úterý 6. září 2011

Essence eyeshadow


Před nějakou dobou jsem měla období, kdy jsem každou návštěvu Rossmanna zakončila nákupem mono očních stínů essence. Asi to byla nějaká přechodná viróza, teď už to naštěstí přešlo. No jo, ale teď se možná ptáte, co na těch stínech vidím. Kulaté praktické balení, které něco vydrží, drží v zavřeném stavu. Celkový design a obrázek na pudru. Barvy. A možná jste šťouralové a ptáte se ještě dál: k čemu mi je tolik stínů, když si oči nemaluji. No nebudu Vás nechávat v napětí... stíny si kupuji jako tvářenky a rozjasňovače. Začalo to, když jsem se dočetla o vzruchu kolem odstínu Mystic Lemon. Tak to jsem taky musela vlastnit. No a všechno ostatní bylo a je pouze otázkou času.


20 Big Bang
Tato barva je prostě krásná, je nejkrásnější z mojí skromné sbírky essence stínů. Je to fialovo-růžový odstín, velmi přirozený, ale přitom stále viditelný (v tom dobrém slova smyslu), tak akorát pigmentovaný pro nedbalou aplikaci a prostě už se nemůžu dočkat, až ho budu nosit celou zimu. (Jinak ve stejné barvě mám i tričko a občas lituji, že si nepíši soukromé módní peklo, protože to, co si o tom tričku myslím, by si v Ann Christine za rámeček nedali... ale ta barva je opravdu pěkná.)


16 Go Glam
Fialový odstín jsem si koupila, protože prostě ty opravdicky opravdové fialové tvářenky mám ráda tak tajně, že si to zatím ani sama nepřiznávám a odvahu mám nakupovat jen ty megalevné. No a za čtyřicet korun jsem si to prostě přiznat musela. Povinně. Odstín je hodně nenápadný, pro mě bude zase spíš až na zimu, až trošku vyblednu. Pokud jste fialovou jako tvářenku ještě nezkoušeli (i když tady bych si možná mohla napsat nezkoušely, nepředpokládám, že muži nosí fialové tvářenky, ale třeba se pletu...), tak toto je možná první krok na té barevné cestě... Ten odstín sice vypadá opravdu děsivě (na tvářenku), ale pigmentace je na tom dost bídně, takže se toho opravdu bát nemusíte.


44 It´s Up To You
Jestli ještě nemáte korálovou (oranžovou) tvářenku, tak utíkejte a kupte si tuto. Na opálené pleti vypadá úžasně. Jinak tento odstín je taky celkem provařený a jako tvářenku ho doporučuje zhruba tak každá čtvrtá blogerka v řadě.


25 Go All Girlie
Je světlounce růžový, lehce broskvový, lehce tělový. Prostě taková nenápadná klasika, jen snad na někoho to může být až moc nenápadné... Je to naštěstí nejvíce pigmentovaný odstín ze všech, co mám doma, protože jinak by ta barva asi moc nevynikla. Takhle je to ale celkem fajn, krásný nenápadný efekt, takový lehce dámičkovský.


01 Chill Out
Bílá, lehce třpytková barva. Na rozjasňovač je to na mě moc třpytkaté, možná tak na večer v omezeném množství...


43 Mystic Lemon
... tak s tím to všechno začalo aneb duplikát pro Nars Albatros. Taková trošku trapná žluto bílá barva, ale jako rozjasňovač není vůbec špatná. Jen mi tedy vadí ten nádech žluté, protože pro můj odstín pleti to není moc lichotivé.

Výše vyfocené odstíny vypadají tak všelijak, jsou takové mdlé, nevýrazné a vůbec moc neodpovídají, ale tak když jsem se s tím fotila, tak se pokochejte. Barvy mnohem více odpovídají na ruce, jednou doma, podruhé na balkóně.




Jednotlivé oční stíny mají různé podoby: shimmer effect (všechny, co mám, kromě dvou následujících), holografic effect (Mystic Lemon) a metallic effect (Big Bang). Jako možná jsem ten největší ignorant, ale já v tom žádné rozdíly nevidím. Ani tu holografii jsem nijak nezaznamenala. Vůbec nechápu, jak toto může někdo používat jako oční stíny, protože pigmentace je tak malá, že já bych z toho asi šedivěla. (Na ruku jsem nanášela minimálně tři vrstvy, jinak se ty barvy prostě neukázaly.) Z čehož plyne, že i jako tvářenka to vyžaduje spíše dvě vrstvy. Pudry jsou taky hodně uprášené, výdrž taková celkem průměrná, prostě žádnou bůhvíjakou kvalitu tady nečekejte, ale tak pro tu srandu... mi čtyřiceti korun nebylo moc líto. A byla jsem se v Rossmannovi podívat na ten skvělý výprodej a myslím, že některé z těchto odstínů mají teď za levno a budou končit.

No a co jiného by bylo vhodné pro mix&match makeup než oční stíny použité na oko i na tvář? Alespoň já to tak plánuji...

13 komentářů:

  1. ja jelikoz se neorientuju moc v beauty blozich atd, tak jsem docela prekvapena, jake je kreativni vyuziti takovych ocnich stinu! :) od essence mam jen asi jedny a ty pouzivam opravdu jen na oci, ale jako tvarenku bych si rozhodne vybrala! takze diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tento článek :) Jak jsem jela na dovču, tak jsem si nechtěla tahat milion kosmetiky a vzala jsem si ružové stíny s tím, že si je dám na oko i na tváře. A pak jsem pořád přemítala, že jsem blázen, že oční stín se dává pouze na oko. Nicméně nakonec na tvářích vypadal taky dobře. Teď už vím, že nejsem ujetá a že to tak používá více lidí :) A další plus článku - když vidím pigmentaci těchto essence stínů nelituji, že jsem si je nekoupila. (i když kdybych je koupila, tak je mohu použít jako tvářenku :D)

    OdpovědětVymazat
  3. mystic lemon mam prave dneska ako rozjasnovac :)

    OdpovědětVymazat
  4. taktiez pouzivam tiene ako ty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky Mystic lemon a ani jinak než rozjasňovač jsem ho neplánovala použít a vzhledem k tomu, že jiný rozjasňovač nemám, jsem spokojená. A Its up to you je moc pěknej, ten by se mi asi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  6. super napad!:) nejak ma to este nechhytilo, ale skvely vyber farieb!

    OdpovědětVymazat
  7. Na mém monitoru je Go glam modrý, musím se jít podívat do obchodu. Chtěla jsem se zeptat, ty medové vafle z dm, jsou podobné jako jedny z Tesca? Ty co si kupuji v T. se dávají na hrnek s horkou kávou a ony se tím stoupajícím teplem krásně prohřejí a náplň rozpustí. Nemůžu se toho nabažit, ale zkusila bych i jiné.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  8. Tento týden jsem si právě jedny koupila a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle by mě ve snu nenapadlo, ale člověk se pořád učí:-)

    OdpovědětVymazat
  10. katie, dejnicka, evie: no vidíte, co se ještě dneska přiučíte. hlavně výběr odstínů se úplně rozšíří, protože stíny se vyrábí víc barevně než tvářenky...

    lucinda: neboj nejsi blázen, takhle se to používá úplně normálně...

    jana šamalík, mína: a že je docela pěkný...

    bellatrix: však říkám, oční stín jako tvářenka je naprosto normální...

    rejčka: i na mém monitoru je go glam modrý (nevím, čím to je), víc odpovídá ten odstín na ruce... ale jinak je to opravdu fialová taková ta víc domodra. jak vypadají vafle z tesca nevím. ty z dm jsou opravdu hodně medové a samotné vafle jsou úplně tenoulinké, myslím, že je tam určitě víc medu než čekoholiv jiného. asi to budu muset taky vyzkoušet s čajem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja mam od nich zatial len jeden nude, a som spokojna!

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. It's up to you a Go all girlie mám taky a používám je stejně. Ale spíš, že jsem to prostě chtěla zkusit, zase tak moc mě jako tvářenky nenadchly.

    OdpovědětVymazat
  13. Téda pěkná recenze. Jinak já taky používám někdy stíny jako tvářenky :). Tvářenek tolik není :/.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...