pondělí 1. srpna 2011

Willow Tree Minerals

Tak o WTM se na Heartsy svedla válka kliků... No já byla jako VIP lehce vysmátá a nakoupila jsem s předstihem, ale mnoho dalších muselo spolknout hořkou pilulku zklamání a prošvihnuté příležitosti. Při nakupování byl zákaznický servis WTM rychlý a užitečný, vypravení mojí objednávky zvládli za jeden den, pošta si taky pospíšila, takže jsem už po dvou týdnech rozbalovala balíček...



Tentokrát jsem objednávku pojala zkušebně a koupila jsem si vzorky. Hodnota kupónu vystačila na 15 vzorků, štětec na tvářenku a poštovné. Vzorkovala jsem tvářenky, rtěnky, linky, pudry. Štětec na tvářenku jsem přidala, protože jsem měla pocit, že si zasloužím obdržet i něco hodnotnějšího v objednávce. A dobře jsem udělala, protože mě opravdu zklamala velikost vzorků. Jestli jste někdy vyzkoušeli něco ve vzorku od The All Natural Face, tak toto je podobné, možná snad ještě menší.

vzorek tvářenky

vzorek rtěnky


Ze štětce jsem byla nejdřív zklamaná. Prostě na první pohled to opravdu nebyl můj šálek čaje. Po rozbalení jsem byla ovšem mile překvapená, protože ten štětec je opravdu hodně podobný na Studio Blush Brush od e.l.f., no a to už asi víte, že to je můj nejoblíbenější štětec na tvářenku. Z čeho jsem zklamaná nebyla, bylo balení vzorků, všechno čistě a úhledně zabaleno, byla přiložená vizitka a letáček, štětec měl malou mašličku... Nejsem extrémně holčičí typ, ale tato roztomilost se mi líbila.



Willow Tree mají svou vlastní stránku, tam si ovšem my smrtelníci tady ze střední Evropy nic nenakoupíme. Pro mezinárodní zájem prodávají přes Etsy i přes ArtFire, takže si můžete vybrat. (Heartsy nabídka byla pro ArtFire.) No ale jestli si chcete omrknout odstíny a vybrat si alespoň trošku podle barev, tak stejně nejdřív musíte navštívit jejich vlastní stránku, tam si vybrat, co a jak barevně chcete, protože nabídka na Etsy i ArtFire není moc šťastně udělaná a prostě srovnání a vybrání z dostupných odstínů se nikde nedočkáte.

7 komentářů:

  1. Těším se na recenze... Já se v těch minerálních značkách moc neorientuju, proč o to byla taková bitka, je na nich něco tak hrozně extra? Kromě těch promo obrázký, ty jsou fakt vychytaný, to uznávám... Koukala jsem na ty stránky a ony jsou ty firmy všechny na jedno brdo, samý my jsem ti nejvíc organičtí, přírodní atd.. všichni ostatní tam cpou ještě něco ošklivýho... Trochu se v tom ztrácim.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, som tvoj nový sledovateľ, blog sa mi veľmi páčí :))

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenze! Objevila jsem tvůj blog nedávno a začala tě "sledovat", je super! A k předchozímu článku - na Sex ve měste se šíleně těším!!! Ten shimmer od Elfu vyzkouším. ;)
    U mě na blogu probíhá práve giveaway, budu ráda, když se zúčastníš: http://stylebyveronika.blogspot.com/2011/07/giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj som nova sledovatelka užasny blog čakam giveawaaay su užasne ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. rena, já myslím, že speciálního zas tak nic moc. jen je to přece jen trošku známější firma. (však kdyby byla na heartsy akce na silk naturals, tak asi i polovina vip ostrouhá.) a taky je pravda, že spousta těch firem, která inzeruje na heartsy, toho prodává strašně málo, většinou jen přesypává micy (a to je v případě minerálních makeupů naprosto neodpustitelná věc). wtm mají opravdu velkou nabídku originálních odstínů. taky prodávají rtěnky, to se hned tak nevidí...

    baška(: děkuji.

    veronique: taky děkuji a těš se.

    ika: a já zrovna teď žádnou soutěž nemám v plánu, asi budu muset něco vymyslet.

    OdpovědětVymazat
  6. no som zvedava, co na to povies.

    skoda, ze sa mi neuslo, mala som zalusk na body frosting a este na ten prasok na akne. mozno sa po vyplate rozkyvem k objednavke vzoriek

    Jana Samalik {google ma odmieta prihlasit}

    OdpovědětVymazat
  7. jana šamalík, tak já si ten prášek na akné objednala a ve vzorku přišlo tak malé množství, že mi to asi nevystačí ani na jedno použití...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...