neděle 11. září 2011

Nessa´s Naturals Lip Butter, Watermelon

Možná jste si toho všimli, možná se na tom také podílíte a možná je Vám to celkem jedno... Mám určitou pověst, která (vzhledem k mojí obscesi nakupování nových a nepoznaných výrobků) má určitě opodstatnění. Takže ano, vězte, že jsem skřet největší, mor pro Vaše finance, jsem pokušitelka všech pokušitelek (já totiž nerada nakupuji sama), tyranka peněženek. A ano... podstrčila mě CIA, abyste víc nakupovali a tak dostali americkou ekonomiku z dluhové pasti. Raději sem snad ani nechoďte, protože já nechci mít nikoho na svědomí.


 

A teď už k dnešnímu tématu. Aneb říkal tady někdo něco o melounech? Ano, říkal. A já na to říkám: "Nessa´s Naturals Lip Butter, Watermelon." Toto máslo na rty je neskutečně příjemné, na rtech se roztírá jako sen a voní prostě božsky melounově. Já sice nemám nějaké tendence vlastnit cokoliv s jakoukoliv specifickou přívůní, ale na druhou stranu mám pochopení pro podobné úchylky a tento balzám na rty by neměl chybět v žádné melounové sbírce. Máslo voní trošku jako melounové Orbitky a trošku jako meloun Cantaloupe (i když já těmto cukrovým melounům moc neholduji, přijde mi to málo ovoce za velké peníze a spoustu námahy dostat ven všechny ty pecičky, takže možná to bude i jiný druh než zrovna Cantaloupe). Vůně je hodně podobná melounovému máslu na rty od Balea, jen toto voní trošku silněji, sladčeji a přijde mi, že i déle.



A teď ještě o tom, proč by si to máslo měl koupit i někdo, komu je vůně ukradená. Balení je neuvěřitelně roztomilé. Je malé a zelené, z lehce průsvitného hladkého plastu. Toto není levná čínská výroba, ale kompaktní zelená kulička, tak akorát do malé dívčí dlaně, kam se schová... šup šup lup ho a je to. Balení není ničím potištěné, jen zelený lehce průsvitný plast.



Máslo je opravdu výživné, konzistence je trošku hrudkovitá, ale hrudky jsou jenom vidět, při nanášení je necítím. Po použití jsou moje rty krásně vláčné a přijde mi, že i vyhlazené. Složení tvrdí, že máslo obsahuje i něco micy pro zabarvení... tak to tedy nevím, nevšimla jsem si, balzám sice není v balení úplně bezbarvý, má spíš lehce do oranžova (broskvova) nádech, vlastně balzám v balení vypadá opravdu trošku jako Cantaloupe meloun, oranžová dužina v zelené slupce. Ovšem na rtech se barva moc neobjeví. Spíš jen takový menší lesk, skoro až třpyt.



No jo, no jo, no jo... ovšem je tady jedna taková nepříjemná záležitost. To balení je maličké. Prťavé. A ještě menší. A ta cena taky nic moc. Pět dolarů za takovou velikost vílího střevíčku, tak to mě... Já jsem nakupovala přes Heartsy, takže cena nebyla až tak dolarově výrazná a dalo se to. Tak ten nákup spíš zvažte, třeba mně osobně by skoro stokoruna za balzám na rty byla líto, i když vždycky je dobré vědět, že možnosti tu jsou.

10 komentářů:

  1. Tento blog čtu od včerejška, nijak popořadě, prostě vyberu ze sloupku vyberte si... a jedu a jedu a bavím se, nasměju se, něco se dovím. Úplně mě to tady pohltilo=)
    Třeba experimenty s Lush podkladovým krémem:D, baví mě hlavně styl jakým píšeš a to je většinou důvod, proč na blozích(to je příšerné slovo:)) hltám i články o věcech, které mě vůbec nezajímají

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    omlouvám se že ti zasírám blog mimo téma, ale přišel už někomu beautybox?

    OdpovědětVymazat
  3. dáša: děkuji, tvůj komentář mě moc potěšil, tak doufám, že se ti tady bude líbit.

    jája: mě ještě nepřišel, tak jako oni si na to vyhrazují 14 dní, to mají ještě týden čas. ale jinak, na facebooku mají vyvěšené, že to bude každoměsíční záležitost.

    OdpovědětVymazat
  4. trb: uff...mě už napadaj katastrofické scénáře...buď, že mi to nepošlou vůbec nebo že pozdější várka bude s tím tělovým mlíkem :(

    OdpovědětVymazat
  5. Suhlasim pises uplne skvele!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jej to je tak roztomile prťavý :D. JJ ten beautybox by mě jako taky zajímal!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Trošku mi to pripomina ten balzam EOS jak ho byl jeden cas plny youtube. Asi ho omrknu :-)

    Jinak ten beauty box me taky neprisel a rikam si, ze uz by mohl, jsem desne zvedava co tam vsechno bude !!

    OdpovědětVymazat
  8. Nebýt té ceny, už si to ke mně frčí, protože na melounech já opravdu ujíždím a to balení je super-roztomilé!

    OdpovědětVymazat
  9. biancaprincipessa: děkuji.

    plumfoolery: eos nemám doma, ale nepokrytě po něm už nějaký ten pátek toužím.

    a jinak se taky moc těším na beauty box a úplně se bojím, že mu to bude trvat ještě dlouho, než si ke mě najde cestu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...