sobota 10. září 2011

MT ...a zase ta spodní linka.

Abyste neřekli, tak jsem vytvořila líčení z produktů, které se na blogu už objevily, ale v akci zatím ne: TANF zelené linky, essence eyeshadow Big Bang a Mystic Lemon. Je to trošku mix&match a opět v akci spodní linka. A je to taky jeden z nejnáročnějších makeupů, který jsem ochotná na sebe ráno aplikovat. Aneb jedna linka, druhá linka, stíny... no není to trošku přehnané? Pro minimalistku jako jsem já... Jen mi pěkně napište, jak se Vám to líbí a taky jak Vás zrovna tato rubrika baví, protože mě to tentokrát nebavilo vůbec, teda jako to líčení ještě jo, ale focení mi přišlo úplně strašné, na každé fotce jsem měla kruhy pod očima až bůhvíkde a vůbec se mi nedařilo vyfotit barvy, tak dneska jako berte, co je.


Jen tak na okraj:
  • Linka od TANF na spodní straně držela naprosto netknutá celý den. Jako jo to z vnitřní linky se smazalo už asi po hodině, ale mě zatím na vnitřní lince nedrželo nikdy nic, takže asi tak. Tato zelená linka mi vůbec nedráždí oči, už se mi i stalo, že jsem si linku zabodla do oka. Bylo to dost strašidelné, protože najednou jsem měla pravou půlku bělma trošku zelenou... ale stačilo jednou mrknout a zelenou slzou to odteklo pryč.
  • Učesaný jsem měla rybí ocas, tedy pardon cop. To je druh copu, který se mi strašně líbí, protože vypadá zajímavě a když se dobře udělá, tak to vypadá, že je asi tak z kosmikomiliónu vlasů. No ale mám na to ještě pořád celkem krátké vlasy, takže mi to moc nedrželo a přidala jsem šátek jako čelenku pro podporu. 
  • No ovšem šátek je ušitý z toho nejumělejšího druhu nějakého umělého vlákna, takže mi na vlasech vůbec nedržel a nosila jsem ho jenom během fotosession a následných deseti minut, pak šátek letěl do kouta a já zuřivě sponkovala, aby mi ten rybí cop ještě zůstal... nezůstal a po obědě jsem se musela přečesat. Škoda...

Takto jsem chodila ve středu. A byla jsem úplně miliónově ospalá a unavená, po obědě jsem málem vytuhla na gauči a jen tak tak jsem se doklepala do večera a šla jsem spát hned po Sexu. Jinak se asi nic moc nedělo celý den. Ale možná bude ještě někoho zajímat, jak je to s tou mojí žrací náladou. No zatím nic moc, první polovinu týdne to celkem kulminovalo. Máslové sušenky, švédský tvarohový koláč, sáček chipsů, pizza nebo smetanové brambory jako druhá večeře. A to už bylo zle, protože zatímco můj organismus jakékoliv sladké zatím celkem zvládá a nějaká tabulka čokolády před obědem nebo polovica dortu ke snídani mi žádná kila nepřidá, tak chipsy a pizza po deváté večer... tak to je mor a tři kila nahoře... Krom byste měli ještě vědět, že tyto krátkodobé hmotnostní úlety mi jdou vždycky do břicha, takže teď vypadám asi jako v pátém měsíci a kolemjdoucí na mě koukají celkem soustrastně.

10 komentářů:

  1. Páni, moc povedené líčení, moc Ti to sekne!Ta zelená linka je perfektní!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vlasy máš moc pěkně udělané. Ta zelená linka se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. :-D Rybí cop se mi také moc líbí, ale mám na to krátké vlasy. Linka vypadá zajímavě, mám ráda výraznější líčení, ale zelená barva je mi opravdu sympatická jen na kytkách. Jinak nafotit líčení je pěkná fuška :-)

    http://tothemoonandback-eli.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. toto licenie ti velmi pristane, uplne ziaris

    OdpovědětVymazat
  5. Možná jsem to jenom já, můj monitor, nebo kdoví, ale přijde mi, že ti ta zelenkavá spodní linka přidává na unaveném pohledu. Nekritizuju, jen říkám.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi nezvyk, ale přijde mi hezčí, kdzž je výrazněji na líčený vrchní víčko.
    Máš nádhernou rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji...
    yarisse: to se ti asi jen zdá, jinak já jsem vlastně teď tak unavená, že vypadám unavená v jakémkoliv líčení-nelíčení.
    anonymní: asi jo, i když mě se výrazná spodní linka líbí, protože je taková neokoukaná.

    OdpovědětVymazat
  8. já strašně nemám ráda kombinaci růžové a zelené, takže za mě ne-e. ale ta linka dole se mi líbí, takže bych vyměnila stín a bylo by to super.

    OdpovědětVymazat
  9. táá linka je úžasná :) ale ja asi by som si ju nedala dole ale hore :) ale každému si páči niečo iné a tá farba je veľmi krásna :)

    máš fajn blog, začnem ťa sledovať :)

    http://tonkissforyou.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...