čtvrtek 1. září 2011

Guerlain: Parure Extreme Luminous Extreme Wear Foundation, Beige Clair

 *vzorek darovaný za účelem recenze (odlitý). 

Vzorek jsem opět dostala od jedné své čtenářky, které mockrát děkuji. Vzhledem k tomu, že nemám doma plné balení, musíte se pokochat obrázkem balení na jahodě.
+ A jen tak mimochodem se mi to balení opravdu líbí. Vypadá luxusně, má pumpičku a podle obrázků hádám těžké tvrzené sklo, které dodá pocit luxusu
- a ospravedlňuje cenu ($53,50). Ale jak je na tom obsah?



- Tento makeup je opravdu hodně parfémovaný, vůně je cítit intenzivně při nanášení a vadí mi to.
- Je to taková chemická vůně, trošku alkoholu, trošku silné voňavky a tak.
+ Naopak konzistence je lehká
+ a opravdu příjemná. Není příliš vodová, ani příliš krémovitá, je spíš tak akorát, i když makeup trošku utíká.
+ Dobře se nanáší,
- ale je třeba pracovat rychle, protože se i celkem rychle vsakuje a pak už ho dolů hned tak něco nedostane.
+ Na obličeji není makeup vůbec cítit.
+ Odstín je na mě možná trošku tmavší, ale právě teď na konci léta mi pasuje dokonale.



- Makeup je jeden z těch pudrových typů, on Guerlain sice tvrdí, že makeup je rozjasňující, ale to teda ani omylem. Na tváři zasychá opravdu rychle do pudrové podoby a já nejsem moc velkým příznivcem těchto tekutina-se-mění-na-pudr makeupů, mám raději rozjasnění a v těch málo případech, kdy chci matnou pokožku, si vždycinky můžu pomoct pudrem.
- Makeup celkem špatně kryje a navrstvit moc nejde.
- Přidáním další vrstvy se krytí nezlepší a navíc to celé začne vypadat značně nepřirozeně.

 srovnání před - po (a moje pleť na tom nebyla zrovna právě nejlépe)


- S aplikací mám vůbec trošku problém, hlavně v nožičkové oblasti téčka (brada, "knírek", nos, kořen nosu), kde jsem zaznamenala silnou tendenci přepudrovaného vzhledu,
- zalézání do pórů
- a šupinkatění.
- Makeup nelze příliš vrstvit. Silnější vrstva má velmi silnou tendenci vypadat silně nepřirozeně kdekoliv na obličeji.
- Vrstvení by bylo stejně zbytečné, protože krytí se s množstvím použitého produktu nezvyšuje.




- Silná vrstva vypadá nepřirozeně vlastně i na ruce, čehož jsem si všimla při focení odstínu, makeup mi zalézá do jemných vrásek a ta polovina ruky s makeupem vypadala asi tak o dvacet let starší než polovina s čistým štítem.
+ Výdrž je celkem velká, ale tak na mě v poslední době drží všechno dobře, takže co já vím...

Do recenze jsem Vám dneska připsala plusy a mínusy za mou malou maličkost. Možná na to máte jiný názor, tak si jen opravte znaménko a sečtěte. U mě to vychází 7x plus a 13x mínus. Takže asi nic moc. A jak to vychází Vám?

11 komentářů:

  1. Hani, super recenze a já s těma + zcela souhlasím, proto je makeup na cestě k lepší mamince než jsem byla já ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. to teda, ked vidim, co ti to spravilo na ruke, tak ta cena je snad nejaky blby vtip, nie?

    OdpovědětVymazat
  3. O tomhle makeupu - přiznám se - slyším prvně.
    A budu se snažit hodně rychle zapomenout, protože za ty peníze se mi to zdá jako zlý sen, resp. nepoužitelné nic v drahé lahvičce... Na té fotce obličeje to moc vidět není, ale na té ruce tedy udělal opravdu nepěkný efekt... :/
    Od tak drahého makeupu bych čekala tedy něco jiného...

    OdpovědětVymazat
  4. Já zkoušela jeho lehčího bratříčka - Parure aqua - a ten je úžasný. Osobně nemám ráda a nenosím nic voděodolného, prostě ta voděodolnost má nějakou cenu a nemyslím tím peníze. Nicméně co se týče makeupů, tak stejně vše zkouším sama, ono to s každou pletí reaguje jinak a co na jednom vypadá jak nahozené zednickou lžící udělá jinému naprosto bezvadný efekt.

    OdpovědětVymazat
  5. snbbibi: nedivím se.
    jana šamalík: není to vtip, já si raději ani nepředstavuji, kolik takový zázrak stojí v české sephoře.
    kyky: taky jsem o tom makeupu nikdy předtím neslyšela... no teď už vím proč.
    rena: je pravda, že třeba face gabric (doporučuje pět z pěti blogerek světa) na mě vypadal úplně příšerně, takže asi tak. možná je chyba ve mě a ne v makeupech.

    OdpovědětVymazat
  6. je fakt, ze na ruke vyzera fakt neprirodzene...

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem měla, je vážně hutný, teď mám Lingerie De Peau a je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že u nás stojí kolem 1300.
    Mně osobně vadila ta parfemace, takže jsem se ke zkoušení vlastního produktu ani nedostala.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsme zkoušela taky tu lehčí verzi - Parure aqua a jsem rozhodnutá si jí na podzim pořídit. Přišlo mi to, jak když jsem se koupala v úžasnosti. Uvidíme, co s timhle pocitem udělá celý balení...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mám ten makeup doma a už mi ta vůně zdaleka tak nevadí, spíš naopak. A i makeup samotný mi docela sedí.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak odvolávám, co jsem (ne)odvolala - nesedí. Vydrží krásný jen chvíli, pak jsem po něm děsivě mastná a po pár hodinách je z toho rozteklý zcuckovatělý hnus. Nevím, proč na mě nedrží...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...