pátek 2. září 2011

20x: 6/20 na rty

Poslušně hlásím, že se držím. Nic jsem nekoupila. Teda je pravda, že máma mi z Brna dovezla šampón od Yves Rocher na padání vlasů, no ale tak to jsem nekoupila osobně (sice jsem tam mámu poslala, dala jí kartičku, přesné instrukce a slevový kupón, ale to se snad nepočítá), nic jsem neplatila a taky jsem měla narozeniny. Pak přišel tedy jeden krizový moment, kdy jsem zjistila, že Joppa Minerals teď nabízí poštovné zdarma a Joppa Minerals chci vyzkoušet už delší dobu, čelo se mi orosilo a o deset minut později jsem s třesoucí rukou zavírala okno prohlížeče. No trošku mě to straší, ale tak předpokládám, že nějaká pěkná slevová akce se objeví i před Vánocemi (a to už snad tu dvacítku budu mít svouknutou).

5/20 The All Natural Face: vzorek malinového balzámu
Tento malinový balzám jsem dostala ve vzorku a myslím, že nebýt skvělého 20x projektu, tak by mi nejspíš ten vzorek ještě dlouho strašil na poličce, až bych ho za dva roky vyhodila. Tak proto se i vzorky počítají. Malinový balzám byl docela voňavý, hydratoval dostatečně a trošku chutnal. Žádný bůhvíjaký zázrak to zas není, prostě takový obyčejný fungující voňavý a s příchutí balzám na rty. Mým balzámem číslo jedna teď bude ten s příchutí černé třešně, mazlavý, voňavý a příjemný, opět žádná dechberoucí hitovka, spíš taková klidná jistota.



6/20 Willow Tree Minerals: Lip Shimmer (8 vzorků)
A tohle je úplně jiná, prostě tyto rtěnky jsou úžasné. Já bez nich asi nepřežiji... No nic, recenze následuje brzy. Dál bych ráda dopatlala rtěnky od alverde, protože je nemám moc ráda, ale je mi líto je vyhodit. Jo a těch osm vzorků bylo tak maličkých, že si je počítám jen za jedna.



A ještě se chci zeptat, jestli Vás náhodou takovéto příspěvky nenudí. Protože jako... tady se vlastně nic nového nedozvíte, je to spíš taková reality show o tom, co mi v týdnu skončilo v koši. A nerada bych zatěžovala někoho nevyžádanými informacemi povrchního obsahu a bulvárního významu.

9 komentářů:

  1. Nenudí, je fajn že se takhle dokážeš držet!

    Včera jsem měla tel. kvůli beaty boxu-měli tam menší problém, vypadlo jim moje směrovací číslo. Tak jsem se při té příložitosti zeptala, kdy dorazí a zda v něm bude tam micelárka. Slečna či paní byla jaksi nekonkrétní, že si vyhrazují v případě vyčerpání změnit vzorečky-čili to co si můžeme přečíst na stránkách. Tak po mém menším nátlaku si ke mně udělala poznámku-micelárka.
    Uvidíme, jsem po včerejšku mírně rozpačitá:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nenudí, baví mě :-)
    Na boxik taky čekám. Jsem zvědavá jak dorazí co dorazí. No uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  3. ze ci ma to nenudi??!!! vsak ja teraz kvoli tym Willow Tree ruzom ani spat nebudem! :-D
    navyse som nieco taketo potrebovala ako sol, lebo Yves Rocher mi posiela reklamne letaky kazdu chvilku a mam pocit, ze vsetko z toho potrebujem :) nazbierala som 4 peelingy, 4 zmatnujuce kremy a hydratacne ani nepocitam. trochu ma ospravedlnuje, ze z tych zmatnujucich mi 3 nevyhovuju a hydratacny som pre seba este poriadny nenasla. ale aj tak... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Občas nudí.
    Strašně se mi líbilo, když jsi psala o svých vlasech, nebo miluji rubriku MT + něco málo ze tvého dne :-)
    Recenze mě moc neberou.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nenudí, ráda sleduju jak s tímto projektem pokračuješ.

    OdpovědětVymazat
  6. noogeta: tak teď jsem teda opravdu zvědavá, co mi přijde domů.

    yarisse, shaki, viennettka: tak to jsem ráda.

    anonymní: tak makeup bude... takže pro každého něco.

    OdpovědětVymazat
  7. rozhodně nenudí, baví mě to:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...