sobota 24. září 2011

MT: včera neděle byla a v pondělí pršelo...

Doufám, že jste si to pěkně zazpívali, protože to dokonce pasuje slabikami...

Nejdřív zase trošku o makeupu. Když už jsem si dala tu práci a fotila jsem Vám linky (no jo, jsem ale lemra líná, takže teď moc netušíte, o čem tady mluvím, ale nebojte se, já ten článek někdy dopíšu... zatím mi přijde trošku nedocmrdaný), tak jsem si řekla, že prostě kolem těch linek postavím i celý makeup. Trošku zvláštní postup, nejdřív si malovat oči a pak zbytek obličeje. Alespoň pro mě, protože já si maluji obličej, na tom mi záleží, a pak se rozhoduji, jestli přimaluji oči. A velmi často docházím k závěrům, že oči vynechám, a přidávám jen rtěnku v rozverných dnech nebo balzám v ostatních dnech.

Tak existuje taková poučka, že když máte výrazné oči, tak brzděte se rtěnkou. A naopak. No a výrazná linka, pro mě znamená výrazné oči, takže jsem se tím řídila a rty jsou tak jako lehce mrtvolně neutrální. Pravidlo ovšem nic neříká o tvářence, tam jsem se trošku rozšoupla a lupla na sebe fialovou. Když už, tak už a přidala jsem fialový rozjasňovač a konturu. Určitě Vás zajímá i účes a doplňky... holinky a mastné vlasy v culíku. Prostě nedbalá elegance jak vyšitá.


Taková linka pro mě znamená celkem výrazný makeup. A když mám výrazný makeup, tak většinou moje sebevědomí létá ve výškách. Po cestě do centra jsem se proto vznášela na oblaku vlastní úžasnosti. Byla jsem v bance a ve všech našich drogériích. Proč jste mi nikdo neřekl, že v Rossmannovi už mají limitovanou edici NATventURista? (Já jsem tento článek psala už v pondělí, takže mezitím jste mi to už všechny pověděly. Tímto se tato věta stává lehce neaktuální, ale já ji tam nechám, protože vlastně to může být i tak jako lehce ironické a vtipné. Haha.) No u nás ji mají. A já prostě chci gelové linky v tom béžovém odstínu. A možná i jeden lak... No nic, nic jsem nekoupila a pokračovala jsem do Zverimexu, protože jsme ztratili vodítko na psa. A nové flexi vodítko stojí tři stovky (za tři stovky by byly ty linky oboje a k tomu laků plná hrst, jen tak na okraj). Jo a když jsem vodítko v obchodu hledala, tak jsem se musela ptát pana prodavače, kde je mají, a on povídá: "Víte co, podívejte se dolů." A já sebevědomé hovádko jsem si myslela, že si chce prohlédnout tu moji úžasnou linku... No houby, jen vodítka byla vyskládaná dole, hned u mých nohou. Popojedem... Pan prodavač ovšem se mou laškoval dál, nákup tak jako pěkně ubíhal, pan prodavač se prý jmenuje stejně jako náš pes a je moc hodný (jako pan prodavač).

Ale náš pes je strašný. Neposlouchá, čůrá na koberec, kaká v koupelně a kouše kabely k televizi a internetu (to je asi ten nejhorší prohřešek). Nechcete někdo zvířátko?

26 komentářů:

  1. :-O A jsi to ty???
    To vypadá perfektně.
    "doplňky... holinky a mastné vlasy v culíku"
    haha, to jsi mě pobavila :-) Díky stresu ze školy a praxe ted takové doplnky nosím neustále...bohužel

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je opravdu nádherný make up... vypadáš úplně jinak, fakt moc krásně :-) a připomínáš mi strašně moc moji kadeřnici :-)
    a jak jsi udělala tak krásnou linku? já v tom pořád pokulhávám a prostě ji takhle krásně nikdy nenalíčím :-(
    a v popisku vidím, že jsi použila stín (pokud se tedy nemýlím)Big Bang od Essence... ten tam vůbec nevidím... :-/ to si jen tak lehce poprášila víčko?
    a i když to jde málo vidět tak se mi k tomu strašně líbí ten culík... prostě ty uhlazení vlasy...
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vážně super. Jak článek tak líčení. Všichni by se od Tebe měli učit, i já samozřejmě. Ty linky jsou eňo ňuňo a strašně se mi líbí ta tvářenka. :) Těšíím se na další Tvůj make-up tutorial.

    OdpovědětVymazat
  4. Pre mna zatial NAJ make-up zo vsetkych, co si tu posielala :)

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa strašne páči ten rúž. ale celý mejkap je tiež pekný.
    a tie doplnky:-D že nedbalá elegancia to ja nosím stále :-) mna poznáte že mám umyté vlasy ked sú rozpustené inak stále gumka :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, moc ti to sluší. Mně se nejvíc líbí ta rtěnka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tady ti to fakt moc sluší. A ty linky vypadají moc hezky. Jsi měla poslat fotku účesu, ať tě tolik nechválíme :P.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta linka ti neuvěřitelně sluší, já chci takové oči :D

    OdpovědětVymazat
  9. Holky mají pravdu, tady vypadáš úplně jinak. Víc krásně než na jiných fotkách a hlavně odpočatě. Nejsi zamilovaná? ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se to líčení na tobě taky moc líbí, nosila bych to pořád. A ta rtěnka je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě by to byl nenápadný vzhled, ale ta linka a rtěnka se mně moc líbí. I když já bych je musela kombinovat s výraznými barvami, mám tu smůlu a štěstí, že můj odstín pleti s nimi vypadá nejlépe. I ta tvářenka vypadá skvěle, měla bych se smířit s podzimem a také vytáhnout fialovou.

    OdpovědětVymazat
  12. I mně se to velmi líbí a konečně vidíme tvůj úsměv! :-) Ta linka je dokonalá, taky chci takovou umět!

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně ti to sluší... Dokonalá linka, skvělá tvářenka! <3

    OdpovědětVymazat
  14. úžasné. vyzeráš tak roztomilo ... :-) mala si odfotiť si účes, to ma taky veľa zaujíma a moc to sem nedávaš :-( inak proste paráda! Sona

    OdpovědětVymazat
  15. jezuskote, já se úplně červenám za tolik chvály. tak děkuji moc všem...

    big bang je oční monostín od essence - použila jsem jako tvářenku.
    zamilovaná nejsem, spíš si myslím, že fotky jsou takové hezké, protože jsem se už naučila fotit narcisticky sama sebe. ale účes odfotit ještě neumím, možná někdy jindy...

    OdpovědětVymazat
  16. Dokonalost!
    Prosím, jak jsi tak krásně udělala tu linku? A čím vlastně? Nějak jsem to v tom popisku použitých produktu nenašla... Děkuju

    OdpovědětVymazat
  17. Hehehhe, s Tebou se člověk zasměje. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  18. Tvoje první líčení, kterých jsi mi kápla do noty...prostě v jednoduchosti a minimalismu je krása!

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám pejska, když byl malý tak to taky dělal ale už jsme ho to odnaučili. Chce to hodně trpělivosti a on se za chvíli naučí, kde se má a nemá čůrat. A s těma kabelama, jediné co poradím, je schovat je:-D


    Jinak se mi strašně líbí všechna tvá líčení, tohle používám taky. Málo kdy se maluju a když už jo tak většinou linky.

    mujmalypokojicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. linka je udělaná: stila smudge pot, bronze + alverde štěteček na linky.

    mia: no on ten náš pejsek ví, co se a nemá. ale dělá nám to za trest, když se mu nevěnujeme (máme ho po jedné staré paní a ta se mu věnovala 24 hodin denně)

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle je super. Ani mi to nepřijde nijak výrazné, spíš přirozené. I když to je možná tím, že jsem zvyklá malovat se výrazněji. A ta rtěnka je absolutně nejvíc úžasná! Kde se dá prosím sehnat?

    OdpovědětVymazat
  22. A me by zase zajimalo, proc me blogger neupozornil na tvuj novy clanek, prestoze poctive odebiram? Skandal!!!

    Linka se mi moc libi, kez bych si ji umela nalicit. Nebo teda ja to umim, ale na kazdym oku jinak :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já se přidám k davu vzdychajícímu nad tím božským líčením. Chci taky takhle vypadat, chci mít krásný velký oči, do kterých když se někdo podívá, tak se skoro utopí. Chci se taky vznášet na oblaku úžasnosti :-)

    OdpovědětVymazat
  24. monnie: tady http://host.silknaturals.com/creb/ultra-nude-matte-vegan-lipstick-p-944.html

    plumfoolery: nic si z toho nedělej, mě zase blogger neukazuje tvoje články (a spoustu dalších) a vzpomene si na mě vždycky tak jednou za tři dny a pak mi všechny články aktuálně představí.

    blanche: děkuji. jen se vznášej, však na tom nic není... stačí být sebestředné a sebevědomé hovádko

    OdpovědětVymazat
  25. Hehe, a že prý si neumí udělat linku... Tak co je pak na té fotce? Já znám zase takovou poučku, že rtěnka a tvářenka by měly korespondovat (ne jako dopisy, chápeš).

    Zvířátko chci, ale to moje velké mi dovolí už jen plyšové :( :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...