pondělí 5. září 2011

Já se přiznávám...

Nudí mě e.l.f.
Jako jo, kdysi to byla sranda. Bylo to levné. Neokoukané. Bylo to funkční. A pak e.l.f. přišel do Česka. Skvělá zpráva, až na to, že ten e-shop je neustále vyprodaný a boje po naskladnění to není moje silná stránka... No lepší se to, takže snad někdy se dostane i na mě a objednám. Jenomže... e.l.f. je všude. Na každém blogu se nakupuje e.l.f. na kila a píší se nákupní posty /minirecenze s dvoumístným pořadovým číslem. Všude je to samé, všichni chtějí Stippling Brush nebo už o něm píší. Kdysi bylo to samé s Lush a na každém blogu jsem si mohla přečíst kvanta přežvýkaných informací o této skvělé "přírodní" kosmetice. Teď už nám chybí jen blog věnovaný čistě e.l.f.u a budeme kompletní. No a minimálně do té doby já od e.l.f.u asi neobjednám. Jsem přeelfovaná, takže si zatím počkám na fungující a zásobami oplývající český e-shop.

Zbožňuji krátké nehty.
Líbí se mi upravené nehty blogerek, dlouhé, zapilované do úhledného obloučku, perfektně nalakované. Chtěla bych mít nehty jako AllYouDesire nebo jakákoliv jiná z lakových blogerek. No jo, ale moje nehty na to nejsou moc stavěné a taky taková věc vyžaduje pečlivé opečovávání... A tak jsem se přeorientovala... mám ráda krátké nehty, kraťoučké jak moje současné účty za kosmetiku. Krátké a ještě kratší, stříhám na krátko a piluji do masa. Ono to sice trošku bolí, ale po několika dnech to přejde a hlavně: nemusím si pak dva týdny dělat manikůru, protože to prostě trvá, než to doroste do alespoň nějaké délky.

Založila jsem si nový email: denjekrasny.blog@gmail.com
Můžete mi psát tam nebo na ten starý, já chodím všude. Dlouho jsem tomuto kroku odolávala, ale nedalo se jinak, protože mě email na seznamu rozčiluje. Faktem nyní je, že vlastním spoustu emailových adres: dvě osobní, jednu školní, jednu pracovní (vlastní živnost, která už ovšem nefunguje) a dvě blogové. Co přijde dál? Ještě mi chybí účet na Facebooku, Twitteru nebo YouTube... no ale tak toho se asi hned tak nedočkáte.

Jsem zmatená z Green Mountain Soapworks 
Celkem dávno tady proběhla soutěž o parfémy a balzámy od GMS. No a já jsem balíček stále nedostala. Nejdříve jsem čekala asi tři týdny, pak jsem psala prodejci na ArtFire a nedostávala žádnou odpověď. Pak byl prodejce na ArtFire úplně zrušen, takže jsem znejistěla. Google mi ovšem prozradil, že GMS teď prodávají na Etsy. Takže jsem vše řešila na Etsy a taky lehce rozvrkočená jsem začala řešit i na Heartsy. No GMS mi přes Etsy vzkázali, že se moc omlouvají (nemoc v rodině) a že jim mám jenom napsat, co jsem objednala a oni to pošlou znovu. Další den nastal opět obrat, GMS mi vzkázali, že balíček byl odeslaný a z Heartsy mi zároveň vrátili peníze. Chtěla jsem to s GMS opět řešit, ale zpátky mi přišla jen přednastavená odpověď, že nemoc v rodině pokračuje a že nebudou měsíc na příjmu... No tak jsem dva týdny počkala, ale ten balíček pořád nikde... No jo, ale co já teď s tím? Ještě to musím domyslet.

Nic jsem si nekoupila v essence výprodeji.
No jako ono to má své důvody, ale i tak trošku kazím partu...


Unavuje mě Iveta Bartošová a její už milióntý zachránce, který hýčká, zachraňuje nebo nic.
... opravdu toto ještě někoho zajímá?

Začínám být alergická na dokonalý zadeček Pippy Middleton.

Mám ráda podzim a těším se na babí léto.

20 komentářů:

  1. Akurat som vcera nahodne prezerala blogy a vsade samy elf vsade same stetce, tato invazia kozmetickych blogov ma teda uz fakt prestava bavit :/

    OdpovědětVymazat
  2. tiez zacinam nenavidiet elf :) clanky kde vidim Lush neotvaram uz davno..

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že jde elf úplně mimo mně. Nemám ani tušení, kde se kupuje. A jsem ráda :-)A taky se těšim na babí léto, snad nebude pršet...

    OdpovědětVymazat
  4. Mě už Elf taky nebaví, stejně jako Bartošová, Middleton..

    OdpovědětVymazat
  5. z elfu nic nemám, takže nemůžu soudit.. ale je fakt, že je prakticky na každém blogu :-(
    a jak s Bartoškou, tak s Pippou máš pravdu, opravdu nechápu, co na ní všichni tak zbožňují? tak si udržuje postavu a má pěkný zadek! ale to dělá a má spousta žen a nikdo kolem toho nedělá takový humbuk, takže mě to už opravdu nebaví :-/ a když už se objeví nějaký její outfit, tak se mi stejně více líbí styl Kate (ale zase každého názor) :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě Elf nenudí, protože o něm ještě nepsaly ty nejlepší blogerky od kterých bych měla chuť o něm číst;-)
    Taky si takhle zkracuju nehty, ale už za týden máms tejně pocit, že bych to měla dozkrátit na původní délku, takže záměr, že mi to prodlouží manikúru jaksi nevyšel- prostě jak si jednou zvyknu na krátký, už nemůžu jinak:-D
    A v těch peripetiích s GMS jsem se ztratila úplně...

    OdpovědětVymazat
  7. S tím e-shopem e.l.fu máš zatracenou pravdu. Taky mě nebaví čekat až konečně doplní zboží a pak se o něj ještě prát. Lepší bylo nakupovat z UK.

    Kdyby měl někdo zájem, na mém blogu je giveaway!

    OdpovědětVymazat
  8. Elf mi je ukradenej, nic od nich nemám, neplánuju a český blogy prakticky nečtu a i cizích čtu jen pár. Mě ta levná dekorativka moc nebere, buď má kolísavou kvalitu nebo toho člověk začne hromadit mraky a ve finále utratí víc než za high end a beztak používá dohromady pět věcí.
    Nehty mám taky tak krátký a to je ani nestříhám, většinou se mi nějak nalomí na zahradě nebo tak, já ho urvu, no a většinou to je taky skoro do masa, tak pak jen zapiluju... :-)
    A na Ivetku nešahat, já mám trochu dekadentní slabost pro telenovely, když jsem ještě měla čas, tak jsem od různých jihoamerických skvostů sledovala tak každý desátý díl a vždycky mě fascinovalo, co jsou ti scénáristi schopní vymyslet za kokotiny. No a tady to mám v reálu :-) Já pořád čekám, že se někde proflákne, že je to celý jen marketingovej tah a ona sedí někde vysmátá v karibiku a pomejeho vůbec nezná :-) Protože jinak to je fakt hard core :-)
    A jinak mám pocit, že když je léto, tak jsou všemožný prdele všude, pippa nepippa :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto souhlasim s Rendy. 150 nakupu od elfu, plne nekvalitni kosmetiky (pripadne teda pouzitelne je z objednanych veci tak tretina). Kdyby si za to radsi ty slecny koupili treba neco na kvalitu a ne kvantitu.

    Ale je to kazdeho vec. Vim ze jsem se o tom nekde zminila pod prave elf postem no. 29 a dostalo se mi tolik nepeknych komentu, ze doted nechapu cim jsem se provinila :D Lush me prijde ze uz se celkem sklidnil.

    Ja momentalne ujizdim z kosmetiky na Make up forever a o tom me prijde moc lidi nepise...nastesti.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to by jsme si asi rozuměly... :-))
    S těmi nehty to mám taky tak... A dlouhé bych nosit mohla, ale prostě se mi to nelíbí a navíc to zavazí!
    A nejvíc se těším na podzim!

    OdpovědětVymazat
  11. Ja nemôžem elf ani Lush ani vystáť ... Nie je to tak extra, aby o tom každý písal a odporučoval to .. No, len môj názor.
    A nechty ako majú blogerky snáď ani nie sú ľudské, ako sú dokonalé:D Ale mňa by to asi nebavilo toľko sa o ne starať a tak ... Takže mám krátke, čisté, snáď zdravé a to sa hodí vždy ku všetkému:))
    Sona

    OdpovědětVymazat
  12. Uplne si mi tymto postom zlepsila naladu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně Elf nevadí, klidně si o tom přečtu, protože já těch blogů zas tolik nesleduju, a navíc stejně od něj nic nemám :D Jo a dík za link, já teď mám moc ráda krátký nehty, protože se mi taky hodně lámou a třepí, ale hlavně je to mnohem hezčí! Essence výprodej mě minul též a ta dvě jména na konci mi nic neříkají. A podzim miluju i když prší! Nemohla jsem se ho dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  14. I já děkuju za odkaz. Taky nehty stále zkracuju, začalo se mi to víc líbit a do práce je to rozhodně praktičtější. A co se Elfu týče - mám úplně stejný názor, je všude a je toho moc, proto jsem taky udělala tu anketu u sebe a výsledky mě dost překvapily, byla jsem si téměř jistá, že zvítězí možnost "Elfu už mám dost" a ono nee... Takže o něm asi budu psát, ale fakt se bojím těch komentářů...

    OdpovědětVymazat
  15. Struktura odkazů mě pobavila, díky :) Taky mám čím dál raději krátké nehty a od Elfu jsem ještě nic nezkoušela. Mimochodem, moc se mi líbil ten článek o přírodní kosmetice, nemám ráda, když se ten pojem používá na nepravém místě...

    OdpovědětVymazat
  16. YESSS, team shorties vítězí.
    a jinak dobrý, mimo mě jde snad všechno z toho, elf, essence, middleton, jo jenom to babí léto je nejlepší léto ze všech lét. takže tak nějak mluvíš mym jazykem.

    OdpovědětVymazat
  17. z elfu mam stetce, priznavam, inak neverim kozmetike, kde len naklady na obal musia byt vyssie ako celkova cena vyrobku... aka je potom kvalita obsahu...
    fenomen pipky id etiez mimo mna, ale jesen a babie leto je moja najoblubenejsia cast, holt, starnem, leto ma nevzrusuje :))
    a nechty, jes, ja dokonca nemozem mat nechty, ktore mi prerastaju cez bruska prstov, som z toho nervozna, vadi mi to.
    a essence, tam som otvorila skoro sampus doma, lebo som zistila, ze znova budu mat odsavajuce papieriky, urrra, ako hovori moj syn
    PS

    OdpovědětVymazat
  18. děkuji všem moc za komentáře a jsem moc ráda, že se společně těšíme s krátkými nehty na babí léto. asi jsem už taky starší osoba, protože horka to už není nic pro mě.

    anna: já vlastně jsem v tom článku zapomněla poznamenat, že v životě by mě nenapadlo krátké nehty pilovat na ještě kratší, to až nalakovaný blog mi otevřel tyto nové obzory a od té doby na tom frčím. jen mě pak vždycky bolí horní část prstů...

    viennettka: zrovna ta anketa u tebe mě taky překvapila...

    rena: o té bartošové jsem si to taky myslela, že je to jen vymakaný marketing, ale už dávno si to nemyslím, protože takovou šábnutou telenovelu by ani pošahaný key account manager nedokázal vymyslet.

    OdpovědětVymazat
  19. Ono se o tom zadku ještě pořád píše? Já to nějak zaznamenala akorát, když byly všude fotky ze svatby. No nic.
    B. je mi šumák a nehty mi teď krásně rostou, takže mám střední délku a jsem nejspokojenější.
    ELF mám ráda a i mě docela baví, ale nebaví mě o něm číst. A je to jako skoro se vším - něco je dobré, něco méně, něco hrozné. Obecně si myslím, že ELF je ideální a cílen hlavně na mladé holky, co mají na kosmetiku leda tak mini kapesné. Případně na lidi, co za to nechtějí dávat moc peněz. Super i na vyzkoušení nových věcí, pokud z kosmetikou začínáte.
    Upřímně? Měla jsem i makeup zn. MakeUp Forever, co byl děsný, otřesnou Chanel paletku, děsivý MAC makeup a příšernou YSL řasenku... Takže zkoušet, zkoušet, zkoušet.
    Na podzim se těšim, vedra mi lezou krkem a GMS jsou krajně podezřelí (pravda, nebo ne, povinnostem a dodání zaplaceného zboží se má dostát).
    A ani jsem nevěděla o předchozím mailu, nějak si vždycky vystačím s komentáři :D

    OdpovědětVymazat
  20. A evidentně poslední dobou nedokážu odhadnout délku komentářů. No co už.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...