středa 10. srpna 2011

Souboj rozjasňovačů: Spotlight x Highlight White x Star Dust

Dneska pro Vás mám jenom takové rychlé srovnání tří rozjasňovačů, které vlastním. Plně si uvědomuji, že v posledním článku o GingerLuvs jsem Vám ty odstíny ani pořádně neukázala. Když ono to je strašně těžké vyfotit pořádně rozjasňovač, hlavně v okamžiku, kdy se na nás léto vybodlo z vysoka a odjelo na dovolenou do Karibiku se opalovat, zatímco nám tady ve střední Evropě nechalo déšť, mraky a studený vítr. Protože bez slunka se takový rozjasňovač fotí opravdu těžce, ono to při běžném denním světle vypadá spíš jen tak obyčejně bíle... Ale máte štěstí, dneska sluníčko na Vysočině svítilo asi dvě hodiny...



Pro srovnání Vám tedy exkluzívně nabízím odstín Highlight White od GingerLuvs, hned vedle něj se třpytí e.l.f. Shimmering Facial Whip, Spotlight. A pro kompletní sestavu jsem přidala i Star Dust od LilyLolo, protože je to ten nejvíc rozjasňující minerální rozjasňovač, který doma mám (přesněji měla jsem prozatím). Obrázek si můžete udělat z obrázků:

denní světlo, slunce pod mrakem
Za normálních podmínek takového běžného denního neslunečního světla, ty rozjasňovače vypadají stejně. Barevně je odstín stejný, jen ta intenzita lesku a pigmentace barvy se liší od nejsilnějšího Spotlightu, přes celkem běžný Highlight White až po o dost slabší Star Dust.

silné denní světlo
Jakmile do hry vstoupí sluníčko, ukáže se jedna věc. Star Dust je žlutý, jasně, že ne žlutožlutý, ale zlatý podtón je tam opravdu poznat. Se sluníčkem se taky ukáží třpytky, při bližším pohledu jich ve Star Dustu najdete opravdu hodně, kdežto u zbývajících dvou budete hledat dlouho a důkladně. To je přesně ten rozdíl, který dělá velký krok od tuctového třpytkového rozjasňovače k tekutému lesku. Jasně, že Spotlight i Highlight White mají v sobě třpytky, jak jinak by taky odrážely to světlo (a zrovna u SFW se ty třpytky postupem času na obličeji ukážou), ale jejich koncentrace a mikromaličkost je činí velmi špatně viditelnými. Výsledkem takových rozjasňovačů je právě ten zdravý lesk na líčkách, po kterém všichni toužíme, a ne milión třpytek kdesi cosi...

na přímém slunci

Nejlépe se ten lesk samozřejmě ukáže na sluníčku. Tak Star Dust už snad můžeme vynechat, protože je jasně vidět, že jeho výkon prostě nic moc. Největší výkon podává Spotlight, to je blesk, že by si babička raději měla nasadit sluneční brýle... Highlight White mu ovšem nezůstává příliš dlužen, jen prostě ten lesk je sofistikovanější a letmý. Můžete si všimnout, že Spotlight i Highlight White celkem výrazně barví pokožku do bíla. Spotlight v tomto ohledu přeci jen získává bodíky navíc, protože se lépe roztírá do ztracena a zůstává jen lesk. Ovšem nebudu v soudech příliš zbrklá, protože mně se vlastně ten bílý efekt Highlight White líbí. Je to rozjasnění a projasnění pokožky 2v1. S pudrem se sice musí opatrně, hlavně teď v létě, kdy každá bílá vynikne...

... a vlastně mi už přijde, že se tady celkem až moc vykecávám a přitom už ani tak není moc o čem. Co jsem chtěla říct, ukázaly fotografie a já osobně se už nemůžu dočkat zimy, kdy si tu bílou konečně pořádně užiji.




4 komentáře:

  1. Mně se třeba ta nenápadnost Star Dust i líbí :) Jinak moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Elf mě oslovil nejméně, poněvač už vidím jak by mi zalezl do pórů a pak lehce sesunul. FFajn článek.

    OdpovědětVymazat
  3. toto je skvele porovnanie, diky!!! a asi som sa z toho tvojho vykecavania zamilovala :) a ten highlight white si kupim!
    mohla by si este v skratke porovnat ten spotlight s palmer's body gloss? (a kde si ho kupila???)

    Day - mne ten elf do porov nezalieza, ja osobne ho mam velmi rada. podla mna stoji za vyskusanie, stoji 1 euro a vydrzi dlho, staci ho malicko

    Jana Samalik

    OdpovědětVymazat
  4. van apperly: děkuji

    day: a zrovna do pórů nezalézá vůbec. ale jeden problém se sfw mám, zrovna dneska jsem si ráno dala citrus a odpoledne jsem se na sebe zblízka koukla do zrcadla a řekla si: sakra, odkaď se na mě vzaly všechny ty třpytky. měla jsem je úplně všude, od linie nosu až po oči...

    jana šamalík: já to srovnání zkusím nafotit, až bude sluníčko (takže nejspíš až tak za rok) a palmers jsem koupila tady: http://www.prijemnapeceoplet.cz/. dá se najít i za pěkné ceny na amazon.co.uk (jen pozor, musíš si ohlídat poštovné)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...