pátek 30. září 2011

Summer ScentSations

Tak Summer ScentSation jsem nakupila přes Quite Unique, deset dolarů za dvacet dolarů nakupovacího kupónu. Balíček byl poslaný už toho dne, kdy jsem objednala. No a pak jsem čekala. A čekala. A nedočkala jsem se. Tak jsem urgovala a oni mi vrátili peníze. Takže vlastně pohoda. Já už pak nečekala, ale překvapivě jsem se dočkala a balíček mi donesl soused. Že prý se pošťačce nechtělo vypisovat lístek, do schránky se to nevešlo a soused se tam tak jako motal okolo... No prostě česká poštovní služba jak vyšitá. Ale já jsem holka poctivá, tak jsem se hned napráskala, že mi ten balíček došel a požadovala jsem poslání faktury. No paní ze SSS ze mě úplně upadla a měla své letošní první Vánoce... Já jsem prostě holka poctivá.



Tak a ten balíček šel z Kajmanských ostrovů. Byl strašně krásně zabalený. A hlavně má nalepené poštovní známky, jako žádná taková ta eanková nálepka s natištěnou cenou poštovného, ale stará dobrá poctivá známková metoda. Místo bublinkové obálky přišla přelepená krabička. Jako ztvárnění sice nic moc, ale já jsem spokojená a říkám tomu přidaná hodnota.




Co bylo vevnitř:
Jeden tuhý parfém, že prý skořicová rolka mi ale moc nevoní. Moc výrazná skořice.
Jeden balzám na rty a uznejte, že to srdíčkové balení jsem si koupit musela.
Tři minerální pigmenty pro použití jako tvářenka. Balení je ale bohužel bez sítka, což mi trošku vadí, protože to dělá nepořádek, zase na druhou stranu se toho do těch kalíšků víc vešlo. Balení pigmentů taky není popsané, takže není úplně jasné na první pohled, který odstín je který. (Coral Reef je ta korálová, Orchid je ta fialová, Princess je ta růžovo fialová.)
Dostala jsem i nějaký vzorek zdarma k nákupu. Nejsem si úplně jistá, jen myslím, že je to cukrový peeling v kostce.



A jen tak mimochodem: asi jsem našla perfektní korálovou tvářenku. Jako není to až tak jisté, protože potvrzovací pokus vyžaduje hodně slunce, opálenou pokožku a jiskru v oku. Ani jednoho se mi právě teď příliš nedostává (tedy kromě toho sluníčka), takže na utvrzující verdikt si budu muset asi tak devět měsíců počkat (no hele, to je jako těhotenství).

7 komentářů:

  1. sakra ten balzám ve tvaru srdíčka je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, zase další lákadlo!

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu korálovou jsem zvědavá....doufám, že se dočkám, protože nevím, jaké je těhotenství :D A s tou poctivostí to mám podobně.

    OdpovědětVymazat
  4. Me prijde ze to vsechno vypada jak jidlo ne makeup :D
    Jinak k te masce ->Me neprijdou predrazene, jen drahe. Je jasny, ze 60Kc za jedno pouziti neni uplne malo, ale neprijde mi, ze by me to zruinovalo. To ze je to platynko hodne napusteny mi akorat vyhovovalo, bylo to na tom obliceji pak opravdu moc prijemny. Ja platynko teda po jednom vyuziti vyhodila ale to serum jsem na sebe placala tri dny pred spanim a nijak mi to nevadilo. Muzu se zeptat, jestli nemas nejaky tip na tuhle platynkovou z Asie? Jakoze kde objednat? Oprvadu jsem z nich nadsena a chci vyzkouset vic...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Proč, když je člověk trubka a neumí psát ho to nenechá jen opravit?:-(
    Mno nic.. Také by mě zajímaly ty masky.. a jestli ten balzám chutná tak jak vypadá;-)

    OdpovědětVymazat
  7. suzie: je krásný, opravdu a taky krásně voní.
    mína: není zač.
    boruvka: ta korálová mi přijde, že by to mohlo být pro mě to pravé. ale já nejsem skoro vůbec letos opálená, takže možná se pletu. no jestli tady za rok tento blog ještě bude, tak se o tom třeba dočteš.
    plumfoolery: a taky to voní jak jídlo.
    dejnicka: ten balzám zaprvé voní jako karamel, úplně jako ty karamelové bonbóny, co zalezou do zubů a nechcou ven. a já jsem ho ještě nepoužila, protože je tak pěkné se na něj jenom koukat...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...