úterý 13. září 2011

Dárkomat: třpytivě a s glancem. UKONČENO

Toto je dvoustý článek napsaný mnou osobně na blogu ...den je krásný. A taky jsem nedávno přivítala dvoustého posluchače (přes GFC), čehož si moc vážím a všem moc děkuji za takovou přízeň. Jako tyto dvě události bohužel nenastaly ve stejný den, vesmír mi asi nepřál, ale i tak je čas na oslavu. Takže co můžete vyhrát? Třpytky.


Nejdřív si povíme něco málo o výhře. Třpytky to jsou dvoje (takže budou i dva výherci). Třpytky číslo jedna jsou od Gosh a jmenují se Effect Powder, odstín Gold Dust. Podle všeho je to vlastně třpytivý pigment a jde použít klasicky jako oční stín. Nikdy jsem je nepoužila, ani nevyzkoušela, balení je standardní se sítkem a velikost 2,4g. Třpytky číslo dva jsou od Be Never Too Busy To Be Beautiful a konkrétně je to Glitter Pot, odstín Iris. Toto jsou víceméně pouze třpytky, které samostatně moc fungovat nebudou, chce to asi pod to dát nějakou jinou barvu. Podle recenzí, co jsem kdysi načetla, ty třpytky nic moc nedrží a chce to dobrý podklad, na druhou stranu jsou ale uskladněné v krásném vyřezávaném dřevěném soudku. Třpytky jsou asi dvakrát vyzkoušené a velikost balení je 4g.




A co musíte udělat, abyste vyhráli?
  • Musíte akceptovat to, že výhra není nová. Třpytky od Gosh tedy nebyly nikdy otevřené ani vyzkoušené, ale zase už je mám delší dobu, asi dva roky. Třpytky od BNTBTBB byly otevřené, asi dvakrát vyzkoušené, ale nepoužívané, jo a taky vyrobené před dvěma roky, na druhou stranu mají spíše uměleckou a sběratelskou hodnotu. A co by se třpytkám asi tak mohlo stát? Mohly by se přestat třpytit?
  • Musíte nechat komentář pod tímto článkem.
  • Napište mi, co chcete vyhrát. 
  • V komentáři musíte nechat Váš email.

    A to je vše. Jestli se Vám to zdá málo, můžete mi cokoliv kdekoliv připsat, já se zlobit nebudu a s radostí si přečtu každé písmenko. Budu losovat ze dvou skupin, podle toho, co chcete vyhrát. Vítěz bude vybrán random.org za týden, tento dárkomat je otevřený do pondělí 19.září 12:00, vítěz bude uveřejněn v úterý 20.září ráno. A to jen tak mimochodem příští týden začíná také nová seriálová sezóna na amerických televizích, taky se těšíte na nové HIMYM, BBT, DH (je možné, že poslední série), Glee nebo GA (asi taky poslední série)?

    39 komentářů:

    1. Vyberam si tryptky od Gosh :)
      mychocolatemuse@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    2. Jé, třpytky. Já jsem pravděpodobně v minulém životě byla strakou, miluju všechno, co se třpytí. Pokud vyhraju, prosila bych číslo jedna.

      Jinak na seriály se taky těším, Na Vampire Diaries, GG, a 902 10. Už se nemůžu dočkat.

      ala.kasparkova@gmail.com

      http://alushkainlondon.blogspot.com/

      OdpovědětVymazat
    3. To je těžké, obě výhry padají skvěle, ale asi zvolím Gosh.

      aga.hauerova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    4. Mne sa tiez viac paci Gosh :)
      absolutvejs@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    5. Lalala, třpytečky - v případě výhry bych brala Gosh, jelikož jsem ještě od téhle značky nic nevyzkoušela:)
      Noogeta@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    6. gosh doma mam, tak si vyberam tie druhe :))
      uz mi naozaj chyba himym, tesim sa moc!

      mojblog22@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    7. beautybybellatrix@gmail.com

      rada by som vyhrala cokolvek :)

      OdpovědětVymazat
    8. Gosh už doma mám a jsou perfektní, takže volím třpytky od BNTBTBB. Asi bych je volila i tak, protože to balení je rozkošné.
      A vlastně ještě gratuluju k malému výročí a čtenářům;-)
      Seriály nové ani nestíhám, tak už se těším až tak za 5 let dorazí k nám:-D
      dejnicka@volny.cz

      OdpovědětVymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      OdpovědětVymazat
    10. Mohly by se přestat třpytit? :D:D:D
      Já bych si vybrala ty od Be never. Vypadají docela zajímavě :D.

      OdpovědětVymazat
    11. Já bych zvolila ty od Gosh. Ty druhé mají rozkošné balení:-)
      kate.trpalkova@gmail.com

      A nejvíc se těšim na HIMYM:-)

      OdpovědětVymazat
    12. jeee určitě Gosh!a tvůj blog je úžasný-vždycky mám radost, když vidím že je nový článek:)
      Denisa
      denishenka@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    13. Já bych zvolila ty od Gosh. Skvělá třpytivá giveaway. :)))
      tellisecek@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    14. Mně by se líbily ty Be never busy to be beautiful :). nuf.nuf@centrum.cz

      OdpovědětVymazat
    15. Ja bych rada vyzkousela ty Gosh:)
      jana.ei@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    16. Ahoj,
      v případě výhry bych si vybrala třpytky od Be Never Too Busy To Be Beautiful (teda přiznávám, že nejvíc mě zaujal originální obal :)). Připomíná mi solničku (uvidíme, zda bych ji po vyplácání/nechtěném vysypání na koberec využila k tomuto účelu... no třpytivé kuře jsem vždy chtěla).
      :)
      zejzen@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    17. Ahoj. Já bych chtěla ty třpytky od Gosh.

      petra-bur@seznam.cz

      Co znamenají zkratky BBT, DH, GA? Na Glee se taky těším, HIMYM zatím sleduji jen na prima-cool...

      OdpovědětVymazat
    18. Gosh gosh gosh ! <33
      vampire diares! na ty se straašně těším :)
      alicecincurova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    19. Já bych brala Gosh, nic od nich jsem ještě nezkoušela... :)

      kyky99@seznam.cz

      Co se týče nové seriálové sezóny, nemůžu se dočkat, konečně bude na co koukat... :D

      OdpovědětVymazat
    20. Chtěla bych ty třpytky od gosh :)
      magnifity@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    21. Ja bych brala ty od Gosh, jeste jsem nic nezkousela. :)
      ifuckedyourboyfriend@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    22. chtěla bych Be Never Too Busy To Be Beautiful, moc se mi líbí ten název:D

      july.mayova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    23. Hrozne by som chcela tryptky od Gosh :)
      mmirka02@azet.sk

      OdpovědětVymazat
    24. brala by som Gosh :)
      juliadreams@centrum.sk

      OdpovědětVymazat
    25. ja som tiez pre Gosh :)

      veri.soltesova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    26. hlasuju pro jedničku a moc chválím blog :-)
      manon.pleskot@centrum.cz

      OdpovědětVymazat
    27. Teeeda to je krásna drevena krabicka. Bohuzel nemam zadny podklad, nebo fixator, nebo co ja vim, aby trpytky drzely :(
      Takze pekne prosim Gosh :-)
      lucie.vejmolova@google.com

      OdpovědětVymazat
    28. Jé, žádný takový podobný produkt jsem zatím nezkoušela, takže je možná na čase...tedy jestli vyhraju:)Takže, prosím, jedenkrát Gosh:)
      mylifestyleblog@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    29. Spíš bych volila na zkoušku Gosh.
      Jinak seriálů se tak jako většina nemůžu dočkat, zase budeme mít co na práci místo učení v semestru :o) Hezký den!

      monika@fashioncabinet.cz

      OdpovědětVymazat
    30. Jsem rozhodně pro dřevěnou krabičku :o) je naprosto okouzlující!
      kolarova.monika@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    31. Gratuluji k počtu čtenářů a moc se těším na nové články!

      Já bych si vybrala Be Never...
      mina@minaandanailpolish.com

      OdpovědětVymazat
    32. Dvojitá gratulace, snad bude stále více čtenářů i článků ;)

      Těžké to rozhodování, ale v případě výhry (s mým štěstím následuje po napsání tohoto slova jenom hysterický smích) bych asi pravděpodobně volila ty Gosh :)

      delineate@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    33. Já bych si vybrala Gosh, protože přiznám se, nemám zkušenosti s tou kosmetikou :))

      Jokinka@email.cz

      OdpovědětVymazat
    34. Gratuluji ke kvetoucímu blogu, jen tak dál!

      Ony tomu holky vůbec nerozumí, já oceňuju sběratelské kousky a krásné balení, takže v případě výhry bych prosila třpytky od BNTBTBB.

      viennettka@centrum.cz

      OdpovědětVymazat
    35. Jůů dárkomat :o)
      Akceptuji :D
      Já bych brala Gosh :)
      Pipeta5@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    36. tři týdny jsem tvůj blog neviděla a tak jsem tohle málem prošvihlaa :( Já bych chtěla třpytky od Gosh
      pimpolinka@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    37. A jsem v pěkné prd*li, víme?! Protože jsem nemohla soutěžit... :( Teda mohla, kdybych to zjistila dřív. Jsem kráva rohatá! Já nikdy neviděla BNTBTBB na vlastní oči (a asi ani už neuvidím :D), takže o tohle by se měly holky poprat. A zrovna dneska mám naplánovaný třpytkový post ;)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...