestli to chci platit nebo ne... ale prdlajs, musíš to iniciativně zrušit sama. ta volba je někde v my account - profile - my money - my preapproved payments a tam to zrušíš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...