středa 14. září 2011

20x: 10/20 ...já voním.

Tak minulý týden jsem si tady vískala, jak to není vůbec těžké a jak mi to prospívá... Ovšem situace se obrátila a ta nákupní energie, kterou v sobě už měsíc potlačuji, začíná lehce probublávat. Ve čtvrtek se mi mírně orosilo čelo, když Eyeko přišlo s nabídkou 40% off. Jako jasně, v Eyeku toho vyrábí pořád míň a míň, to, co jsem chtěla vyzkoušet, už dávno nemají v nabídce, ale 40% je 40% slevy, že ano. V sobotu ráno se to už nedalo a šla jsem prohlédnout drogérie. A tentokrát jsem nešla nakupovat prací prášky ani jar. Nakupovací múza ovšem nestála po mém boku a nikde se nenabízelo nic zajímavého. Žádný výprodej za 5 a podobně. Naštěstí i nabídka na Heartsy stojí za velké kulové, takže ani tam energii upustit zatím není kde. No a pak jsem jen tak omylem narazila na podzimní kolekci Silk Naturals a to se mi zastavil tep srdce, protože jako já z toho "potřebuji" minimálně dvě rtěnky a tři tvářenky. Zatím jsem nic nekoupila, takže by se dalo říct, že štít mám pořád čistý, ovšem v prstech mi to svrbí.



9/20 Viva La Juicy, One Hand Washes The Other, vzorek tuhého parfému
Byla to taková letní vůně, kterou jsem si celkem oblíbila, ale zas žádná nezbytnost, alespoň pro mě. Hlavně v OHWTO nabízí takové množství vůní, že si raději příště vyberu něco, co jsem ještě nezkoušela, než se pořád jen opakovat.

10/10 Juliet, Sweet Anthem, tuhý parfém
Jsem celkem ráda, že už je to pryč. Ta vůně se mi sice líbí, vlastně to byla vůně číslo jedna za celé léto, ale na druhé straně mě dost otravovalo, že se musí skladovat v ledničce, protože jinak ta konzistence nic moc. Jo a jeden ten tuhý parfém od SA mi vydržel dva měsíce denního používání.

Čím se budu teď vonět Vám ani nebudu ukazovat, protože tuhých parfémů mám nasysleno asi na pět let dopředu, takže nebojte... já si něco vyberu. Ještě stále se můžete účastnit soutěže a jen tak mimochodem povím, že mě překvapilo, že skoro nikdo nechce vyhrát ty třpytky od Be Never Too Busy To Be Beautiful. A pak mi došlo, že já jsem tam vůbec nenapsala, jaká exkluzivní příležitost toto je. Takže si pište do zápisničků, že
  1. BNTBTBB je sesterská firma Lush,
  2. která už nikdy nic nevyrobí, protože byla zrušená,
  3. a že ty třpytky už nikdy nikde jinde nekoupíte. 
  4. Prostě jedinečná sběratelská příležitost, až mě to samotnou překvapilo, že to tady nabízím... a zadarmo. 

12 komentářů:

  1. Tak já už 20x dno porušila. Ale omlouvám mě snad, že jsem nakupovala kosmetiku ve velké akci a ještě k tomu to byly všechno dárky k narozeninám, které jsem si mohla sama vybrat:) Ale jinak se snažím poctivě spotřebovávat a u některých produktů se už blížím na dno:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem držela nakupovací půst a včera bum prásk-dva laky na nehty - dokonce barvy, které už mám, ale tohle byla jiná značka no:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty třpytky chci chci :P. :D:D Máš štěstí, že kolem nic není :P.

    OdpovědětVymazat
  4. A co se to e Eyekem děje? Jaktože mají v prodeji jen tři laky např.?:-o

    OdpovědětVymazat
  5. katie: tak narozeniny se nepočítají.
    noogeta: to je přesně ta nakupovací energie, která najednou musí ven... a to se projeví takovým naprosto iracionálním nákupem.
    kejtyna: tak nevím, drž si palce a podplať random.
    dejnicka: vím, že laky v eyeku zrušili už dávno a teď jenom doprodávají zásoby. ale co se děje tak všeobecně, že všechno ruší a mají toho pořád míň a míň??? asi se to neprodává.
    evie: já se opravdu snažím. děkuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Drz se! Moc ti fandim, ja bych to totiz nezvladal, takze obdivuju kazdyho kdo se o tuhle abstinenci pokusi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No to snad néé:,-( Já jejich nákup pořád odkládala...

    OdpovědětVymazat
  8. já takx chtěla ty třpytky:D

    OdpovědětVymazat
  9. A to já tě trochu poškádlím, já nemám sílu se tou angličtinou prokousávat...http://www.mulondon.com/ ...=)

    OdpovědětVymazat
  10. dáša: aha, moc děkuji. no já mulondon trošku znám a zas až tak mě to zatím nezlákalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...